Oei, dat is niet fijn. Ik weet niet hoe je gedroogd hebt? Ik heb ooit eens m'n telefoon in de wc laten vallen, toen anderhalve dag in rijst gehad en die doet het nog steeds, als ik 'm zou willen gebruiken.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:04 schreef lubje25 het volgende:
Telefoon vanmiddag uit mijn zak gevallen. Midden op straat, half in een plas in de stromende regen. Daar lag ie een minuut of 5 tot ik m terug vond. Na wat drogen en kuren doet ie het wonder boven wonder weer heel aardig. Ben benieuwd hoe lang haha.
Dat is toch duidelijk m'n katje?quote:
Ik Fok al een tijdje voornamelijk mobiel en dan zie je ze niet. Had dus ook gekund dat je deze al maanden hadquote:Op maandag 30 maart 2015 11:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is toch duidelijk m'n katje?
Ik kwam deze tegen, heb ik tijden terug een keertje in elkaar geknutseld en vond het wel grappig.
Dan ben ik er nog best snel bijquote:Op maandag 30 maart 2015 14:24 schreef Etcetera het volgende:
Nee hoor, ik heb 'm dit weekend net aangepast
Mijn Fiat had na een tripje naar de garage een drie keer zo hoog brandstofverbruik. Dat heeft de garage gerepareerd, maar daarna deed de benzinemeter het niet meer.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 07:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik het meest met de Peugeots die ik gehad heb, maar dat was te verwachten
quote:Op maandag 30 maart 2015 19:16 schreef TradeMarkie het volgende:
HT, ik zou voor de lancia gaan, dan hoef je je niet druk te maken of ie stuk gaat, alleen wanneer
Die ook, maar Lancia's roesten er ook gezellig bijquote:
Misschien krijg je wel een bonus als je zonder pech de finish gaat halen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die ook, maar Lancia's roesten er ook gezellig bij
Dat doen Alfa's anders ook heel goed.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die ook, maar Lancia's roesten er ook gezellig bij
Gefeliciteerd, Jojo!quote:Op woensdag 1 april 2015 07:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Gisteren huis gekocht en meteen maar begonnen met klussen. Eigenlijk meer eerst schoonmaken wwant de keuken was te smerig om spullen in te zetten en dat kan natuurlijk niet. Er moet fatsoenlijk koffie gezet kunnen worden
Gefeliciteerd! En succes met klussen.quote:Op woensdag 1 april 2015 07:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Gisteren huis gekocht en meteen maar begonnen met klussen. Eigenlijk meer eerst schoonmaken wwant de keuken was te smerig om spullen in te zetten en dat kan natuurlijk niet. Er moet fatsoenlijk koffie gezet kunnen worden
quote:Op woensdag 1 april 2015 22:27 schreef MaJo het volgende:
In het kader van huizen kopen: grote kans dat wij onze woning gaan kopenGisteren van Mitros een brief gekregen dat ze het te koop aanbieden (daar wachten we nu al een jaar of 2 op) dus meteen een afspraak gemaakt
Top!quote:Op woensdag 1 april 2015 22:27 schreef MaJo het volgende:
In het kader van huizen kopen: grote kans dat wij onze woning gaan kopenGisteren van Mitros een brief gekregen dat ze het te koop aanbieden (daar wachten we nu al een jaar of 2 op) dus meteen een afspraak gemaakt
Als we voor 15 mei beslissen krijgen we een keukencheque twv 2500 euro, ik heb dus zo'n vermoeden dat ze het snel kwijt willenquote:
We willen het sowiesoquote:Op woensdag 1 april 2015 23:15 schreef wyccie het volgende:
Top!
En dan is de keus snel gemaakt, lijkt me?
Succes! En houd ons op de hoogte.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
We willen het sowiesoNu is de vraag wat de taxatie uitwijst en of we een hypotheek kunnen krijgen. Maar ik heb in beiden wel vertrouwen eigenlijk
Zou wel tof zijn, we gaan dan wel het een en ander veranderen dus toch een soort van nieuw huisje
En dan kan ik bijna niet achterblijven met de mededeling dat ik vrijdag een (vrijblijvende) afspraak heb staan bij de hypotheekshop om te kijken wat voor mij ongeveer de mogelijkheden zijnquote:Op woensdag 1 april 2015 22:27 schreef MaJo het volgende:
Ha, jij ook succes, dan!quote:Op woensdag 1 april 2015 23:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En dan kan ik bijna niet achterblijven met de mededeling dat ik vrijdag een (vrijblijvende) afspraak heb staan bij de hypotheekshop om te kijken wat voor mij ongeveer de mogelijkheden zijn
Hoeft niet als je er geen zin in hebtquote:Op woensdag 1 april 2015 23:44 schreef Whiteguy het volgende:
Ik moest maar eens een huis gaan kopen lees ik net
Dank je! Ik vrees dat ik het nodig ga hebben, want toen ik bij een bank werkte vond ik hypotheken op pensioen na het saaiste onderwerp dat er tussen zatquote:
Zal ik doen!quote:
Spannend! Ik hoop dat er iets moois uitkomtquote:Op woensdag 1 april 2015 23:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En dan kan ik bijna niet achterblijven met de mededeling dat ik vrijdag een (vrijblijvende) afspraak heb staan bij de hypotheekshop om te kijken wat voor mij ongeveer de mogelijkheden zijn
Ik wil op zich best wat kopen. Maar ik hoef eigenlijk niet zo nodig te verhuizen - en goedkoper dan antikraak gaat het niet wordenquote:Op woensdag 1 april 2015 23:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoeft niet als je er geen zin in hebt.
Ik weet vrij zeker dat ik de komende jaren in deze regio wil blijven werken, ik wil graag verhuizen en als ik vergelijk tussen huur- en koopwoningen dan kan ik voor dezelfde netto maandlast met kopen twee keer zoveel ruimte krijgen, met als bonus dat het geld dat ik maandelijks aflos niet honderd procent down the drain is. Voor mij is het dus verstandig in elk geval zo'n gesprek aan te gaan
Ik laat na mijn afspraak vrijdag wel weten wat ik er van vond, kan je dan bepalen of het voor jou de moeite waard zou kunnen zijnquote:Op woensdag 1 april 2015 23:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik wil op zich best wat kopen. Maar ik hoef eigenlijk niet zo nodig te verhuizen - en goedkoper dan antikraak gaat het niet worden
Het is allemaal makkelijker geworden dat scheelt wel. Er zijn niet meer veel verschillende vormen voor een starter. Dat zijn er maar gewoon 2quote:Op woensdag 1 april 2015 23:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dank je! Ik vrees dat ik het nodig ga hebben, want toen ik bij een bank werkte vond ik hypotheken op pensioen na het saaiste onderwerp dat er tussen zat. Wat niet meehelpt is dat de regels sindsdien veranderd zijn en ik dus het een en ander opnieuw moet leren
Nicequote:Op woensdag 1 april 2015 22:27 schreef MaJo het volgende:
Hij stelt zich gewoon telkens deadlines die hij niet haalt, dus mijn eerste indruk is dat het een enorme pannenkoek is. En die smoes van vorige week was helemaal slecht.quote:Op donderdag 2 april 2015 09:34 schreef Puala het volgende:
Wat slordig. Je wilt toch verkopen lijkt me
Ik dacht dat jullie juist buiten de stad aan het kijken waren naar huisjes? of nu dit te koop komt wil je juist wel in de stad blijven wonen?quote:Op woensdag 1 april 2015 23:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
We willen het sowiesoNu is de vraag wat de taxatie uitwijst en of we een hypotheek kunnen krijgen. Maar ik heb in beiden wel vertrouwen eigenlijk
Zou wel tof zijn, we gaan dan wel het een en ander veranderen dus toch een soort van nieuw huisje
We wilden altijd al in de stad blijven wonen maar dat was gewoon onbetaalbaar. Nu dit op ons pad komt kunnen we dit eigenlijk niet negerenquote:Op donderdag 2 april 2015 12:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie juist buiten de stad aan het kijken waren naar huisjes? of nu dit te koop komt wil je juist wel in de stad blijven wonen?
gelijk heb je dan!quote:Op donderdag 2 april 2015 16:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
We wilden altijd al in de stad blijven wonen maar dat was gewoon onbetaalbaar. Nu dit op ons pad komt kunnen we dit eigenlijk niet negeren
Nice.quote:
Puala geholpen met klussen in de tuin en wat andere vrienden bezocht. Verder niet veel bijzonders.quote:
Weer een halve marathon?quote:Op donderdag 2 april 2015 23:37 schreef wyccie het volgende:
Lekker.
Ik heb niks vasts gepland, dus gewoon relaxen. Alleen maandag een hadloopwedstrijdje.
quote:Op donderdag 2 april 2015 23:48 schreef wyccie het volgende:
Nee, nu slechts 5km. Even de beentjes op scherp zetten voor de marathon in Rotterdam.
Niet naar de Reeperbahn he?quote:Op donderdag 2 april 2015 23:59 schreef MaJo het volgende:
Ik heb ook een lang weekend vrij, morgen met vriendinnen naar Hamburg
dat schijnt wel de leukste plek zijn om te stappen dus jaquote:
Veel plezier!quote:Op vrijdag 3 april 2015 07:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat schijnt wel de leukste plek zijn om te stappen dus jamaar ga daar niet werken als je dat bedoelt
Jij ben toch ook in Keulen geweest? Wil er eerdaags heen. Heb je nog goede tips?quote:Op vrijdag 3 april 2015 07:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat schijnt wel de leukste plek zijn om te stappen dus jamaar ga daar niet werken als je dat bedoelt
quote:Op vrijdag 3 april 2015 07:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je kan de dom beklimmen voor mooi uitzicht. Bier drinken in papa joe's biersalon. Geen schweinshaxe bestellen bij papa joe's biersalon.quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:24 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Jij ben toch ook in Keulen geweest? Wil er eerdaags heen. Heb je nog goede tips?
haha, voor mij als vegetariėr niet echt geschikt.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je kan de dom beklimmen voor mooi uitzicht. Bier drinken in papa joe's biersalon. Geen schweinshaxe bestellen bij papa joe's biersalon.
Ook voor karnivoren is het niet best kan ik je vertellen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:21 schreef lubje25 het volgende:
[..]
haha, voor mij als vegetariėr niet echt geschikt.
Ik wist niet dat je vegetariėr bentquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:21 schreef lubje25 het volgende:
[..]
haha, voor mij als vegetariėr niet echt geschikt.
Mijn hele leven al. Erfenisje.quote:Op zaterdag 4 april 2015 10:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je vegetariėr bent
Heb het geprobeerd, tevergeefs. Zit nu tussen mijn oren.quote:Op zaterdag 4 april 2015 12:25 schreef wyccie het volgende:
Erfenissen zijn er om te verbrassen, toch?
Als je vlees via je neusgat je hersenen inpropt is het inderdaad verstandiger het bij het eten van planten te houdenquote:Op zaterdag 4 april 2015 12:38 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Heb het geprobeerd, tevergeefs. Zit nu tussen mijn oren.
Vegetarische appeltaart?quote:
Volgens mijn lokale expert 'niet zo goed als die van z'n moeder'quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vegetarische appeltaart?What will they think of next?
Hoe smaakt ie?
Dat is makkelijk genoeg op te lossenquote:Op zaterdag 4 april 2015 13:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Volgens mijn lokale expert 'niet zo goed als die van z'n moeder'maar voor een eerste keer prima
alleen de bodem is te dun.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Geluksmoment van de dag: ik liet een nieuwe fles rum vallen, maar de fles en het gratis glas dat ik erbij kreeg zijn ongedeerd
En jij?quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Geluksmoment van de dag: ik liet een nieuwe fles rum vallen, maar de fles en het gratis glas dat ik erbij kreeg zijn ongedeerd
Drie jaar oude blanke Havana Club. Die heb ik nog niet eerder gehad, maar de bruine bevalt normaal wel. Het leek me de gok waard, ook omdat ie in de aanbieding was bij de slijter.quote:
Was het een baby?quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:01 schreef wyccie het volgende:
Ik heb vanmiddag iets in een winkel laten vallen.
Dan valt het mee. Wat was het wel?quote:
Ik heb ooit een doos met 12 potten appelmoest laten vallen tijdens mijn vakkenvulcarriere.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:01 schreef wyccie het volgende:
Ik heb vanmiddag iets in een winkel laten vallen.
Ik heb de bruine staan geloof ik. En ook nog Selecion de Maestro's of iets in die richting, die is echtquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Drie jaar oude blanke Havana Club. Die heb ik nog niet eerder gehad, maar de bruine bevalt normaal wel. Het leek me de gok waard, ook omdat ie in de aanbieding was bij de slijter.
En ik heb gelukkig ook niks
Goede keus, die is heerlijk!quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Drie jaar oude blanke Havana Club. Die heb ik nog niet eerder gehad, maar de bruine bevalt normaal wel. Het leek me de gok waard, ook omdat ie in de aanbieding was bij de slijter.
En ik heb gelukkig ook niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |