quote:
Hiquote:
ik zou Arrow tot seizoen 3 kijken, dan The Flash t/m aflevering 8(8 is het begin van de Arrow/Flash crossover), dan verder met Arrow tot de andere crossover aflevering, dan doen wat je wiltquote:Op zondag 29 maart 2015 18:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Maar is het dan niet handig als je eerst arrow tot seizoen 3 kijkt omdat je bij seizoen 3 die afleveringen kunt omwisselen?
The Sopranos nog nooit gezienquote:Op zondag 29 maart 2015 18:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ben ik ook nog van plan... maar eerst sopranos helemaal opnieuw
Okéquote:
Sorry hoor :$quote:Op zondag 29 maart 2015 18:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jammer dat ik zo matig begroet word
Nope, jij wel?quote:
sopranos? vertelquote:Op zondag 29 maart 2015 18:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ben ik ook nog van plan... maar eerst sopranos helemaal opnieuw
Ik wel, heb de Rucola uit de AH moestuin verpot samen met die relkleuter... kan opnieuw wittenquote:
Je eigen zoon relkleuter noemenquote:Op zondag 29 maart 2015 18:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik wel, heb de Rucola uit de AH moestuin verpot samen met die relkleuter... kan opnieuw witten
ja ik ben het van plan. The Shield, The Wire, The Sopranos. dat waren de 3 iets oudere series die ik nooit gevolgd had en waar iedereen het over heeft.quote:Op zondag 29 maart 2015 18:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Moet je doen, eerste seizoen is wennen... maar doorzetten, de serie is echt wauw
zo vader zo zoonquote:Op zondag 29 maart 2015 18:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat is nog een koosnaamman man wat een joch
Eenschquote:Op zondag 29 maart 2015 18:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jammer dat die serie in 640x480 alleen te zien is
ik hou niet van zwart wit seriesquote:Op zondag 29 maart 2015 18:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee snap ik, de Sopranos begon toen jij 3 was ofzo
maar downloaden en kijken...
ze hebben heel die serie een paar maanden geleden in volledig HD uitgebrachtquote:Op zondag 29 maart 2015 18:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jammer dat die serie in 640x480 alleen te zien is
Ik kom een keer koffie drinkenquote:Op zondag 29 maart 2015 18:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat is nog een koosnaamman man wat een joch
hoop dat ie op een dag ook gaat fok!kenquote:Op zondag 29 maart 2015 18:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
man man... ik ga nog wat meemaken vrees ik
Ik denk dat ik dan gewoon met Arrow begin gezien die ook iets populairder is.quote:Op zondag 29 maart 2015 18:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou Arrow tot seizoen 3 kijken, dan The Flash t/m aflevering 8(8 is het begin van de Arrow/Flash crossover), dan verder met Arrow tot de andere crossover aflevering, dan doen wat je wilt
Hoe hou je die dingen in leven? Bij mij verdort alles (srs).quote:Op zondag 29 maart 2015 18:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik wel, heb de Rucola uit de AH moestuin verpot samen met die relkleuter... kan opnieuw witten
wow meeloperquote:Op zondag 29 maart 2015 18:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan gewoon met Arrow begin gezien die ook iets populairder is.
wauwquote:Op zondag 29 maart 2015 18:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze hebben heel die serie een paar maanden geleden in volledig HD uitgebracht
komt omdat je zuur bentquote:Op zondag 29 maart 2015 18:10 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hoe hou je die dingen in leven? Bij mij verdort alles (srs).
Ik ben goed met plantjes, srsquote:Op zondag 29 maart 2015 18:10 schreef Willoow het volgende:
[..]
Stond al heel lang ergens in map op computer. Weet ik veel dat er een HD versie van isquote:Op zondag 29 maart 2015 18:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit jij het in die kutkwaliteit te kijken? gvd
gewoon volledig legaal illegaal downloadenquote:Op zondag 29 maart 2015 18:10 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
wauw
en waar kan je die vinden? il heb the wire iig niet zien staan in netflix
een man met een pijl en boog die mensen met ak's ondersteboven ramt, yeah rightquote:Op zondag 29 maart 2015 18:11 schreef TheWeeknd het volgende:
arrow vind ik weer minder
ben s1e22 dacht ik
ga je gang maar hoorquote:Op zondag 29 maart 2015 18:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik moest mijzelf inhouden om geen valse opmerking te maken over zwart en wit
quote:
Ik dacht dat er iets mis was met dat spul van de AH. Kan toch niet zo zijn dat alles verdort? (srs)quote:Op zondag 29 maart 2015 18:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ben goed met plantjes, srs
tr.quote:Op zondag 29 maart 2015 18:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
http://kickass.to/the-wir(...)-batv-t10333981.html
lolquote:Op zondag 29 maart 2015 18:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
is me teveel actiequote:Op zondag 29 maart 2015 18:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
een man met een pijl en boog die mensen met ak's ondersteboven ramt, yeah right
sorryquote:Op zondag 29 maart 2015 18:12 schreef Willoow het volgende:
[..]Doe is wat vrolijker tegen mij
[..]
Ik dacht dat er iets mis was met dat spul van de AH. Kan toch niet zo zijn dat alles verdort? (srs)
niet de 720p versie kiezenquote:Op zondag 29 maart 2015 18:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
afdekken met plasticfolie, boterhamzakje whateverquote:Op zondag 29 maart 2015 18:10 schreef Willoow het volgende:
[..]
een superheld met pijl en boogquote:Op zondag 29 maart 2015 18:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
een man met een pijl en boog die mensen met ak's ondersteboven ramt, yeah right
kuddegedragquote:Op zondag 29 maart 2015 18:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
waarom denk je dat series populair worden ;s
Ja, laat maar zitten dan.quote:Op zondag 29 maart 2015 18:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
afdekken met plasticfolie, boterhamzakje whatever
en elke dag het zakje keren, want vocht geeft schimmel
tot kiemplantjes sterk genoeg zijn, dan verpotten, ingraven tot aan de kiemblaadjes, dus het lange stengeltje verdwijnt in de grond
best gay dat dat pas 15 jaar later is gebeurdquote:
ach ja, beter laat dan nooitquote:Op zondag 29 maart 2015 18:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
best gay dat dat pas 15 jaar later is gebeurd
moeten ze met Oz, ook vette serie, ook doen eigenlijk
hoezo? dat is betere kwaliteit dan die link die jij net droptquote:Op zondag 29 maart 2015 18:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed 640x480 kijken
oz wilde ik dus kijken omdat het beter blijkt te zijn dan prison break, maar ik kon het helaas nergens vindenquote:Op zondag 29 maart 2015 18:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
best gay dat dat pas 15 jaar later is gebeurd
moeten ze met Oz, ook vette serie, ook doen eigenlijk
Ik kan natuurlijk gewoon 24 GB per seizoen naar binnen trekken, maar ach. Ik vind dit wel goed zo. Ben niet zo kieskeurig qua kwaliteitquote:Op zondag 29 maart 2015 18:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoezo? dat is betere kwaliteit dan die link die jij net dropt
Ik was al buiten vandaag.quote:Op zondag 29 maart 2015 18:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Onder je steen vandaan gekomen?
Haal mijn groenten wel uit de supermarkt.quote:
ja die serie is kkgoed, maar je moet hem helaas wel in 640x480 kijken omdat hij 20 jaar oud is.quote:Op zondag 29 maart 2015 18:15 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
oz wilde ik dus kijken omdat het beter blijkt te zijn dan prison break, maar ik kon het helaas nergens vinden
18 gig per seizoenquote:Op zondag 29 maart 2015 18:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk gewoon 24 GB per seizoen naar binnen trekken, maar ach. Ik vind dit wel goed zo. Ben niet zo kieskeurig qua kwaliteit
nee dat kan ik echt niet aanquote:Op zondag 29 maart 2015 18:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja die serie is kkgoed, maar je moet hem helaas wel in 640x480 kijken omdat hij 20 jaar oud is.
als je op torrentsites zoekt kun je hem trouwens wel vinden
Volgens mij was er gewoon iets mis met wat ik had.quote:
quote:Op zondag 29 maart 2015 18:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
U gaat door voor de wasmachine
ben bang van welquote:Op zondag 29 maart 2015 18:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
gewoon wachten totdat ie remastered is dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |