hihahoquote:Op zondag 29 maart 2015 17:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je kent jezelf ook niet? Of ook niet helemaal gekeken?
Inderdaadquote:Op zondag 29 maart 2015 17:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja heik zat vol spanning te kijken en toen was het weer voorbij en waren ze vriendjes
die vieze vuile gore smiechtquote:Op zondag 29 maart 2015 17:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hermann, TARDIS vindt SHIELD matig
jazeker. Boyd Crowder, anti-hero, outlaw, fantastische dialogen.quote:
Ik ga het nog allemaal kijkenquote:
Het wordt beter na de eerste paar afleveringen, die moet je maar als intro zienquote:Op zondag 29 maart 2015 17:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga het nog allemaal kijkenik ben alleen nooit voorbij de eerste aflevering gekomen, twee keer in slaap gevallen
En het is damn kinky.quote:
Je had daar wel zo'n duister seizoen. Misschien wel mijn favoriete (seizoen 3 of 4). Alleen maar samenzweringen en het eindigde met Lex die vergiftigd werd, Chloe opgeblazen en Lionel in de cel.quote:
ik zal eerlijk zijn, het begon niet fantastisch. pas in de tweede helft van seizoen 1 vond ik het echt goed worden, en seizoen 2 heeft tot nu toe dat niveau behoudenquote:Op zondag 29 maart 2015 17:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga het nog allemaal kijkenik ben alleen nooit voorbij de eerste aflevering gekomen, twee keer in slaap gevallen
Ik heb opgeslagen in mijn to-watch-list.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die vieze vuile gore smiecht
[..]
jazeker. Boyd Crowder, anti-hero, outlaw, fantastische dialogen.
[ afbeelding ]
Alleen met jou :squote:
Nee.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja ok... krijg ik nog wel willoow_se2e01.rar?
Ik vond het prachtig toen ze eindelijk van die school afgingen. In het begin was het een beetje zwak met zo'n freak of the week. Maar later in de serie kreeg het echt een eigen unieke sfeer, heb echt van die serie genoten. Ik wil het nu eigenlijk weer gaan kijkenquote:Op zondag 29 maart 2015 17:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je had daar wel zo'n duister seizoen. Misschien wel mijn favoriete (seizoen 3 of 4). Alleen maar samenzweringen en het eindigde met Lex die vergiftigd werd, Chloe opgeblazen en Lionel in de cel.
Zo'n contrast met seizoen 1 en 2
quote:Op zondag 29 maart 2015 17:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Arrow zit al in seizoen 3, The Flash pas in seizoen 1. ik vind ze allebei tof maar seizoen 2 van Arrow vond ik de beste tot nu toe
bedankt jongensquote:Op zondag 29 maart 2015 17:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar je van houdt. Arrow is wat 'realistischer' in het genre en probeert geen superkrachten te laten zien en is een beetje duister á la the Dark Knight-trilogie, terwijl the Flash wat lichter en vrolijker van toon is met veel superkrachten.
is nu bezig met het laatste seizoen, nog maar 3 afleveringenquote:Op zondag 29 maart 2015 17:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb opgeslagen in mijn to-watch-list.
quote:Op zondag 29 maart 2015 17:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vond het prachtig toen ze eindelijk van die school afgingen. In het begin was het een beetje zwak met zo'n freak of the week. Maar later in de serie kreeg het echt een eigen unieke sfeer, heb echt van die serie genoten. Ik wil het nu eigenlijk weer gaan kijken
Maar is het dan niet handig als je eerst arrow tot seizoen 3 kijkt omdat je bij seizoen 3 die afleveringen kunt omwisselen?quote:Op zondag 29 maart 2015 17:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is nu bezig met het laatste seizoen, nog maar 3 afleveringen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |