Ja joh, even naar colombia, kost niks.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:20 schreef Remqo het volgende:
Ik lees net dat KLM weer rechtstreeks naar Colombia gaat vliegen, dat is wel makkelijk voor de Colombia-meet
Toot gaat wel mee.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Fuck was net aan het boeken
Ik durf niet meer te vliegenquote:Op zondag 29 maart 2015 19:20 schreef Remqo het volgende:
Ik lees net dat KLM weer rechtstreeks naar Colombia gaat vliegen, dat is wel makkelijk voor de Colombia-meet
quote:
700 a 800 voor een retourquote:Op zondag 29 maart 2015 19:21 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja joh, even naar colombia, kost niks.
quote:Op zondag 29 maart 2015 19:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Krijgen we wel voorrang in disneyland
Oké, rijke boy.quote:
Gewoon poedersuiker mee terug nemen, dan heb je het dubbel en dwars terug verdiend.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:21 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja joh, even naar colombia, kost niks.
ik zie dat mijn beslissing om geen hutspot te eten mijn leven heeft geredquote:Op zondag 29 maart 2015 18:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik hoop dat je je vergist en je luchtpijp volhengst met hutspot
ik wil de volgende keer wel helpenquote:
Ik wil niet in het gevang.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gewoon poedersuiker mee terug nemen, dan heb je het dubbel en dwars terug verdiend.
Dat is wel een risico, tenzij het echt poedersuiker is, maar dat levert niets op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |