abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151182954
Wauw wat staat er een hoop onzin tussen.
  maandag 30 maart 2015 @ 10:35:16 #27
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_151183095
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 10:29 schreef Fripsel het volgende:
Wauw wat staat er een hoop onzin tussen.
Alleen Dima spreekt de waarheid idd
pi_151183363
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 10:35 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Alleen Dima spreekt de waarheid idd
Dima _O_
pi_151184293
Dingen zitten eindelijk weer eens mee :) Deze week eerste dat met iemand waarmee ik al bijna een maand app. Klikt ontzettend goed en heb er veel zin in. Zijn helaas wel de dates die in het echt vaak tegenvallen: of de klik is er offline niet, of juist wel maar dan op uiterlijk/relatieniveau niet en verwatert dat contact uiteindelijk omdat je niet voor niks op zo'n site stond ingeschreven :) Al heb ik het idee dat het deze keer wel mee kan vallen :) Dus erg zin in. Wel andere kant van het land (lokale meiden daten lukt op een of andere manier niet haha) maar we hebben een leuke middenweg gevonden, dus ze is iig bereid om aan te passen :) Mocht het niks zijn, ook best. Gaat ook meer dat ik weer in de 'date' flow zit ipv lang appen zonder real ontmoeting.
pi_151184387
Goedzo :)
pi_151184452
Wat bedoel je met date flow?
pi_151184524
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 11:38 schreef Deezertje het volgende:
Dingen zitten eindelijk weer eens mee :) Deze week eerste dat met iemand waarmee ik al bijna een maand app. Klikt ontzettend goed en heb er veel zin in. Zijn helaas wel de dates die in het echt vaak tegenvallen: of de klik is er offline niet, of juist wel maar dan op uiterlijk/relatieniveau niet en verwatert dat contact uiteindelijk omdat je niet voor niks op zo'n site stond ingeschreven :) Al heb ik het idee dat het deze keer wel mee kan vallen :) Dus erg zin in. Wel andere kant van het land (lokale meiden daten lukt op een of andere manier niet haha) maar we hebben een leuke middenweg gevonden, dus ze is iig bereid om aan te passen :) Mocht het niks zijn, ook best. Gaat ook meer dat ik weer in de 'date' flow zit ipv lang appen zonder real ontmoeting.
Weet je, af en toe word ik echt moe van jouw berichten.
pi_151184546
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 11:45 schreef Rozekwarts het volgende:
Wat bedoel je met date flow?
Onder de mensen, in mijn geval meiden, zijn en gewoon leuke gesprekken voeren en kijken of de klik er ook real is. Dus niet meteen bij de eerste blik al gedachten hebben van; hmm minder leuk dan op de foto ofzo. Gewoon kijken of het een leuk persoon is. Gezonde spanning hebben voor een date maar ook niet te veel omdat je niet weet hoe t loopt.
pi_151184595
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 11:49 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Weet je, af en toe word ik echt moe van jouw berichten.
Nou voor sommige is een date regelen uberhaupt lastig dus ben blij dat het langzaam beter gaat. Vorig jaar had ik ook geregeld dates.
pi_151184630
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 11:51 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nou voor sommige is een date regelen uberhaupt lastig dus ben blij dat het langzaam beter gaat. Vorig jaar had ik ook geregeld dates.
Ja maar dit topic was dus niet voor die mensen waar daten uberhaupt lastig gaat :') Wat voor een plank heb jij voor je hoofd?
pi_151184835
Nou dan ga ik ook maar even ontopic. Deze week 2 dates.
Meneer 1 vind ik echt erg leuk. Het gaat ook heel goed, volgens mij vind hij mij ook best wel heel tof. We hebben elkaar ook al veel en vaak gezien.
Maar dus ook een meneer 2. Het is een dotje en als er geen meneer 1 was zou ik niet twijfelen. Maar ik kan gewoon geen 3 mensen daten (vriendlief is er ook nog natuurlijk) zonder een burn out te krijgen :P
Nu gaat het nog wel, omdat het met meneer 2 nog in de eerste afspraakjes fase zit. Maar als hij ook wat regelmaat wil etc dan loopt het systeem vast. En dat gaat natuurlijk wel gebeuren, dus hoeveel zin hebben deze afspraakjes dan nog? Maar ze zijn wel leuk...

Luxe probleem, ik weet het. Maar wel ontopic :D
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_151184917
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 12:01 schreef rhubarbje het volgende:
Nou dan ga ik ook maar even ontopic. Deze week 2 dates.
Meneer 1 vind ik echt erg leuk. Het gaat ook heel goed, volgens mij vind hij mij ook best wel heel tof. We hebben elkaar ook al veel en vaak gezien.
Maar dus ook een meneer 2. Het is een dotje en als er geen meneer 1 was zou ik niet twijfelen. Maar ik kan gewoon geen 3 mensen daten (vriendlief is er ook nog natuurlijk) zonder een burn out te krijgen :P
Nu gaat het nog wel, omdat het met meneer 2 nog in de eerste afspraakjes fase zit. Maar als hij ook wat regelmaat wil etc dan loopt het systeem vast. En dat gaat natuurlijk wel gebeuren, dus hoeveel zin hebben deze afspraakjes dan nog? Maar ze zijn wel leuk...

Luxe probleem, ik weet het. Maar wel ontopic :D
Haha dit is precies een dilemma wat zich in mijn hoofd afspeelt. Ik heb vriendlief, en een hele leuke date. En word vrij regelmatig op date gevraagd. En soms zit er iemand tussen waar ik best mee af zou willen spreken. Maar hoe dan :') dat is niet goed voor me geloof ik.
pi_151184929
Ik herken het wel.

Open-relatie-masterrace-crew checkin' in
pi_151184938
Laat ik dan de vraag stellen: wat zijn jullie ervaringen met dates waarmee je al enige tijd appt en degene die je amper kent en na 2 dagen spontaan een date plant? :)
pi_151184986
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 12:04 schreef Deezertje het volgende:
Laat ik dan de vraag stellen: wat zijn jullie ervaringen met dates waarmee je al enige tijd appt en degene die je amper kent en na 2 dagen spontaan een date plant? :)
Mijn voorkeur gaat er naar uit om een langere tijd met iemand te praten en dan op date te gaan. Maar dat komt denk ik doordat ik wel redelijk in een luxe positie zit. Zou iedere dag op date kunnen als ik wil :') dus dan word je iets kieskeuriger. Zitten sowieso niet heel veel leuke mannen bij. Een echt goede date vinden vind ik vrij lastig in een open relatie.
pi_151185059
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 12:03 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Haha dit is precies een dilemma wat zich in mijn hoofd afspeelt. Ik heb vriendlief, en een hele leuke date. En word vrij regelmatig op date gevraagd. En soms zit er iemand tussen waar ik best mee af zou willen spreken. Maar hoe dan :') dat is niet goed voor me geloof ik.
Ja ik hanteer normaal een soort van maixmaal 2 tegelijk policy :P
Maar meneer 1 en 2 hadden een soort van overlap, alleen zat er met 1 meer tempo in en blijkt hij gewoon meteen al een schot in de roos. Dus nu zit ik met 3 ;(
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_151185078
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 12:07 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja ik hanteer normaal een soort van maixmaal 2 tegelijk policy :P
Maar meneer 1 en 2 hadden een soort van overlap, alleen zat er met 1 meer tempo in en blijkt hij gewoon meteen al een schot in de roos. Dus nu zit ik met 3 ;(
Gewoon aankijken hoe het verloopt dan maar denk ik?
pi_151185143
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 12:08 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Gewoon aankijken hoe het verloopt dan maar denk ik?
Ja maar dat is ergens natuurlijk ook zinloos want zodra 2 het leuk gaat vinden en 'meer' wil moet ik afhaken
Dus waarom dan niet nu al afhaken?
(omdat het leuk is)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_151185209
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 12:10 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja maar dat is ergens natuurlijk ook zinloos want zodra 2 het leuk gaat vinden en 'meer' wil moet ik afhaken
Dus waarom dan niet nu al afhaken?
(omdat het leuk is)
Wat valt er onder meer? :)
pi_151185418
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 12:11 schreef Fripsel het volgende:
Zoenen met tong, toch?
pi_151185438
quote:
10s.gif Op maandag 30 maart 2015 12:17 schreef Weissman het volgende:

[..]

Zoenen met tong, toch?
Als dat meer is, wat is seks dan? Trouwen, huis kopen, kinderen krijgen?
pi_151185640
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 12:11 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Elkaar met regelmaat zien, elkaar echt leuk vinden, in elkaar investeren etc
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_151185743
Date flow betekent dus gewoon sociaal contact met anderen wat ik er zo van kan maken. Heb jij een stoornis ofzo dat dat voor jou niet normaal is?

Ook mensen hier met open relaties lees ik. Dat sla ik ff over want dat is mij een paar bruggen te ver. :)
pi_151185775
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 12:24 schreef Rozekwarts het volgende:
Date flow betekent dus gewoon sociaal contact met anderen wat ik er zo van kan maken. Heb jij een stoornis ofzo dat dat voor jou niet normaal is?

Ook mensen hier met open relaties lees ik. Dat sla ik ff over want dat is mij een paar bruggen te ver. :)
Date flow volgens Deezertje betekent dat 'ie af en toe weer eens een date heeft.
pi_151185894
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 12:25 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Date flow volgens Deezertje betekent dat 'ie af en toe weer eens een date heeft.
Nee dat iemand zegt dat ze potentieel wel met hem op date wil
Deezertje noemt serieus chatten ook een date, dates die niet door gaan, dates die er nooit van komen, etc
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')