ik vind die gast die zijn broer speelt in Prison Break wel badass in The Flashquote:Op zondag 29 maart 2015 18:30 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
hij is gewoon geweldig, dont blame me
quote:Op zondag 29 maart 2015 18:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
want die mogen alleen karakters uit DC gebruiken?
Maar hij is toch hommo?quote:Op zondag 29 maart 2015 18:30 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
hij is gewoon geweldig, dont blame me
lincoln burrowsquote:Op zondag 29 maart 2015 18:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind die gast die zijn broer speelt in Prison Break wel badass in The Flash
quote:Op zondag 29 maart 2015 18:31 schreef Der_Mann het volgende:
dit is de nieuwe Supergirl
[ afbeelding ]
copyright, rechten, enz enzquote:Op zondag 29 maart 2015 18:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
het is toch allemaal verzonnen, waarom zou het niet kunnen
Mja. Maar dat is niet het kostuum toch? Dit is een fanmockup?quote:Op zondag 29 maart 2015 18:31 schreef Der_Mann het volgende:
dit is de nieuwe Supergirl
[ afbeelding ]
is het officiële kostuumquote:Op zondag 29 maart 2015 18:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mja. Maar dat is niet het kostuum toch? Dit is een fanmockup?
Omdat het eigendommen van verschillende bedrijven zijnquote:Op zondag 29 maart 2015 18:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
het is toch allemaal verzonnen, waarom zou het niet kunnen
Niet zo makkelijk. Spider-Man is bijvoorbeeld van Marvel, maar filmrechten Spider-Man zijn van Sony, dus Marvel mag Spider-Man niet in zijn films gebruiken. Nu zijn ze een samenwerking aangegaan, met enorm veel regels en voorwaarden en financiële regelingen. Het is echt een enorm gedoe.quote:Op zondag 29 maart 2015 18:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
achja, kunnen ze ook omheen komen
quote:Op zondag 29 maart 2015 18:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
http://variety.com/2015/t(...)oist-cbs-1201447987/
Ja, dat het veel gezeik is snap ik wel.quote:Op zondag 29 maart 2015 18:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niet zo makkelijk. Spider-Man is bijvoorbeeld van Marvel, maar filmrechten Spider-Man zijn van Sony, dus Marvel mag Spider-Man niet in zijn films gebruiken. Nu zijn ze een samenwerking aangegaan, met enorm veel regels en voorwaarden en financiële regelingen. Het is echt een enorm gedoe.
Ik heb een smal, ingevallen ectohoofd. Fantastische kaaklijn maar niet te breed. Zou je m'n anus dichtkitten?quote:
lijkt me van niet, andere zender en zulks.quote:Op zondag 29 maart 2015 18:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier is ze wel leuk.
Kostuum vind ik een beetje meh. Maar ik ga het toch wel kijkenis het hetzelfde universum als Flash/Arrow?
Alleen al vanwege je leeftijdquote:Op zondag 29 maart 2015 18:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb een smal, ingevallen ectohoofd. Fantastische kaaklijn maar niet te breed. Zou je m'n anus dichtkitten?
Ik dus ookquote:Op zondag 29 maart 2015 18:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
lijkt me van niet, andere zender en zulks.
ik ga het ook kijken, ben helemaal verslaafd aan al die superhelden films/series
over een paar weekjes komt Daredevil uit op Netflix
Hoe oud denk je dat ik ben.quote:Op zondag 29 maart 2015 18:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Alleen al vanwege je leeftijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |