abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151245905
:')
  dinsdag 31 maart 2015 @ 23:16:28 #102
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_151246769
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 22:01 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik heb een leuk karakter, maar om die te kennen moet er wel eerst een real afspraak komen... Helpt denk ik ook niet mee dat ik vaak date met meiden die een heel stuk verderop wonen. Daar zijn mijn relaties vaak ook op stuk gegaan... dates leuk, maar elkaar te weinig zien en als alleen het weekend overblijft en ze heeft andere plannen dat weekend (niet echt een goed teken, i know :P) zie je elkaar zo 2 weken niet... en op den duur is dat killing. Maar goed, lokaal daten werkt bij mij niet :')

Zie morgen trouwens die dame van vorige week weer. Maar dat is puur vriendschappelijk, want ze is met andere jongens aan het daten en we zijn elkaars type sowieso niet :P
Als je echt zo leuk bent als dat je zegt dat je bent had je nu wel een relatie gehad en had deze date niet een andere date verzonnen.

Laten we elkaar geen mietje noemen. Je bent gewoon oer saai en dat druipt van je af. Je analiseert alles tot in diept stuk. En nee die date gaat niet door ze moet je niet. Dat weet ik, dat weet jij, dat weten wij allemaal hier.

Maar geen stress! Je kan er wat aan doen en je kan ee aan werken. Dus succes
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_151246921
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 23:16 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Als je echt zo leuk bent als dat je zegt dat je bent had je nu wel een relatie gehad en had deze date niet een andere date verzonnen.

Laten we elkaar geen mietje noemen. Je bent gewoon oer saai en dat druipt van je af. Je analiseert alles tot in diept stuk. En nee die date gaat niet door ze moet je niet. Dat weet ik, dat weet jij, dat weten wij allemaal hier.

Maar geen stress! Je kan er wat aan doen en je kan ee aan werken. Dus succes
Hij is vast wel leuk en die relatie komt ook heus wel een keertje. Maar echt: dat geforceerde zoeken naar een eventuele relatie de hele tijd, dat doen veel mensen en dat deed ik misschien ook wel (even) een beetje. Maar dat is raar eigenlijk. Date voor de lol, kijk of het leuk is, maar denk niet meteen aan relaties enzo. Dat hij alles analyseert dat klopt, maar blijkbaar zit dat er nou eenmaal in. Is moeilijk om los t laten ook denk ik.
pi_151247003
quote:
6s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 22:51 schreef Weissman het volgende:

[..]

Laatst toen ik de stad was met mijn date heb ik heel even een praatje gemaakt met een andere dame.

Dus eigenlijk kan je zeggen dat ik een trio heb gehad.
:') :') :') :') :') :') !!!
  dinsdag 31 maart 2015 @ 23:24:57 #105
416931 yats
(non) Average Joe
pi_151247082
quote:
6s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 22:51 schreef Weissman het volgende:

[..]

Laatst toen ik de stad was met mijn date heb ik heel even een praatje gemaakt met een andere dame.

Dus eigenlijk kan je zeggen dat ik een trio heb gehad.
Dat heb jij toch altijd weiss? Immers, je ego is ook altijd bij jouw dates aanwezig ;)
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_151247105
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 23:24 schreef yats het volgende:

[..]

Dat heb jij toch altijd weiss? Immers, je ego is ook altijd bij jouw dates aanwezig ;)
Stoer hoor.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 23:30:59 #107
416931 yats
(non) Average Joe
pi_151247349
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 23:25 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Stoer hoor.
Stoer? Wat is daar stoer aan? Ow wacht, weiss deelt alleen uit en incasseert nooit. Tja, daar werk ik niet aan mee. Recalcitrante lul ben ik eigenlijk ook. Of mag alleen weiss zeggen dat hij dingen als grap bedoeld?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_151247441
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 23:30 schreef yats het volgende:
Stoer? Wat is daar stoer aan? Ow wacht, weiss deelt alleen uit en incasseert nooit. Tja, daar werk ik niet aan mee. Recalcitrante lul ben ik eigenlijk ook. Of mag alleen weiss zeggen dat hij dingen als grap bedoeld?
Mijn ego is groter dan de maan yats, denk niet dat jij daar een deuk in kan slaan.

Maar ik geef je poging toch een 6, voor de moeite.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 23:32:54 #109
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_151247445
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 23:21 schreef Nammie het volgende:

[..]

Hij is vast wel leuk en die relatie komt ook heus wel een keertje.
Oh vast wel, als hij verranderd.

quote:
Maar echt: dat geforceerde zoeken naar een eventuele relatie de hele tijd, dat doen veel mensen en dat deed ik misschien ook wel (even) een beetje. Maar dat is raar eigenlijk. Date voor de lol, kijk of het leuk is, maar denk niet meteen aan relaties enzo.
Stap er inderdaad blind in en zie gewoon wat er gebeurd. Of je hebt een leuke avond, of het is een hel. Maar in beide gevallen wel een ervaring en verhaal. En miss zit er wel 1 bij waar je blijft hangen.

quote:
Dat hij alles analyseert dat klopt, maar blijkbaar zit dat er nou eenmaal in. Is moeilijk om los t laten ook denk ik.
Alles is te leren, als je maar wil en je er wat voor over hebt. De enige grens die er is ben je zelf.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_151247674
Nou nou wat een gebitch over en weer. Dacht dat dit een leuk topic was over daten en alles er omheen..
pi_151247755
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 23:30 schreef yats het volgende:

[..]

Adem blijven halen. :*
  dinsdag 31 maart 2015 @ 23:44:27 #112
416931 yats
(non) Average Joe
pi_151247888
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 23:32 schreef Weissman het volgende:

[..]

Mijn ego is groter dan de maan yats, denk niet dat jij daar een deuk in kan slaan.

Maar ik geef je poging toch een 6, voor de moeite.
Ik weet niet wat erger is, een zesje voor de moeite krijgen of deze reactie. Een zesje haalt mijn gemiddelde wel erg naar beneden. Ik zou zeggen, doe wat beter je best weiss, ik zou jou niet graag een zes voor de moeite geven

p.s. Waarom was je er vorige week in Rotterdam nou niet bij?

p.s p.s Waarom hoor ik dingen over DM's? Beetje jammer :*
pi_151247983
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 23:44 schreef yats het volgende:

[..]

Ik weet niet wat erger is, een zesje voor de moeite krijgen of deze reactie. Een zesje haalt mijn gemiddelde wel erg naar beneden. Ik zou zeggen, doe wat beter je best weiss, ik zou jou niet graag een zes voor de moeite geven

p.s. Waarom was je er vorige week in Rotterdam nou niet bij?

p.s p.s Waarom hoor ik dingen over DM's? Beetje jammer :*
Enlighten me, ik snap niks van wat je nu allemaal zegt.
pi_151247998
Shit, verkeerd account.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 23:49:31 #115
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_151248044
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 23:38 schreef Rozekwarts het volgende:
Nou nou wat een gebitch over en weer. Dacht dat dit een leuk topic was over daten en alles er omheen..
Ja hallo je weet toch! De 1 heeft een open relatie en meerdere vrouwen maar zeeën van tijd om mensen af te blaffen op internet. De ander is het lulletje rozenwater in het dagelijks leven en probeert de bink te zijn van het interwebzzzz ja toch niet dan.

Eerlijk? Geen idee, ik lul ook maar wat. Maar leest vaak leuk weg.
pi_151248101
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 23:49 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ja hallo je weet toch! De 1 heeft een open relatie en meerdere vrouwen maar zeeën van tijd om mensen af te blaffen op internet. De ander is het lulletje rozenwater in het dagelijks leven en probeert de bink te zijn van het interwebzzzz ja toch niet dan.

Eerlijk? Geen idee, ik lul ook maar wat. Maar leest vaak leuk weg.
Zou willen dat ik zo goed kon multitasken man.
pi_151248180
Hmm wordt tijd dat ik ook een alter ego ontwikkel hoor ik.
Maar nee. Toch niet zo mijn ding. :+
  dinsdag 31 maart 2015 @ 23:57:07 #118
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_151248253
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 23:51 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Zou willen dat ik zo goed kon multitasken man.
Ach een reactie is zo geschreven toch?
pi_151248275
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 23:57 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ach een reactie is zo geschreven toch?
Het ging me meer om de combinatie met meerdere vrouwen.
  woensdag 1 april 2015 @ 00:00:28 #120
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_151248320
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 23:53 schreef Rozekwarts het volgende:
Hmm wordt tijd dat ik ook een alter ego ontwikkel hoor ik.
Maar nee. Toch niet zo mijn ding. :+
Voor sommigen hier zou een ego op zich al een goed idee zijn. :P
Oh en daarbij misschien ook eens daadwerkelijk daten...Voor het idee dat je ook nog eens echt meedoet.

Hey WeissFripsel :W
pi_151248334
quote:
6s.gif Op woensdag 1 april 2015 00:00 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Voor sommigen hier zou een ego op zich al een goed idee zijn. :P
Oh en daarbij misschien ook eens daadwerkelijk daten...Voor het idee dat je ook nog eens echt meedoet.

Hey WeissFripsel :W
Hey WeissMsMessy w/
pi_151248377
quote:
Gooi er een ervaring in. Of date iemand van hier. 😏

Maar inderdaad: vreemd dat gezeik op elkaar zo.
pi_151248771
quote:
Dan kom je hier niet zo vaak blijkbaar _O-
pi_151248998
Klopt, net 2 dagen geloof ik? :'(
pi_151249914
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 00:36 schreef Rozekwarts het volgende:
Klopt, net 2 dagen geloof ik? :'(
Nouja 't is een gezellige boel hier meestal :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: