In het seizoen 2014/2015 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
met mijn verjaardag de beste koers van het jaar, moet ik dus missen verdomme.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
volgende week ronde van vlaanderen, over twee weken parijs - roubaix
gewoon lekker je verjaardag een dag later vierenquote:Op zondag 29 maart 2015 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
met mijn verjaardag de beste koers van het jaar, moet ik dus missen verdomme.
volgende week moet ik verstek laten gaan.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
met mijn verjaardag de beste koers van het jaar, moet ik dus missen verdomme.
André Hazes is een kleinzoon, van een kleinzoon, van een broer, van de overgrootvader, van de vrouw, van een achterkleinzoon, van een broer, van de overgrootvader van mijn grootvader.quote:
Wie speelt dan?quote:Op zondag 29 maart 2015 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
volgende week moet ik verstek laten gaan.
over twee weken parijs - roubaix op een middelmatige voetbalzondag. ik ben tevreden
RvV kan ikwelzien maar die vind ik meestal minderquote:Op zondag 29 maart 2015 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
volgende week moet ik verstek laten gaan.
over twee weken parijs - roubaix op een middelmatige voetbalzondag. ik ben tevreden
En dat noem jij matig? Hoop dat ze 16.45 binnen zijn.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
12:30 Willem II v Feyenoord
14:30 Go Ahead v Twente / Groningen v SCC
16:45 ADO v Utrecht
Vernieuwde parcours is zondequote:Op zondag 29 maart 2015 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
RvV kan ikwelzien maar die vind ik meestal minder
Alleen 12:30 is daadwerkelijk boeiend.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En dat noem jij matig? Hoop dat ze 16.45 binnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |