Ik denk dat dit topic wel vol komt voor middernachtquote:Op zondag 29 maart 2015 21:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dit is de laatste dag van dit topic toch?
quote:Op zondag 29 maart 2015 21:08 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Ik denk dat dit topic wel vol komt voor middernacht
Deze reeks danquote:Op zondag 29 maart 2015 21:08 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Ik denk dat dit topic wel vol komt voor middernacht
Goede vraagquote:Op zondag 29 maart 2015 21:13 schreef Lt.Surge het volgende:
Zeg kat, rip jij het meeste van LP's e.d? Of hoe kom je aan zo'n groot repertoire?
Verzamelen sinds 1979 van vinyl, cd's en cassettebandjes. Sinds 1997 ook fanatiek met het binnenharken van mp3's dus ja een behoorlijke collectie die ik nooit in zijn geheel zou kunnen beluisteren in mijn levenquote:Op zondag 29 maart 2015 21:13 schreef Lt.Surge het volgende:
Zeg kat, rip jij het meeste van LP's e.d? Of hoe kom je aan zo'n groot repertoire?
Damnquote:Op zondag 29 maart 2015 21:15 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Verzamelen sinds 1979 van vinyl, cd's en cassettebandjes. Sinds 1997 ook fanatiek met het binnenharken van mp3's dus ja een behoorlijke collectie die ik nooit in zijn geheel zou kunnen beluisteren in mijn leven
Ben wel met wat dingen bezig op blogspot en zo.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Damn![]()
Qua stem had ik je jonger ingeschat
Dwarrelen er ergens pics rond van de verzameling, of is het overal en nergens zeg maar?
Tof! Als je een keer een linkje hebt, hoor ik het graag.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:17 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Ben wel met wat dingen bezig op blogspot en zo.
Ik pm je wel effe de link...quote:Op zondag 29 maart 2015 21:18 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Tof! Als je een keer een linkje hebt, hoor ik het graag.
Thx! In de bookmarks voor een rustige dag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |