Love story is wel leuk.quote:
hahahahaquote:Op zondag 29 maart 2015 19:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je luistert 1 liedje van 6 jaar geleden en vormt al een hele mening
met je poephoofd
Zijn wij nu vrienden trouwens? Want we hadden altijd strijd maar we gaan zo goed met elkaar om tegenwoordig.quote:
Een obsessie?quote:Op zondag 29 maart 2015 19:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Taylor Swift is voor mij wat Ariana is voor Fylax, niet haten of ik sla je neer
Dat is jouw mening en dat respecteer ikquote:Op zondag 29 maart 2015 19:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zijn wij nu vrienden trouwens? Want we hadden altijd strijd maar we gaan zo goed met elkaar om tegenwoordig.
ok... je hebt gelijk, ze is perfect, leuke songs, mooie diepgangquote:Op zondag 29 maart 2015 19:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf willen vergelijken met fylax?quote:Op zondag 29 maart 2015 19:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wij zijn frenemiesquote:Op zondag 29 maart 2015 19:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zijn wij nu vrienden trouwens? Want we hadden altijd strijd maar we gaan zo goed met elkaar om tegenwoordig.
ok, Taylor Swift is 10% van wat Fylax voor Ariana voeltquote:
Gelukkig, dat betekent dat het nog goed met je kan komenquote:Op zondag 29 maart 2015 20:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wij zijn frenemies
[..]
ok, Taylor Swift is 10% van wat Fylax voor Ariana voelt
Dat is redelijk.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wij zijn frenemies
[..]
ok, Taylor Swift is 10% van wat Fylax voor Ariana voelt
thanks babyquote:Op zondag 29 maart 2015 19:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ok... je hebt gelijk, ze is perfect, leuke songs, mooie diepgang
doe ik niet, alleen met zijn obsessiequote:Op zondag 29 maart 2015 19:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf willen vergelijken met fylax?
het tegenovergestelde van jou jaquote:Op zondag 29 maart 2015 20:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Tardis is gewoon een leuke user, lul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |