Voir drie personen (kleine eters):quote:Op zondag 29 maart 2015 19:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan zal ik daar genoegen mee moeten nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
quote:Op zondag 29 maart 2015 21:37 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Voir drie personen (kleine eters):klinkt goed, maar qua hoeveelheid is dat toch voor 1 persoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
nee, is voor 1 MPGquote:Op zondag 29 maart 2015 21:42 schreef MPG het volgende:
[..]
klinkt goed, maar qua hoeveelheid is dat toch voor 1 persoon![]()
?
Drie kleine eters, of 1 grote inderdaad.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:42 schreef MPG het volgende:
[..]
klinkt goed, maar qua hoeveelheid is dat toch voor 1 persoon![]()
?
quote:Op zondag 29 maart 2015 21:37 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Voir drie personen (kleine eters):DankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metzonderkaas smaakt het vast ook wel
Welke kant is de tijd nu uitgegaan? Ik lig al in bed, maar volgens de wintertijd zou het nu pas tegen negenen moeten zijn, toch? Wat is deze?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Maar de wintertijd is nietmeer relevant.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
DankMetzonderkaas smaakt het vast ook wel
Welke kant is de tijd nu uitgegaan? Ik lig al in bed, maar volgens de wintertijd zou het nu pas tegen negenen moeten zijn, toch? Wat is deze?
Je lijkt mijn vrouw wel.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
checkquote:Op zondag 29 maart 2015 21:47 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Drie kleine eters, of 1 grote inderdaad.
net 5?quote:
De klok ging een uur vooruit, dus volgens de wintertijd zou het nu bijna 9 uur moeten zijn jaquote:Op zondag 29 maart 2015 21:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat helpt wel jaquote:Op zondag 29 maart 2015 21:20 schreef essnhills het volgende:
Kwam wellicht ook omdat ik vanmorgen weer eens een normale werkdag had. 10 uur beginnen, als eerste aanwezig etc (eigenlijk 9 uur dus) en gewoon een normale dagdienst, al was het wat rustiger als normaal![]()
Dus ik zat eigenlijk meteen in het zomertijdritme
is een oudequote:
Vervangen door plakjes bacon?quote:Op zondag 29 maart 2015 21:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
vooruit.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 maart 2015 21:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat helpt wel ja
Ik zal morgen ook wel beter in het nieuwe ritme zitten
Het is me eigenlijk niet opgevallen. Was druk rond die tijdquote:Op zondag 29 maart 2015 21:57 schreef essnhills het volgende:
[..]Gewoon meteen weer goed beginnen en je zit er zo in
![]()
Ik vond het alleen zo lang licht blijven
Ik zat toen in de treinquote:Op zondag 29 maart 2015 21:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is me eigenlijk niet opgevallen. Was druk rond die tijd
Buurkitten is vier keer zijn bed uitgekomen om daarover te klagen.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:57 schreef essnhills het volgende:
[..]Gewoon meteen weer goed beginnen en je zit er zo in
![]()
Ik vond het alleen zo lang licht blijven
Dat het nog licht was?quote:Op zondag 29 maart 2015 22:02 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Buurkitten is vier keer zijn bed uitgekomen om daarover te klagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |