SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door dop op 29-03-2015 18:49:06 ]Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
word een duur grapje om stuur en shifters te vervangen , want hydraulische remmen dus kunnen alleen dure shifters op.quote:Op zondag 29 maart 2015 13:41 schreef very het volgende:
Vraagje: Maatje van me wil zijn fintesshybride wat beter laten meekomen met onze racefietsen. Dunne bandjes zitter er al op, klikpedalen ook....volgende stap wil die er een racestuurtje opzetten.
Maar dan heeft ie natuurlijk nieuwe shifters/remmen nodig. Hij heeft nu een sora groep erop zitten.
Is dit überhaupt aan te raden voor deze fiets of kan hij beter voor dat geld op zoek naar wat anders?
Of leent deze fiets zich prima daarvoor en kan hij grote stappen maken met bovengenoemde?
[ afbeelding ]
(oude foto, nog voor de dunne bandjes + klikpedalen)
barends en stuurpen omlaag kan een goedkoop alternatief zijn om toch redelijk in race houding te zitten.quote:Op zondag 29 maart 2015 13:57 schreef very het volgende:
Ah, thx.
Dan gaat ie maar een tweedehands racefiets kopen
Nu wil die dan wel van die stangen op z'n stuur zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door dop op 29-03-2015 14:23:32 ]Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
Ik vind de crank van sram alleen mooier. Hoop dat shimano het design van de da crank ook in andere groepen gaat gebruiken, die is wel mooi.quote:Op zondag 29 maart 2015 14:17 schreef Tommeke het volgende:
Blegg, kutweer vandaag. Na bijna 2,5 uur regen en wind was ik er helemaal klaar mee.
@Kaas: Ik weet niet of SRAM beter is dan Shimano. M'n 6700 groep is prima en de nieuwe 11-speed groepen schakelen echt super!
Had ik ook wel mee kunnen rijdenquote:Op zondag 29 maart 2015 14:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze rijden minder dan 30 per uur
Als je je goed kan verstoppen is het wind tegen echt het makkelijkst. Alleen wind mee wordt enigszins problematischquote:
Gmta.quote:Op zondag 29 maart 2015 14:29 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Als je je goed kan verstoppen is het wind tegen echt het makkelijkst. Alleen wind mee wordt enigszins problematisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |