Ja man, vrouwtje ook nog zwanger, druk druk druk.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:06 schreef Gieliovd het volgende:
Jezus koning, ik maar denken wat doet die knakker allemaal... nooit meer updates.
Loopt gewoon een 750i op te knappen, een kruiser erbij en wat nog meer. Heeft nog een YT kanaal ook zag ik. Lekker steenkolen Rotterdams-Engels. Genieten.
Zelfde "hok" als TS.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:17 schreef Sounddragon het volgende:
Open effe een eigen topic, nu zit je een projecttopic te verkutten.
En vergeet niet te vermelden om wat voor hok het gaat, want we hebben geen glazen bollen.
nee, in projecttopics gaan we niet zitten klooien, die zijn heilig wmb.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:28 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Zelfde "hok" als TS.![]()
Op zich heb je wel gelijk, maar je zou dit ook als het centrale BMW V12 topic kunnen beschouwen. Ik vind het prima leesbaar tot nu toe. En hoeveel V12 boys hebben we nou bij PTA?
Misschien over laten aan TS hoe het verder moet met zijn topic?
Aanrader, heb ik ook gedaan bij mijn E34.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:22 schreef ThePartyPooper het volgende:
Ik zou sowieso de visco vin vervangen voor een elektrische vin die schakelbaar is via (instelbare) thermostaat.
Nee leer nog niks aangedaan, maar ik ga sowieso een andere bestuurdersstoel moeten regelen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:48 schreef -Richard- het volgende:
Al wat aan je leer interieur gedaan?
Kan heel erg mooi opknappen van een dikke reinigingsbeurt.
Mooi ding,
maar hoe bouw je die PDC in ? Gewoon alles aansluiten met de laptop eraan om het te activeren? Zou wel graag willen weten wat je allemaal achteraf kan inbouwen bij een BMW..?
Ik vind die Visco koppelingen eigenlijk wel handig, redelijk storingsvrij en als ze stuk gaan dan staan ze altijd te hard mee te draaien en heb je dus eigenlijk te weinig koeling ipv te weinig.quote:Op donderdag 16 juli 2015 02:21 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Aanrader, heb ik ook gedaan bij mijn E34.
Jazeker, en ik doe het rustig aan.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:06 schreef Doublepain het volgende:
Wat een geile bak als ie gewoon op orde is, hopelijk gaat het je ook lukken..
Het is dat mijn verstand technisch met auto's niet zo goed is, anders leek mij dat ook geweldig, maar toch best netjes man. Het is een dure gok, maar wauw wat een klasbakquote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:57 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Jazeker, en ik doe het rustig aan.
Het is gewoon mijn daily en als ik weer wat onderdelen voor goede prijzen tegenkom dan koop ik dat weer.
Zo bouw je langzaam iets moois op.
Ik moest meteen denken aan die hydraulische kofferbak van een Mercedes 600 Pullman, die kapot gaat als je hem handmatig dichtdoet. Is dat hier ook?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:41 schreef junkiexp het volgende:
Dat is echt een hele gave optie, en nog nuttig ook.
150bar is niet zo bijzonder voor een hydraulisch systeem.quote:Op woensdag 22 juli 2015 09:26 schreef Ciora het volgende:
[..]
Ik moest meteen denken aan die hydraulische kofferbak van een Mercedes 600 Pullman, die kapot gaat als je hem handmatig dichtdoet. Is dat hier ook?
Bij die Merc staat er wel 150 bar op, dat zal hier wellicht minder zijn
Oh, kan hoor, heb er geen verstand van.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:35 schreef fathank het volgende:
[..]
150bar is niet zo bijzonder voor een hydraulisch systeem.
quote:"If a line breaks, the stream of hydraulic fluid can go right into your finger. It's just like a knife."
Mooi spulquote:When lowering the window, this switch acts in a simple on-off fashion; push it, the window moves at one speed. When raising the window, however, the switch offers a variable rate--pressing it gently creeps the glass up, but nailing it slams the window shut fast enough to slice off a body part. You can hear it whunk into the door. It sounds like a cleaver pounding into a chopping block.
Dat is het ding inderdaad, als je niet kan sleutelen ver weg van zo'n auto blijven of je moet geld teveel hebben.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is dat mijn verstand technisch met auto's niet zo goed is, anders leek mij dat ook geweldig, maar toch best netjes man. Het is een dure gok, maar wauw wat een klasbak
Geen idee, maar goed kan het nooit zijn, er staat altijd wel veel tegendruk op en je hebt kans dat je dingen gaat verbuigen als je die cilinder wil laten inschuiven.quote:Op woensdag 22 juli 2015 09:26 schreef Ciora het volgende:
[..]
Ik moest meteen denken aan die hydraulische kofferbak van een Mercedes 600 Pullman, die kapot gaat als je hem handmatig dichtdoet. Is dat hier ook?
Bij die Merc staat er wel 150 bar op, dat zal hier wellicht minder zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |