#bringbackfrankquote:
Kom kom... rustig maarquote:Op zondag 29 maart 2015 20:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Gaat ie weer? Jij begint te zeuren met janken terwijl er maar één jankerd was.
ik merk het, nou doei dan maar hequote:Op zondag 29 maart 2015 20:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, jij zou weg gaan en nu ben je er weer. Dat trek ik niet.
hij moet aan een stel kinderen lesgeven op weekdagen. dan ook nog een stel kinderen in bedwang houden op een forum in het weekend... lijkt mij ook niet fantastisch.quote:
quote:Op zondag 29 maart 2015 20:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik merk het, nou doei dan maar he
quote:Op zondag 29 maart 2015 20:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij moet aan een stel kinderen lesgeven op weekdagen. dan ook nog een stel kinderen in bedwang houden op een forum in het weekend... lijkt mij ook niet fantastisch.
#Frankisdronkenquote:
doe dit nou nietquote:Op zondag 29 maart 2015 20:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vind dat Banny Frank ook moet betalen
hoe ze op geruchten reageertquote:
Hij gaf les aan volwassenen.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij moet aan een stel kinderen lesgeven op weekdagen. dan ook nog een stel kinderen in bedwang houden op een forum in het weekend... lijkt mij ook niet fantastisch.
Eigenlijk wel.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vind dat Banny Frank ook moet betalen
ze gaat wel bijvoorbeeld zonder de media op te zoeken naar ziekenhuizen en haar fans toe enzo, gewoon omdat het kan.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:14 schreef SideEffect het volgende:
[..]
hoe ze op geruchten reageert
maar hermann vriend laten wij maar geen ruzie maken, want hzaw en wch zijn al bezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |