Lekker knuffelslapenquote:Op maandag 30 maart 2015 14:09 schreef JufMariska het volgende:
Zo. Rust in de tent /ziekenhuiskamer So far so 'good'; we zijn opgenomen, uk ligt aan de monitor en doet het aardig goed. Saturatie schommelt wat, maar zit wel wat laag. Hij krijgt elke 2u vernevelaar (pufje, maar dan meer en met een apparaat) en neusspray en -druppels. Hij heeft weer iets meer gedronken dan de afgelopen dagen en ligt nu op schoot te slapenHet is nog steeds afwachten of we thuis slapen of moeten blijven.
Dank voor jullie knuffels en lieve wensen, doet ons goed! We zijn geschrokken maar blij dat we adequaat hebben gehandeld.
Raar is dat he! Ik had vanochtend beide kindjes op de opvang en ik was zelf thuis, vanwege nieuwe werkdagen die voor mij deze week al beginnen maar t kdv rooster verandert pas per 1-4. Beetje een gejaagd gevoel ofzo, alsof je elk moment iets moet doen, de babyfoon hoort of je rust over isquote:Op maandag 30 maart 2015 14:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, ik werd ook al onzeker van al die doorslapende baby's.. Afgelopen nacht was wel een van de betere van de laatste tijd: voedingen om 22.30 (ja hoor, geen probleem
), 3 uur (heujjj dikke prima!
) en 4.45 (kut
). En dan om half 8 een onwijs slaperig jongetje uit de wieg halen.
.
Verder was ik eerder klaar op school en zit ik nu thuis na te kijken, terwijl I nog bij de go is. Raarrrrr!
Mooi he! Ze kunnen maar 1 ding (melk verwerken), maar dat doen ze dan ook met volle overgave, van voren en van achterenquote:Op maandag 30 maart 2015 14:09 schreef Gevalletje het volgende:
Het was hier weer een enerverende avond/nacht/ochtend.. S avonds bleek dat mamma niet kan wassen en dat rode kleed niet in de wasmachine had moeten doen.. Nu wat rozige hydrofielen, romper en pakje
S nachts poepluier verschonen (die scheten op het moment dat je net met een doekje daar bezig bent blijf ik wat eng vinden) en net op het moment dat ie schoongeveegd is en schone luier eronder worden je handen warm.. Gauw bovenkant erover, even grinniken en wachten en weer door. Nog voor ik een volgende schone luier heb begint ie gewoon wéér te plassen
![]()
Maar de ergste lachbui was vanmorgen. Q. werd wakker met honger en de hik. Die huiltjes met hik klinken al grappig, maar hij raakte gefrustreerd bij het aanleggen waarbij hij ook nog steeds scheetjes liet, dat alles door elkaar klonk best hilarisch
Ik geloof dat als je kind vijf uur achter elkaar slaapt dat het dan ook wordt gezien als 'doorslapen'. Maar iedereen heeft volgens mij ook een ander beeld bij wat 'goed slapen' is bij een baby/dreumes. Ik heb bijvoorbeeld altijd gevonden dat I een prima slaper is ('s nachts dan, overdag minder). Maar toch slaapt zij maar zelden een nacht helemaal door (dus zonder een voeding). Het is ook gewoon heel erg waar je je op instelt, hoe je het beleeft, wat je verwachtingen zijn.quote:Op zondag 29 maart 2015 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ik las gisteren in Kleintjes dat het echt méér dan normaal is dat kinderen de eerste 1-2 jaar van hun leven niet langer dan vijf uur doorslapen. Dat deed me zoveel goednu ga ik dus niet meer onzeker worden van doorslaapverhalen hier
![]()
![]()
![]()
Haha, allemaal herkenbaar!quote:Op maandag 30 maart 2015 14:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, ik werd ook al onzeker van al die doorslapende baby's.. Afgelopen nacht was wel een van de betere van de laatste tijd: voedingen om 22.30 (ja hoor, geen probleem
), 3 uur (heujjj dikke prima!
) en 4.45 (kut
). En dan om half 8 een onwijs slaperig jongetje uit de wieg halen.
.
Verder was ik eerder klaar op school en zit ik nu thuis na te kijken, terwijl I nog bij de go is. Raarrrrr!
pciesquote:Op maandag 30 maart 2015 14:32 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh goed om te weten SQ, t zal aan de geboortedatum liggen dan. En gedeelde smart is halve smart.
Nou vooralsnog lijkt ze in de zomertijd te trappen want t was vanochtend wel 615!quote:Op maandag 30 maart 2015 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pciesal is 5:00 wel ellendig vroeg
gelukkig wordt het steeds vroeger licht de komende maanden
Herkenbaarquote:Op maandag 30 maart 2015 14:31 schreef Chanty het volgende:
DoorslapenNah…. Maar zolang hij na zijn voeding gewoon weer gaat maffen vind ik het prima!
Op dit moment ligt meneer heeeel moe ik bed en wil niet slapen. Wat is dat toch met moe zijn en niet willen slapen bij baby's? Ik haal hem er dus maar weer uit nu…. Baby - mama : 1 - 0.
In de OPquote:Op maandag 30 maart 2015 14:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
HerkenbaarLigt ze aan de fles in oogjes te wrijven, handjes voor oogjes te leggen, ligt ze tien minuten later te keten in bed.
Handleiding voor baby's iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |