quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:35 schreef no1uknow het volgende:
Normaal zou ik hier niet posten i.v.m. herkenning maar voor één keer kan wel.
quote:
hehehequote:Op maandag 30 maart 2015 10:43 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Mama was ik kankergoed vandaag?
Ja knul je was kankergoed.
Zou me niks verbazen. 癌症竊笑quote:Op maandag 30 maart 2015 10:45 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
hehehe
Ik denk serieus dat seto en ado zo zijn opgevoed
mijn ouders waren er faliekant tegenquote:Op maandag 30 maart 2015 10:45 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
hehehe
Ik denk serieus dat seto en ado zo zijn opgevoed
Lel ik moest vroeger met de oudere chimeids judoen, die bruin hadden, omdat ik voor mijn leeftijd al zo sterk/lang wasquote:Op maandag 30 maart 2015 10:47 schreef Awesome_ het volgende:
Ik was kk astmatisch vroeger, dus als ik niet binnen 30 seconden won, dan ging ik nokkie. Dus ik moest noodgedwongen een kk explosieve stijl hebben tijdens wedstrijden.
Instant ippon masterrace
ik moest ook met de oudere boys examen doen omdat ik zo goed was (srs)quote:Op maandag 30 maart 2015 10:49 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Lel ik moest vroeger met de oudere chimeids judoen, die bruin hadden, omdat ik voor mijn leeftijd al zo sterk/lang was
Ja je moest met de meisjes meedoen omdat je zò sterk wasquote:Op maandag 30 maart 2015 10:49 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Lel ik moest vroeger met de oudere chimeids judoen, die bruin hadden, omdat ik voor mijn leeftijd al zo sterk/lang was
quote:Op maandag 30 maart 2015 10:51 schreef seto het volgende:
[..]
ik moest ook met de oudere boys examen doen omdat ik zo goed was (srs)
stond ik daar als 12-jarige ecto die door 16-jarigen door de hele zaal werd gegooid
begon een keer sterretjes te zien
Lekker tussen de tietjes liggen van een 17 jarigequote:Op maandag 30 maart 2015 10:52 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja je moest met de meisjes meedoen omdat je zò sterk was
Uhuu uhuu
quote:Op maandag 30 maart 2015 10:52 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja je moest met de meisjes meedoen omdat je zò sterk was
Uhuu uhuu
Het is jou nog nooit overkomen he, een kop langer zijn dan de rest van de klas. Haha kut manlet. Komt op mij af broederquote:Op maandag 30 maart 2015 10:52 schreef Awesome_ het volgende:
lol, wat was jij kk naïef toen zeg omg xD
echt voor schut
heb nog wel een mooie foto van toen ik jong was en dit serieus het geval was, inclusief bloempotquote:Op maandag 30 maart 2015 10:54 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Het is jou nog nooit overkomen he, een kop langer zijn dan de rest van de klas. Haha kut manlet. Komt op mij af broeder
Als er iemand is die niet over gebroken egotjes moet beginnen....quote:Op maandag 30 maart 2015 10:56 schreef Awesome_ het volgende:
'Laat die kleine jakken maar bij de meisjes, anders gaat die met een gebroken egootje weg hier, poor thing'
90's bloempotjequote:Op maandag 30 maart 2015 10:59 schreef seto het volgende:
[..]
heb nog wel een mooie foto van toen ik jong was en dit serieus het geval was, inclusief bloempot
Had je ook van die kk inhalators? Blauw voor elke dag, bruin als het echt slecht ging. Bruin was fakkin vies.quote:Op maandag 30 maart 2015 10:47 schreef Awesome_ het volgende:
Ik was kk astmatisch vroeger, dus als ik niet binnen 30 seconden won, dan ging ik nokkie. Dus ik moest noodgedwongen een kk explosieve stijl hebben tijdens wedstrijden.
Instant ippon masterrace
vriend. Grapjes man. Leer incasseren.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:00 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Als er iemand is die niet over gebroken egotjes moet beginnen....
ventolin 20x per dag. Zo'n Rode onstekingremmende 3x of zo. Weet de naam ff niet meer.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Had je ook van die kk inhalators? Blauw voor elke dag, bruin als het echt slecht ging. Bruin was fakkin vies.
Wat. Damn. Dat jullie niet in de wolvenkuil gedonderd werden na jullie geboorte.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:02 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
ventolin 20x per dag. Zo'n Rode onstekingremmende 3x of zo. Weet de naam ff niet meer.
Ventolin was de blauwe idd. Was je iets te enthousiast over iets, kon je weer je puffer uit je zak trekken.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:02 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
ventolin 20x per dag. Zo'n Rode onstekingremmende 3x of zo. Weet de naam ff niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |