Eensquote:
Daarom, niet bepaald mainstream te noemenquote:Op zondag 29 maart 2015 21:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Eens![]()
Al heb ik bij minimaal de helft wtf is deze, maar juist dat is tof.
Hipster zondag deze.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Daarom, niet bepaald mainstream te noemen

quote:Op zondag 29 maart 2015 21:23 schreef dekatophetspek het volgende:
Mannen met inderdaad hipsterbaarden
Is dat net zo aan de prijs als in de toko zelf?quote:Op zondag 29 maart 2015 21:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zal zo even een beker starbuckskoffie zetten
Als je op youtube Mannheim Asteriks zoekt kun je het complete optreden zien. Mijn opnamesquote:
Vind de prijs van gewone koffie nog wel meevallen, maar tering wat een beker vol krijg je danquote:Op zondag 29 maart 2015 21:24 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Is dat net zo aan de prijs als in de toko zelf?
Oh, jij was onderdeel van dat publiek?quote:Op zondag 29 maart 2015 21:25 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Als je op youtube Mannheim Asteriks zoekt kun je het complete optreden zien. Mijn opnames
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 29 maart 2015 21:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]was een grap die te vroeg was beëindigt
Fielax zat er iets te erg mee. Daardoor vonden mensen het zielig voor hem, en ik het gaan lekken.quote:
Ja vette plaat de nieuwe van The Prodigy...quote:
Het begint goedquote:Op zondag 29 maart 2015 21:33 schreef dekatophetspek het volgende:
En dan nu live muziek.... van misschien wel de beste band ter wereld...
quote:Op zondag 29 maart 2015 21:34 schreef dekatophetspek het volgende:
Opgenomen van de Duitse televisie die als enige een stereo uitzending had in die tijd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |