quote:Op maandag 30 maart 2015 10:08 schreef AwayTL het volgende:
soes heldin.. Tussen de drama's door gewoon denken aan een derde!
Sterkte!quote:Op maandag 30 maart 2015 09:40 schreef JufMariska het volgende:
Ha vindt 'm zo verkouden dat er meer aan de hand kan zijn; misschien allergie maar ze wil ook RS-virus uitsluitenNu op weg naar zkh, kinderarts.
Bestellingsbabyquote:Op maandag 30 maart 2015 10:36 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Nou, voor nu vind ik het zo wel even goed hoor. maar wie weet, over een jaar of 4? een jongetje dan graag![]()
ik denk ook dat het hier bij 2 blijft eigenlijk maar omdat ik nog zo jong benquote:Op maandag 30 maart 2015 10:39 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Bestellingsbaby.
Ik wil dan een meisje ooit, misschien, eigenlijk komt dat niet zo goed uit![]()
quote:Op maandag 30 maart 2015 09:57 schreef Radyhyn het volgende:
Precies een jaar geleden had ik een positieve test!!!![]()
En gisteren was ons ventje alweer 4 maanden!![]()
![]()
Zo lekker in je decolletequote:Op maandag 30 maart 2015 10:45 schreef Skittles het volgende:
Mijn associatie met een jongensbaby is dat ie in een straaltje over je heen kan pissen.![]()
![]()
Oh en dat jongenskleding veel leuker is dan meisjeskleding.
Wil je ze kwijt toevallig?quote:Op maandag 30 maart 2015 10:55 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Zo lekker in je decollete![]()
Vind je dat echt? Ik vind het echt zoeken naar leuke jongens dingen, maar misschien heb ik wel een hele specifieke smaak![]()
Een zure tante dus KwakSlapen op de bank is wel fijn
![]()
JM, succes in het zh, hoop dat er niets ernstigs aan de hand is![]()
Soesa, lekker slapende baby![]()
Rady, wat leuk! Wist helemaal niet van het bestaan maar las er juist vanochtend iets over in het nieuws. Volgend jaar ook maar kijken, we lezen ook best wat strips hier![]()
Ingee mooie foto serie![]()
F kwijlt niet zo veel, heb wel een shitload aan funkygiraffe dingen maar gebruik ze dus niet (meer) In de winter deden ze nog wel eens dienst als sjaal
Ik had niet zo'n zin in mijn schoonouders over de vloer. Peuter is op het kdv en A. wil waarschijnlijk toch de hele dag clusteren. En ik voel me alweer veel beter, nog wel slapjes en moe, maar wel in staat om een beschuitje te smeren als dat nodig isquote:Op maandag 30 maart 2015 11:01 schreef AwayTL het volgende:
Zieken boks trouwens. V is ziek en ik dacht ook mooi overgeslagen te zijn.. Niet dus.
Nu zit ik er heel hard aan te denken om mn schoonmoeder weer te vragen, maar vind het zo'n last omdat ze ook op 2 dagen oppast..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |