Als je het zelf maakt zit er geen shitload zout aan toegevoegd.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zat ik ook al naar te kijken maar ik kwam verschillende recepten tegen. Kerrie Djawa kun je wel gewoon kopen op internet maar dan heb je weer dikke verzendkosten op 1.50 euro of zo.
Kerriepoeder met zout??? Heb ik nog nooit gezienquote:Op zondag 29 maart 2015 22:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als je het zelf maakt zit er geen shitload zout aan toegevoegd.
De pot fabriekskerriedjawa die wij hebben staan is megazout. En dus al jaren niet gebruikt want we maken het liever zelf.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kerriepoeder met zout??? Heb ik nog nooit gezien
Ahaquote:Op zondag 29 maart 2015 22:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De pot fabriekskerriedjawa die wij hebben staan is megazout. En dus al jaren niet gebruikt want we maken het liever zelf.
Heb jij een goed Kerrie Djawa recept?quote:Op zondag 29 maart 2015 22:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als je het zelf maakt zit er geen shitload zout aan toegevoegd.
Ja, wij doen dat met een koffiemolen. Stuur ff een PM naar LeeHarveyOswald, hij heeft wel een recept denk ik.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb jij een goed Kerrie Djawa recept?
Met een koffiemolen doe je dat?
Oké thnx.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, wij doen dat met een koffiemolen. Stuur ff een PM naar LeeHarveyOswald, hij heeft wel een recept denk ik.
Gelukkig goed afgelopenquote:Op zondag 29 maart 2015 11:31 schreef Molo het volgende:
Ik heb gisteren ritje Waals ziekenhuis gedaan met een vriend die zijn hand en voeten tweedegraads verbrandde bij pech ongeluk.
Allemaal godzijdank verder goed afgelopen (en beetje klungelig maar wel heel erg goed en snel geholpen in het ziekenhuis) maar was me het avontuur wel weer zeg
En zo niet tof om drie kwartier auto te rijden met iemand die zoveel pijn heeft, terwijl ik weet dat hij echt geen mietje is.
Hij zit nu high van de tramadol etc. te ontbijten, gaat gelukkig stuk beter. Zijn vriendin heeft een playlist opgezet met 'fire' gerelateerde muziek om hem te pesten![]()
En nu eens kijken wat we vandaag gaan doen, het is rukweer en sauna e.d. gaat het voor hem niet worden natuurlijk![]()
Verder heel gezellig en het eten en drankjes zijn ook goed en hebben we het prima naar ons zin
quote:Op maandag 30 maart 2015 08:19 schreef PdeHoog het volgende:
GoedemorgenRaar gevoel, zo op een maandagochtend nog thuis zijn
Geen nieuwe serie, wel een filmtip: Margin Call, over het ontstaan van de bankencrisis in 2008. Ook met Kevin Spacey.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:02 schreef golfer het volgende:
HoC (House of Cards) srei 3, deel 10 bekeken... het wordt steeds leuker.
Maar op zoek naar een opvolger ervan als we er over een paar afleveringen doorheen zijn?
Yupquote:Op maandag 30 maart 2015 08:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]lekker toch!?! geniet er van zolang het kan
Je hebt nu alleen de Tatra's toch?? Dan raad ik je aan om voor A of A/B (hoge schacht, wel soepele zool) categorie schoenen te gaan, die zijn beter geschikt voor asfalt en gewoon platte niet-rotsige wegen. Gok dat het daar wel iets mee te maken kan hebben dat je last had..quote:Op maandag 30 maart 2015 08:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YupStraks ff op kledingjacht
en op zoek naar een extra paar wandelschoenen
Daar zit ik ook aan te denken ja. Maar die Tatra's lopen wel heel lekker. Heb inmiddels wel na 4-5 uur wandelen het gevoel dat ze aan de zijkant wat klemmen.quote:Op maandag 30 maart 2015 08:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Je hebt nu alleen de Tatra's toch?? Dan raad ik je aan om voor A of A/B categorie schoenen te gaan, die zijn beter geschikt voor asfalt en gewoon platte niet-rotsige wegen. Gok dat het daar wel iets mee te maken kan hebben dat je last had..
Ja de tatra's lopen geweldigquote:Op maandag 30 maart 2015 08:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar zit ik ook aan te denken ja. Maar die Tatra's lopen wel heel lekker. Heb inmiddels wel na 4-5 uur wandelen het gevoel dat ze aan de zijkant wat klemmen.
Maar goed....ik ga bij deze gasten kijken ipv bij Bever: http://www.starshoe.nl/home/
In een ver verleden ook hardloopschoenen gehaald daar en die liepen helemaal top. Krijg van alle kanten te horen dat het een goede zaak is.
We gaan het eens uitproberenquote:Op maandag 30 maart 2015 08:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja de tatra's lopen geweldigmaar hier in NL draag ik ze niet vaak, alleen in aanloop van de buitenlandvakanties om weer te wennen
Hier heb ik liever de Sandero's aan. Die gaan er helaas uit, dus ik moet ook op zoek naar nieuwe, ze raken nogal versleten inmiddels. Hanwag zit bij mij in principe altijd goed, dus denk dat het de opvolger Banks wordt. Na even passen hier en daar natuurlijk
![]()
Lage schoenen zou ook kunnen in NL maar ik vind zelf de enkelondersteuning wel heel erg fijn. Heb lage maar die draag ik dus nooit.. zonde van het geld geweestTav draagt hier wel altijd lage wandelschoenen..
Zelf hoef ik niet naar een andere zaak dan een outdoor met veel keuze, maar misschien voor jou verstandig te laten aanmeten als je er wat onzeker over bent
Oh dat komt wel goed hoor.. neem aan dat ze een goed assortiment hebben? Hier in de buurt heb je ook zo'n zaak, vooral voor hardloopschoenen maar hebben ook wandelschoenen. Helaas nagenoeg geen Hanwag en die zijn voor mij echt wel het fijnstequote:Op maandag 30 maart 2015 09:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We gaan het eens uitproberenAls het niet werkt, weten we dat ook weer
Geen Hanwag maar wel Meindl en Lowa zie ik op de site. Maar ik ga vanmiddag kijken. Is het niks dan morgen naar Beverquote:Op maandag 30 maart 2015 09:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh dat komt wel goed hoor.. neem aan dat ze een goed assortiment hebben? Hier in de buurt heb je ook zo'n zaak, vooral voor hardloopschoenen maar hebben ook wandelschoenen. Helaas nagenoeg geen Hanwag en die zijn voor mij echt wel het fijnste
Zijn ook meer dan prima merken, iets minder geschikt voor mijn voeten alleen.. maar wie weet voor jou primaquote:Op maandag 30 maart 2015 09:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen Hanwag maar wel Meindl en Lowa zie ik op de site. Maar ik ga vanmiddag kijken. Is het niks dan morgen naar Bever
Zover ik weet is Berlijn niet echt een lastige stad om mooi en redelijk betaalbaar te wonen, itt bijvoorbeeld München, Keulen of Düsseldorf. Als je er eenmaal bent zal het niet al te lastig zijn wat goeds te vindenquote:Op maandag 30 maart 2015 10:18 schreef Jagärtrut het volgende:
Zo'n tof appartement gezien in berlijn, op een fijne locatie. Nu wil ik daar wonen, maar het is lastig om vanaf deze afstand echt iets te vinden...
Damn, die zijn zo mooi. Wel vroeg trouwens, tuin op het zuiden?quote:Op maandag 30 maart 2015 10:21 schreef Sunnythesun het volgende:
de wind heeft het grootste en bijna bloeiende kivietsbloempje kapot gemaakt
dat lijkt me niet, die vrachtwagen zijn Tsjechisch, de schoenen Duits (merk Hanwag)quote:Op maandag 30 maart 2015 10:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Bij Tatra denk ik aan vrachtwagens, zijn die wandelschoenen van dezelfde fabrikant?
quote:Op maandag 30 maart 2015 10:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Damn, die zijn zo mooi. Wel vroeg trouwens, tuin op het zuiden?
fixed thatquote:Op maandag 30 maart 2015 10:26 schreef PdeHoog het volgende:
Krijg een whatsappje van een ex collega: "heb jij zitten saboteren?". Ik vraag me af wat er nu weer kapot is
Hahahahahahaquote:
He wat vervelend nou voor zequote:Op maandag 30 maart 2015 11:04 schreef PdeHoog het volgende:
Blijkbaar ligt de complete telefonie en internet backbone eruit op kantoor en weten ze niet hoe ze het moeten fixen
Ja. Vooral omdat ik uit een andere bron hoor dat het een probleem in de centrale is. De andere partijen in het pand hebben hun noodprocedure in werking gesteld. Frank kent onze noodprocedure nietquote:
nee, maar het liefst heb ik een woning voordat we er eenmaal zijn.. En het wordt steeds duurder, zeker op de leukere locaties...quote:Op maandag 30 maart 2015 10:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zover ik weet is Berlijn niet echt een lastige stad om mooi en redelijk betaalbaar te wonen, itt bijvoorbeeld München, Keulen of Düsseldorf. Als je er eenmaal bent zal het niet al te lastig zijn wat goeds te vinden
Yupquote:Op maandag 30 maart 2015 11:14 schreef Atifa het volgende:
@P fijn voor jou dat dat niet bijvoorbeeld vrijdag is gebeurd!
Ik neem aan dat je gaat huren?quote:Op maandag 30 maart 2015 11:22 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee, maar het liefst heb ik een woning voordat we er eenmaal zijn.. En het wordt steeds duurder, zeker op de leukere locaties...
Daar was ik ook zo verbaasd over in Duitslandquote:Op maandag 30 maart 2015 12:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik neem aan dat je gaat huren?
Hou rekening met de andere manier van huren in D tov Nederland. Je Duutser zal dit zeker wel weten, maar bv geen keuken (is meubels) en een huurcontract van bv een jaar zit je ook echt een jaar aan vast. Zo zijn er wel meer nukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |