Meningen hebben is zoooo 2014.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:21 schreef stbabylon het volgende:
Ik kom in de krant
Met foto, komt vanavond een fotograaf langs.
En dat allemaal omdat ik een mening heb over festivals in Zwolle.
Piet Zoomers?quote:Op maandag 30 maart 2015 11:22 schreef Q. het volgende:
Gisteren eens een nieuw pak aangeschaft. Dure grap, 400 euro. En dan is dat nog een goedkope.Vorige pak paste me al snel niet meer, hopelijk kan deze wat langer mee.
Dat wilde ik zeggen dat het nog een goedkope is.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:22 schreef Q. het volgende:
Gisteren eens een nieuw pak aangeschaft. Dure grap, 400 euro. En dan is dat nog een goedkope.Vorige pak paste me al snel niet meer, hopelijk kan deze wat langer mee.
Inderdaad bij Suit Supply. Heb hem ook niet heel vaak aan, kan op mn werk op zich wel maar het is niet nodig, op mijn afdeling zijn de pakkendragers in de minderheid.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat wilde ik zeggen dat het nog een goedkope is.
Al is dat wel iets voor je redelijk voor moet kunnen slagen bij Suitsupply.
Wat het duur maakt is dat je hem kennelijk nooit aan hebt. Als je hem elke dag aan moet dan is het te overzien.
Even huilenquote:Op maandag 30 maart 2015 11:30 schreef rhubarbje het volgende:
Pakken zijn natuurlijk ook gewoon heel erg uit
In jouw pauperwereld misschienquote:Op maandag 30 maart 2015 11:30 schreef rhubarbje het volgende:
Pakken zijn natuurlijk ook gewoon heel erg uit
quote:
quote:
Ik voel me er tegenwoordig vaak te oud.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat ik me een buitenbeentje voelMaar ik vind er gewoon niets aan.
Er is ook geen klap aan. Tenzij alcoholquote:Op maandag 30 maart 2015 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat ik me een buitenbeentje voelMaar ik vind er gewoon niets aan.
Zonder alcohol is het hele leven niets aan.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er is ook geen klap aan. Tenzij alcohol
Maar dat drink ik niet, dus misschien dat het me daarom niets doet. Vind het ook zonde van m'n geldquote:Op maandag 30 maart 2015 11:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Whaha sorry hoorquote:
Geen SuitSupplypakquote:
Precies mijn puntquote:Op maandag 30 maart 2015 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat drink ik niet, dus misschien dat het me daarom niets doet. Vind het ook zonde van m'n geld
Wat is er dan in momenteel?quote:Op maandag 30 maart 2015 11:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Whaha sorry hoorIk ben niet degene die verzint wat in en uit is
Die zijn prima. Heb je in alle klasse.quote:
Dat is het ook. Ik ben onlangs twee weekenden thuis gebleven ivm griep en ik hield zo waar geld over aan het einde van de maandquote:Op maandag 30 maart 2015 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat drink ik niet, dus misschien dat het me daarom niets doet. Vind het ook zonde van m'n geld
Ik toch welquote:
Ja OK, true. Maar ik ben nog een sprong verder in mijn smaakquote:Op maandag 30 maart 2015 11:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die zijn prima. Heb je in alle klasse.
Het is een sprong voorwaarts in de smaak en aankleding van nederlandse mannen.
Nu de schoenen nog.
Ja, jij!quote:Op maandag 30 maart 2015 11:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja OK, true. Maar ik ben nog een sprong verder in mijn smaak
En dat is?quote:Op maandag 30 maart 2015 11:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja OK, true. Maar ik ben nog een sprong verder in mijn smaak
Ligt er maar helemaal aan wat voor stappen je gaat doen. En met wie.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voor welke gelegenheid en welke doelgroep?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Onder stappen versta ik woest bier drinken met vrienden. En de volgende ochtend wakker worden met het idee:quote:Op maandag 30 maart 2015 11:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ligt er maar helemaal aan wat voor stappen je gaat doen. En met wie.
Dat is een kwestie van ervaren. Ik ken gewoon niet veel mannen die echt die wow-factor hebben als ze een pak aan hebbenquote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 11:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Voor welke gelegenheid en welke doelgroep?
Je moet meer aan dit soort dingen denken:Kaiser Chiefs-look is zoooo 2011.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op maandag 30 maart 2015 11:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Voor welke gelegenheid en welke doelgroep?
Je moet meer aan dit soort dingen denken:Holy fuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ja en dus nu hip bij de meerderheidquote:Op maandag 30 maart 2015 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kaiser Chiefs-look is zoooo 2011.
Echt niet mijn meerderheid hequote:Op maandag 30 maart 2015 11:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja en dus nu hip bij de meerderheid
Buschauffeursquote:Op maandag 30 maart 2015 11:39 schreef stbabylon het volgende:
Mannen in pak is alleenals het een goed pak is, of hij heeft haast nooit een pak aan.
De meeste Nederlandse mannen die dagelijks een pak aan hebben, hebben daarnaast een persoonlijkheid en mentaliteit waar je vervolgens meteen weer een vagina zo droog als de Sahara van krijgt.
De meeste doen mij ook niets, maar soms zit er zo'n briljant exemplaar tussenquote:Op maandag 30 maart 2015 12:02 schreef Q. het volgende:
Ik zit hier in zo'n pakkenwereld dat het me echt helemaal niets doet.
Snap best dat je een pak mooi vind staan bij een man, maar volgens mij gaat het erom wie erin zit toch?quote:Op maandag 30 maart 2015 12:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De meeste doen mij ook niets, maar soms zit er zo'n briljant exemplaar tussen
Het is de combi. een briljant pak dat niet past bij de man is erg jammer.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:12 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Snap best dat je een pak mooi vind staan bij een man, maar volgens mij gaat het erom wie erin zit toch?
Ik vind een pak ook mooi hoor en heb er zelf ook een aantal, maar als ik mag kiezen draag ik liever gewoon een lekker casual outfitquote:Op maandag 30 maart 2015 12:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is de combi. een briljant pak dat niet past bij de man is erg jammer.
En een suf pak bij een briljante man is ook jammer.
Het hoeft echt geen hunk te zijn. Gewoon een pak dat mooi past bij de persoon, dat vind ik leuk
Dat is een ander verhaalquote:Op maandag 30 maart 2015 12:17 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik vind een pak ook mooi hoor en heb er zelf ook een aantal, maar als ik mag kiezen draag ik liever gewoon een lekker casual outfit
Agja, eigenlijk is het simpel hé. Wat mooi is, is mooiquote:Op maandag 30 maart 2015 12:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal
Ik heb ook geen moeite met mannen in casual outfit hoor
dat klinkt als een poging tot topic killquote:Op maandag 30 maart 2015 12:18 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Agja, eigenlijk is het simpel hé. Wat mooi is, is mooi
Haha nee hoor. Er is gewoon geen ideaal plaatje.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
dat klinkt als een poging tot topic kill
Hou je het netjes?quote:
Voor mij welquote:Op maandag 30 maart 2015 12:20 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Haha nee hoor. Er is gewoon geen ideaal plaatje.
En TR is zo gemaakt en dan mag je weer terug naar je hokquote:
ga je mee danquote:Op maandag 30 maart 2015 12:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En TR is zo gemaakt en dan mag je weer terug naar je hok
Ik las superfacialquote:Op maandag 30 maart 2015 12:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voor mij wel
Ik ben echt niet zo superficial hoor
Ik val echt meer op innerlijk
waar het hart vol van is...quote:Op maandag 30 maart 2015 12:23 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik las superfacial![]()
Haha dat zeggen vrouwen altijd
Daar zit ik toch al?quote:
zit ik op jouquote:Op maandag 30 maart 2015 12:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar zit ik toch al?
Nou ja, zat. Tot je me wegstuurde
Ja, superfacials!quote:Op maandag 30 maart 2015 12:23 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik las superfacial![]()
Haha dat zeggen vrouwen altijd
Nu niet meerquote:
Ok. Geloof jequote:Op maandag 30 maart 2015 12:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, superfacials!
Echt. Ik hou niet van slicke, mooie mannen
ik voel idd geen mooi gevormde vrouwenbillen meerquote:
Dan had je sowieso iemand anders te pakkenquote:Op maandag 30 maart 2015 12:26 schreef zeefje het volgende:
ik
[..]
ik voel idd geen mooi gevormde vrouwenbillen meer
want je bent geen vrouw?quote:Op maandag 30 maart 2015 12:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan had je sowieso iemand anders te pakken
Dat nog wel geloof ikquote:
Ziet er kunstig uit, maar lijkt me niks om te etenquote:Op maandag 30 maart 2015 12:29 schreef Belsezar het volgende:
[ afbeelding ]
Grappig, eens proberen van het weekend
quote:Op maandag 30 maart 2015 12:27 schreef zeefje het volgende:
Ik vind facials altijd een beetje akward. en plakken.
Potferdikkie. Nu hongerquote:Op maandag 30 maart 2015 12:29 schreef Belsezar het volgende:
[ afbeelding ]
je hebt geen mooi gevormde vrouwenbillen?quote:
Neuh, vind ik niet neequote:Op maandag 30 maart 2015 12:31 schreef zeefje het volgende:
[..]
je hebt geen mooi gevormde vrouwenbillen?
Zal op zich wel lukken tot je bij de dooier komt, dan is het lastig. Misschien makkelijker als je het eitje eerst klutst.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ziet er kunstig uit, maar lijkt me niks om te eten
Het lijkt me gewoon niet lekker eigenlijkquote:Op maandag 30 maart 2015 12:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zal op zich wel lukken tot je bij de dooier komt, dan is het lastig. Misschien makkelijker als je het eitje eerst klutst.
Ik ga het proberen
Ik denk niet dat dat gaat helpenquote:
Squatten werkt altijd, Mits je het structureel en goed uitvoert.quote:
Maar als de basis al niet goed isquote:Op maandag 30 maart 2015 12:35 schreef zeefje het volgende:
[..]
Squatten werkt altijd, Mits je het structureel en goed uitvoert.
ik had ook een trilpuddingkont voordat ik ging squattenquote:Op maandag 30 maart 2015 12:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar als de basis al niet goed is
En structureel en goed uitvoeren gaat sowieso wel een probleem zijn bij mij
Woowquote:Op maandag 30 maart 2015 12:29 schreef Belsezar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb gewoon 'geen' kontquote:Op maandag 30 maart 2015 12:38 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik had ook een trilpuddingkont voordat ik ging squatten.
Ik doe soms tijdens het koken even hups 20 squats en dan tijdens het wachten totdat het water gekookt is voor de thee weer 10 squats. Gewoon tussen de bedrijven door.
Na het weekend zal ik laten weten of het iddquote:
Over wiens kont gaat dit nou?quote:Op maandag 30 maart 2015 12:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Na het weekend zal ik laten weten of het iddis.
Dat hoort ook wel in die jurkjes van jou!quote:Op maandag 30 maart 2015 12:54 schreef Samzz het volgende:
Ik heb best strakke billen, want paardrijden en zo. Maar ze zijn gewoon groot.
Wil ik weten waar allemaal?quote:
Cardio als een mallequote:Op maandag 30 maart 2015 13:01 schreef MissMSX het volgende:
De enige blubber die ik heb zit op m'n buik en daar ga ik binnenkort wel wat aan doen
Alles, als ik er maar niet voor naar een sportschool hoefquote:
Fietsen, wandelen en gezond etenquote:Op maandag 30 maart 2015 13:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alles, als ik er maar niet voor naar een sportschool hoef
Oh, en m'n rug het niet te vervelend vindt
Sportscholen moeten dood. Ik ga vanavond weer.quote:Op maandag 30 maart 2015 13:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alles, als ik er maar niet voor naar een sportschool hoef
Oh, en m'n rug het niet te vervelend vindt
Kebab is gezond toch? Veel groente.quote:Op maandag 30 maart 2015 13:14 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Fietsen, wandelen en gezond eten
Dat heeft m'n buik nog nooit geholpenquote:Op maandag 30 maart 2015 13:14 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Samen sporten Is leuker.quote:Op maandag 30 maart 2015 13:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Sportscholen moeten dood. Ik ga vanavond weer.
Wat wel dan?quote:Op maandag 30 maart 2015 13:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat heeft m'n buik nog nooit geholpen
Mwa... Ik ga regelmatig naar de sportschool. Soms alleen en soms met collega's die bij dezelfde sportschool zitten, maar alleen ben ik echt productiever.quote:
Overal gewoonquote:
Nou, niks nog tot dusverquote:Op maandag 30 maart 2015 13:16 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Wat wel dan?
Want volgens mij is cardio training de enige manier om buikvet weg te krijgen.
Wel mooi verdeeld danquote:
Niet teveel he, want gespierde vrouwen zijn onaantrekkelijk.quote:Op maandag 30 maart 2015 13:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, niks nog tot dusver
Wandelen, fietsen en gezond eten doe ik al
Dan maar wat vetjes om gaan zetten in spieren
Bedanktquote:Op maandag 30 maart 2015 13:18 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Niet teveel he, want gespierde vrouwen zijn onaantrekkelijk.
Daar trekt m'n vetschort zich niks van aanquote:Op maandag 30 maart 2015 13:14 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik was niet van plan voor model bodybuilder te gaan neequote:Op maandag 30 maart 2015 13:18 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Niet teveel he, want gespierde vrouwen zijn onaantrekkelijk.
Geen vriend met wie je kan gaan?quote:Op maandag 30 maart 2015 13:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik naar de sportschool ga is iedereen nog aan het werk.
Ja er zit gelukkig wel een mooie vorm in mijn vetquote:
Shaped fatquote:Op maandag 30 maart 2015 13:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja er zit gelukkig wel een mooie vorm in mijn vet
Paulinequote:Op maandag 30 maart 2015 13:20 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Naja ik bedoel dan meer dit:
[ afbeelding ]
Met een fitte vrouw is uiteraard niets mis.
Dan verbrand je minder calorieën dan dat je binnen krijgt. Denk ikquote:Op maandag 30 maart 2015 13:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar trekt m'n vetschort zich niks van aan
arme jongenquote:Op maandag 30 maart 2015 13:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden. Waarom denk je dat ik op FOK! zit?
Ik vind je mooi zoals je nu bent. Gespierder moet niet. Maar wie ben ikquote:Op maandag 30 maart 2015 13:20 schreef zeefje het volgende:
[..]
Pauline![]()
ik vind haar vet mooi, mijn voorbeeld. :$
Ik heb denk ik mijn vaders geluk heb, die kreeg na zijn vijftigste pas een buikje.quote:Op maandag 30 maart 2015 13:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Sportscholen moeten dood. Ik ga vanavond weer.
Tegen mijn overmatige bierinname zijn geen genen bestand.quote:Op maandag 30 maart 2015 13:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb denk ik mijn vaders geluk heb, die kreeg na zijn vijftigste pas een buikje.
Als ik strenger op mezelf ben ga ik nog meee groeien. Ik wil gewoon meer bil, meer armen en meer blokjesquote:Op maandag 30 maart 2015 13:21 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik vind je mooi zoals je nu bent. Gespierder moet niet. Maar wie ben ik
Oh yikes, ja dat vind ik wel te veel van het goedequote:Op maandag 30 maart 2015 13:20 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Naja ik bedoel dan meer dit:
[ afbeelding ]
Met een fitte vrouw is uiteraard niets mis.
Jullie kennen elkaar?quote:Op maandag 30 maart 2015 13:21 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik vind je mooi zoals je nu bent. Gespierder moet niet. Maar wie ben ik
Iedereen vliegt er uit!quote:Op maandag 30 maart 2015 13:25 schreef Belsezar het volgende:
Oh goodie, onaangekondigde werkbespreking. Net waar ik op zat te wachten
Doe mij die techniek waarmee je gericht vet verbrandquote:Op maandag 30 maart 2015 13:16 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Wat wel dan?
Want volgens mij is cardio training de enige manier om buikvet weg te krijgen.
http://www.jasperalblas.nl/afvallen-buik/quote:Op maandag 30 maart 2015 13:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Doe mij die techniek waarmee je gericht vet verbrand
En één van de makkelijkste om aan te komen.quote:Op maandag 30 maart 2015 13:30 schreef zeefje het volgende:
Buikvet is wel een van de lastigste gebieden in vet te verliezen hoor.
Bierquote:Op maandag 30 maart 2015 13:32 schreef Q. het volgende:
[..]
En één van de makkelijkste om aan te komen.
appeltjequote:Op maandag 30 maart 2015 13:32 schreef Q. het volgende:
[..]
En één van de makkelijkste om aan te komen.
Dus gewoon weinig tot geen koolhydraten eten.quote:Op maandag 30 maart 2015 13:28 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
http://www.jasperalblas.nl/afvallen-buik/
Nee lieverd. Met spieren kweken verbrand je niet heel veel vet (waardoor je je strakheid ook niet zie)quote:Op maandag 30 maart 2015 13:31 schreef MissMSX het volgende:
Hier moet het gewoon wat strakker. Dan is het toch een kwestie van spieren kweken?
Dit is een SC,mag overal over gepraat wordenquote:
Behalve over babiesquote:Op maandag 30 maart 2015 13:36 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dit is een SC,mag overal over gepraat worden
Ik vind dat er vooral meer foto's gepost moeten worden.quote:Op maandag 30 maart 2015 13:36 schreef zeefje het volgende:
[..]
Van Zeefjequote:Op maandag 30 maart 2015 13:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik vind dat er vooral meer foto's gepost moeten worden.
laten we het hebben over waarom de maatschappij verwacht dat iedereen kinderen werpt.quote:
want zo is het leven enzoquote:Op maandag 30 maart 2015 13:38 schreef zeefje het volgende:
[..]
laten we het hebben over waarom de maatschappij verwacht dat iedereen kinderen werpt.
Maar ik eet dus juist echt niet (te) veel en/of ongezond. Ik moet juist zorgen dat ik niet (te veel) afval.quote:Op maandag 30 maart 2015 13:34 schreef zeefje het volgende:
[..]
Nee lieverd. Met spieren kweken verbrand je niet heel veel vet (waardoor je je strakheid ook niet zie)
ik heb blokjes. Zichtbaar wanneer ik goed op mijn eten heb gelet. Als ik op een dag veel eet zie je mijn blokjes niet meer, maar je voelt ze wel (onder mijn vet)
PI's babyquote:Op maandag 30 maart 2015 13:36 schreef zeefje het volgende:
[..]
Meer verbranden dan dat je binnen krijgt.quote:Op maandag 30 maart 2015 13:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar ik eet dus juist echt niet (te) veel en/of ongezond. Ik moet juist zorgen dat ik niet (te veel) afval.
Dan is het al goedquote:Op maandag 30 maart 2015 13:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar ik eet dus juist echt niet (te) veel en/of ongezond. Ik moet juist zorgen dat ik niet (te veel) afval.
nee, want dan valt ze te veel af.quote:Op maandag 30 maart 2015 13:44 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Meer verbranden dan dat je binnen krijgt.
Omdat dat biologisch bepaald is en 9 van de 10 mensen slaaf zijn van hun lichaam. En die 9 van de 10 bepalen dat die tiende zich dient te conformeren. Dat is hoe een maatschappij werkt bij groepsdierenquote:Op maandag 30 maart 2015 13:38 schreef zeefje het volgende:
[..]
laten we het hebben over waarom de maatschappij verwacht dat iedereen kinderen werpt.
Pilates heb je toch heul veul balance voor nodig?quote:Op maandag 30 maart 2015 13:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee, want dan valt ze te veel af.
lekker aan de pilates
dan ben ik uniekquote:Op maandag 30 maart 2015 13:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Omdat dat biologisch bepaald is en 9 van de 10 mensen slaaf zijn van hun lichaam. En die 9 van de 10 bepalen dat die tiende zich dient te conformeren. Dat is hoe een maatschappij werkt bij groepsdieren
Dan ga ik toch juist afvallen?quote:Op maandag 30 maart 2015 13:44 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Meer verbranden dan dat je binnen krijgt.
Niet dus, want los buikjequote:
10% is niet bepaald uniek te noemen, sorryquote:
is dat losse buikje geen overschot van vet?quote:Op maandag 30 maart 2015 13:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan ga ik toch juist afvallen?
[..]
Niet dus, want los buikje
Laat mij in die waanquote:Op maandag 30 maart 2015 13:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
10% is niet bepaald uniek te noemen, sorry
Nee hoor, buikspieroefeningen bij een goede ademhaling.quote:Op maandag 30 maart 2015 13:45 schreef zeefje het volgende:
b
[..]
Pilates heb je toch heul veul balance voor nodig?
dan val ik om
Misschien moet je dat losse buikje gewoon accepteren.quote:Op maandag 30 maart 2015 13:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan ga ik toch juist afvallen?
[..]
Niet dus, want los buikje
is dat alles van pilatesquote:Op maandag 30 maart 2015 13:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee hoor, buikspieroefeningen bij een goede ademhaling.
Dat is niet handigquote:
of juist wel, want op pi's letten kost energiequote:
Zou goed kunnen hoor. Maar goed, als ik dus ga afvallen zal er misschien van mijn buik wel wat afgaan, maar van de rest dus ook en dan wordt ik zo'n wandelend skelet met van die ingevallen wangenquote:Op maandag 30 maart 2015 13:46 schreef zeefje het volgende:
i
[..]
is dat losse buikje geen overschot van vet?
Iedereen is uniekquote:
Het is ook geen ramp natuurlijk, maar als het over m'n broekriem hangt vind ik het er niet heel charmant uitzienquote:Op maandag 30 maart 2015 13:47 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Misschien moet je dat losse buikje gewoon accepteren.
Is toch ook niets mis mee.
Misverstanden kosten veel meer energiequote:Op maandag 30 maart 2015 13:48 schreef zeefje het volgende:
[..]
of juist wel, want op pi's letten kost energie
M'n zus heeft het ook, die is superdun en daar kan/mag eigenlijk niks meer vanaf, maar loopt wel steeds te miepen over los vel enzo op haar buikquote:Op maandag 30 maart 2015 13:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zou goed kunnen hoor. Maar goed, als ik dus ga afvallen zal er misschien van mijn buik wel wat afgaan, maar van de rest dus ook en dan wordt ik zo'n wandelend skelet met van die ingevallen wangen
refoquote:
overschot van vel is er volgens mij niet zomaar af te trainenquote:Op maandag 30 maart 2015 13:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zou goed kunnen hoor. Maar goed, als ik dus ga afvallen zal er misschien van mijn buik wel wat afgaan, maar van de rest dus ook en dan wordt ik zo'n wandelend skelet met van die ingevallen wangen
quote:
fijn om dit te wetenquote:Op maandag 30 maart 2015 13:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
niet hier, veel bewust kinderlozen
echte liefdequote:Op maandag 30 maart 2015 13:51 schreef stbabylon het volgende:
Mrs. stbabylon is flink afgevallen, overal, dus die heeft nu ook kleinere tetten, maar dat maakt niet uit, want ik hou van heel veel soorten tetten
Ik vind het een soort 'nonverbale' communicatie. Maar goed, ieder z'n ding. Het heeft nog nooit tot onoverkomelijke problemen geleidquote:Op maandag 30 maart 2015 13:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik let er ook nooit op, zeg wat je bedoelt, of zeg het niet.
Ik denk inderdaad dat we hier de 9/10 ratio niet halen neequote:Op maandag 30 maart 2015 13:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
niet hier, veel bewust kinderlozen
Eerder andersomquote:Op maandag 30 maart 2015 13:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat we hier de 9/10 ratio niet halen nee
Ik ga eerst wel weer hardlopen. Conditie opkrikken. En dan zien we wel verderquote:Op maandag 30 maart 2015 13:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus heeft het ook, die is superdun en daar kan/mag eigenlijk niks meer vanaf, maar loopt wel steeds te miepen over los vel enzo op haar buikVolgens kij moet je dan gewoon buikspieroefeningen doen.
hardlopen . Goed bezigquote:Op maandag 30 maart 2015 13:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga eerst wel weer hardlopen. Conditie opkrikken. En dan zien we wel verder
Nee hoorquote:Op maandag 30 maart 2015 13:55 schreef zeefje het volgende:
Ik denk dat de mensen op de biblebelt wel de 9/10 halen
11/10quote:Op maandag 30 maart 2015 13:55 schreef zeefje het volgende:
Ik denk dat de mensen op de biblebelt wel de 9/10 halen
Binnenkort weer hequote:
jij woont op de bible belt?jijquote:
jij hebt een kind?quote:
Ho wacht, ik woon niet eens op de bible beltquote:Op maandag 30 maart 2015 13:58 schreef zeefje het volgende:
[..]
jij woont op de bible belt?jij
[..]
jij hebt een kind?
Schapekop tochquote:Op maandag 30 maart 2015 13:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ho wacht, ik woon niet eens op de bible belt
Ja, precies. En daarna steeds verder weg gevluchtquote:
naar het zonnige zuiden of het norse noordenquote:Op maandag 30 maart 2015 14:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, precies. En daarna steeds verder weg gevlucht
Het Wilde Westenquote:Op maandag 30 maart 2015 14:00 schreef zeefje het volgende:
[..]
naar het zonnige zuiden of het norse noorden
nah, Ik ben meer van het zuiden. brabantquote:
Ik vind het allemaal bestquote:Op maandag 30 maart 2015 14:03 schreef zeefje het volgende:
[..]
nah, Ik ben meer van het zuiden. brabantzeeland
Zeeland valt ook nog onder de bible belt.quote:Op maandag 30 maart 2015 14:03 schreef zeefje het volgende:
[..]
nah, Ik ben meer van het zuiden. brabantzeeland
klopt.quote:Op maandag 30 maart 2015 14:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeeland valt ook nog onder de bible belt.
Niets bijzonders gepland staan. Jij?quote:Op maandag 30 maart 2015 14:03 schreef zeefje het volgende:
Trouwens, volgende week Pasen. Gaan jullie nog dingen doen?
Ik ook niet. Wil iets leuks gaan doen met mijn vriend. Uit gaan brunchen. Maar alles zit al vol natuurlijkquote:Op maandag 30 maart 2015 14:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niets bijzonders gepland staan. Jij?
Ja, daar ben je dan wel rijkelijk laat meequote:Op maandag 30 maart 2015 14:06 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wil iets leuks gaan doen met mijn vriend. Uit gaan brunchen. Maar alles zit al vol natuurlijk
Woest stappen op zaterdag en zondagquote:Op maandag 30 maart 2015 14:03 schreef zeefje het volgende:
Slapen!quote:Op maandag 30 maart 2015 14:03 schreef zeefje het volgende:
IK ben altijd van het laatste moment. Ik had ook pas vorige week in de gaten dat het dus bijna Pasen isquote:Op maandag 30 maart 2015 14:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, daar ben je dan wel rijkelijk laat mee
Zelf een paasbrunch(je) maken
Ik was het ook vergeten en sta standby voor een opdrachtgever uit Thailandquote:Op maandag 30 maart 2015 14:08 schreef zeefje het volgende:
[..]
IK ben altijd van het laatste moment. Ik had ook pas vorige week in de gaten dat het dus bijna Pasen is.
Vergeet van tevoren geen chocola in huis te halenquote:
Bedankt voor de tipquote:Op maandag 30 maart 2015 14:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vergeet van tevoren geen chocola in huis te halen
altijd in huis.quote:Op maandag 30 maart 2015 14:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vergeet van tevoren geen chocola in huis te halen
Cherry Lips International Translations!quote:Op maandag 30 maart 2015 14:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik was het ook vergeten en sta standby voor een opdrachtgever uit Thailand
Het is ook wel verwarrend als de paaseitjes al in januari in de schappen liggen...quote:Op maandag 30 maart 2015 14:08 schreef zeefje het volgende:
[..]
IK ben altijd van het laatste moment. Ik had ook pas vorige week in de gaten dat het dus bijna Pasen is.
Graag gedaanquote:
hahaha. Dat ook. Maar ook omdat ik mij er niet echt mee bezig hou. Ik leef bij de dagquote:Op maandag 30 maart 2015 14:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is ook wel verwarrend als de paaseitjes al in januari in de schappen liggen...
Goed beleidquote:
Relaxedquote:Op maandag 30 maart 2015 14:11 schreef zeefje het volgende:
[..]
hahaha. Dat ook. Maar ook omdat ik mij er niet echt mee bezig hou. Ik leef bij de dag
Ik heb zo'n manquote:
Je moet helemaal niets, maar veel plezier/succesquote:
poepen moetquote:Op maandag 30 maart 2015 14:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je moet helemaal niets, maar veel plezier/succes![]()
quote:Op maandag 30 maart 2015 14:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Cherry Lips International Translations!
Bijna altijd staat er de standaard PI, dus als je het in de gaten houdt, ben je vrijwel altijd zinloos bezig. Als het nou elke keer werd gebruikt, misschien.quote:Op maandag 30 maart 2015 13:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind het een soort 'nonverbale' communicatie. Maar goed, ieder z'n ding. Het heeft nog nooit tot onoverkomelijke problemen geleid
Nors? Laat me raden, jij bent een Belg?quote:Op maandag 30 maart 2015 14:00 schreef zeefje het volgende:
[..]
naar het zonnige zuiden of het norse noorden
Ook niet. Maar als je kiest om het niet te doen gebeurt het toch vanzelf wel. Kutlijfquote:
Nee, zeer zeker niet.quote:Op maandag 30 maart 2015 14:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nors? Laat me raden, jij bent een Belg?
Ok wat heeft dialect gebruiken te maken met noordelingen nors noemen?quote:Op maandag 30 maart 2015 14:18 schreef zeefje het volgende:
[..]
Nee, zeer zeker niet.
Maar ik vind het wel leuk om dialect woorden te gebruiken in mijn dagelijkse taal.
Zo zeggen de mensen uit het oosten van het land. ''waar kom je van weg'' ipv ''waar kom je vandaan''. Dat vind ik leuk, dus ik gebruik het soms ook.
Meestal gaat het dan ook alleen om die posts die (onder de omstandigheden) dubbel op te vatten zijn. Daar zet je een PI bij, de rest niet.quote:Op maandag 30 maart 2015 14:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bijna altijd staat er de standaard PI, dus als je het in de gaten houdt, ben je vrijwel altijd zinloos bezig. Als het nou elke keer werd gebruikt, misschien.
Omdat ik van mening ben dat noordelingen nors zijn.quote:Op maandag 30 maart 2015 14:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ok wat heeft dialect gebruiken te maken met noordelingen nors noemen?
Als duidelijk was dat het dubbel was, hoefde ik niet naar een PI te kijkenquote:Op maandag 30 maart 2015 14:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Meestal gaat het dan ook alleen om die posts die (onder de omstandigheden) dubbel op te vatten zijn. Daar zet je een PI bij, de rest niet.
Nou ja, ik lees ze inmiddels automatisch, en bij twijfel vraag ik het gewoon
Nee, omdat je noordelingen nors vindt, en dus blijkbaar uit het zuiden komt, ergo, een belg.quote:Op maandag 30 maart 2015 14:20 schreef zeefje het volgende:
[..]
Omdat ik van mening ben dat noordelingen nors zijn.
Ik dacht dat je meer doelde op het gebruik van het woordje ''nors'' en dat belgen dat gebruiken.
Ik denk dat het om de alliteratie ging.quote:Op maandag 30 maart 2015 14:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ok wat heeft dialect gebruiken te maken met noordelingen nors noemen?
Dan had ze ook Neukbare kunnen zeggenquote:Op maandag 30 maart 2015 14:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat het om de alliteratie ging.
Geen ervaring met dat soort noordelingen.quote:Op maandag 30 maart 2015 14:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan had ze ook Neukbare kunnen zeggen
Nu welquote:Op maandag 30 maart 2015 14:30 schreef zeefje het volgende:
[..]
Geen ervaring met dat soort noordelingen.
Wat is MEN?quote:Op maandag 30 maart 2015 14:44 schreef stbabylon het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat er zo leuk is aan MEN?
Ja idd, tetten!quote:Op maandag 30 maart 2015 13:51 schreef stbabylon het volgende:
Mrs. stbabylon is flink afgevallen, overal, dus die heeft nu ook kleinere tetten, maar dat maakt niet uit, want ik hou van heel veel soorten tetten
Hee je moet wel van jezelf houden, wie je ook bentquote:Op maandag 30 maart 2015 15:31 schreef rhubarbje het volgende:
Die van mij zijn nu net gebruikten thee zakjesdaar houdt niemand van
Wel van ongebruikte theezakjes?quote:Op maandag 30 maart 2015 15:31 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe komt dat? Gestopt met de borstvoeding?quote:Op maandag 30 maart 2015 15:31 schreef rhubarbje het volgende:
naja die hebben nog iets meer vormquote:
20 kilo kwijt waarvan blijkbaar 16 uit mijn tietenquote:Op maandag 30 maart 2015 15:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe komt dat? Gestopt met de borstvoeding?
DB?quote:Op maandag 30 maart 2015 15:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het subforum met woord'spelletjes', waarvan het merendeel zinloze DB-vulling is.
Goed bezig! Tevreden met het resultaat tot zover?quote:Op maandag 30 maart 2015 15:36 schreef rhubarbje het volgende:
20 kilo kwijt waarvan blijkbaar 16 uit mijn tieten
quote:Op maandag 30 maart 2015 15:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed bezig! Tevreden met het resultaat tot zover?
Blijkbaar is er nog vertwijfelingquote:Op maandag 30 maart 2015 15:31 schreef rhubarbje het volgende:
Ja preciesquote:Op maandag 30 maart 2015 15:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ah, gewoon spam postcount+1 dus
nee mijn oude tieten waren echt beterquote:Op maandag 30 maart 2015 15:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed bezig! Tevreden met het resultaat tot zover?
en naarmate je ouder wordt, wordt dit alleen maar ergerquote:Op maandag 30 maart 2015 15:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee mijn oude tieten waren echt beter
de goeie dingen zijn weg en de slechte vallen me nu alleen maar meer op
Blijkbaar word je nog veel ouderquote:
16 kilo aankomen dan maar?quote:Op maandag 30 maart 2015 15:39 schreef rhubarbje het volgende:
nee mijn oude tieten waren echt beter
de goeie dingen zijn weg en de slechte vallen me nu alleen maar meer op
Moet je van die piramietjes hebben zeker.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
naja die hebben nog iets meer vorm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |