Florence and the machine... Zoek maar opquote:
Weer doodsbedreigingen als ze niet door gaat?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:49 schreef Fylax het volgende:
Robin moet door, verder boeit het me niet.
Die maak ik nooit.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Weer doodsbedreigingen als ze niet door gaat?
Vorige week nogquote:
Zeker?quote:
Robin, ja, Redouan, nee.quote:
er komt volgende week nog een battlequote:
Maar Lucas, Bart en Stef... ik hoop dan op de 1e 2,.... maar zul je net zien dat die samen moetenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:54 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
er komt volgende week nog een battle
Die mocro is echt stom. Hij kan helemaal niet zingenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Positieve discriminatie en zo slecht zong hij niet
vorig jaar bleek het een goede keuze te zijn om een allochtoon jongetje naar de finale te laten, maar als ananas ook een jongentje in de finale hebben gaat het om kwaliteitquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij heeft gangsta-attitude. Marco houdt ervanquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Die mocro is echt stom. Hij kan helemaal niet zingen
Das waar, maar hij zong niet het beste op Robin na...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mocroquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:58 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Hij heeft gangsta-attitude. Marco houdt ervan
Bart en Lucas, ballads en die redouan is nergens meer..quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:57 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
vorig jaar bleek het een goede keuze te zijn om een allochtoon jongetje naar de finale te laten, maar als ananas ook een jongentje in de finale hebben gaat het om kwaliteit
Ik noemde hem al Morcoquote:
Alle 3 niets.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:01 schreef Burner82 het volgende:
Volgende week:
(in mijn favoriete volgorde)
Alle 3 alleen beter dan jou crushes bij elkaar (misschien op Robin na)quote:
ditquote:
Had meer verwacht van jou.quote:
oke, het jongentje van Abel mag winnenquote:
nee joh, Lucas.. Als hij weer een blind audition moet doen, door... zelfde met Bart. Maar als Stef alles op een rijtje heeft....quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:11 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
oke, het jongentje van Abel mag winnen
Dus je maakt een account aan om te klagen, vervolgens heb je je niet verdiept in waar je over klaagt?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:50 schreef Bebo53 het volgende:
Hallo ik heb me speciaal aangemeld om m'n ergernis over het door de mand vallen van VoiceKids te uiten.
Waar gaat dit over?
Luuk of was het Ruud (zo goed zit ik er dus niet in!) werd terzijde geschoven om dat popje(Florence?) nog even wat opas en omas (mijn categorie) te pleasen i.v.m. met de kijkcijfers . I am not amused Marco.
Klap op de vuurpeil werd Bogus of dat andere meiske geofferd om dat zelfingenomen volle menneke naar de finale te lanceren. Volgens mij uitsluitend en alleen om de moslimgemeenschap te "integreren" in de kijkcijfers.
Bogus is natuurlijk teleurgesteld maar keek ook hogelijk verbaasd over deze "matchfixing".
Voor mij is Marco diep gevallen.
Aan Marco: jongen dit is dus echt slecht voor de kijkcijfers!
De serieuzere groep kijkers houdt het zo een keer echt voor gezien.
Mijn enthousiasme is in ieder geval flink bekoeld.
Robin is natuurlijk terecht door, hoewel ze wel erg in controle is (te koel dus)
Probeer de quote knop eens?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:11 schreef Bebo53 het volgende:
Hoezo?
Ik volg VoiceKids op de voet als het gaat om vocale kwaliteiten.
Maar inderdaad: ik hou geen plakboeken bij.
Bovendien klaag ik niet maar stel iets aan de orde, nl.:
Dat het prog. aan geloofwaardigheid verliest en daarmee voer geeft aan de velen die VK een doortrapt kinderuitbuitingsprogramma vinden en dat vind ik verdomd jammer!
Je weet dat Bogus een jongen is?quote:lap op de vuurpeil werd Bogus of dat andere meiske geofferd
Quote-knop blijft moeilijk he.quote:
Als Stef in 1 keer alles goed raakt, is hij een gevaarlijke outsider...quote:Op zondag 29 maart 2015 00:15 schreef Max23 het volgende:
Volgende week naar mijn mening het sterkste team![]()
Ik denk dat het zal gaan tussen Jennifer, Lucas en Bart
Dat zeker jaquote:Op zondag 29 maart 2015 00:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als Stef in 1 keer alles goed raakt, is hij een gevaarlijke outsider...
Het is hier al eens vaker besproken dat het een goed idee zou zijn de leeftijd te verhogen, of anders op te splitsen. Sommige van de meiden die meedoen zijn echt té mooi en kunnen nauwelijks nog kind genoemd worden. Bij de kleinere wint vaak de schattigheid van de echte vocale kwaliteiten. Het is ondoenlijk om hier echt een winnaar uit te kiezen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:50 schreef Bebo53 het volgende:
Hallo ik heb me speciaal aangemeld om m'n ergernis over het door de mand vallen van VoiceKids te uiten.
Waar gaat dit over?
Luuk of was het Ruud (zo goed zit ik er dus niet in!) werd terzijde geschoven om dat popje(Florence?) nog even wat opas en omas (mijn categorie) te pleasen i.v.m. met de kijkcijfers . I am not amused Marco.
Klap op de vuurpeil werd Bogus of dat andere meiske geofferd om dat zelfingenomen volle menneke naar de finale te lanceren. Volgens mij uitsluitend en alleen om de moslimgemeenschap te "integreren" in de kijkcijfers.
Bogus is natuurlijk teleurgesteld maar keek ook hogelijk verbaasd over deze "matchfixing".
Voor mij is Marco diep gevallen.
Aan Marco: jongen dit is dus echt slecht voor de kijkcijfers!
De serieuzere groep kijkers houdt het zo een keer echt voor gezien.
Mijn enthousiasme is in ieder geval flink bekoeld.
Robin is natuurlijk terecht door, hoewel ze wel erg in controle is (te koel dus)
mooi. De eerste maten lijkt het te veel op het origineel, daarna opent ze haar eigen registers. TV is een talentenjacht, geen imitatiewedstrijd,quote:Op zondag 29 maart 2015 20:19 schreef Max23 het volgende:
Hier nog een optreden van Sam, die gister bij de laatste 5 zat. Mooi eigen herkenbaar geluid heeft ze toch.
Ik denk dat je die nog even moet herhalen?quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:56 schreef iBenny het volgende:
Vanavond weer!
Enne.. voor vanavond geldt dezelfde topicpointer als vorige week.
Staat ook boven het invoerveld:quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik denk dat je die nog even moet herhalen?
Alsof mensen die vaak reageren dat lezenquote:Op zaterdag 4 april 2015 18:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Staat ook boven het invoerveld:
"Het is nog altijd een talentenjacht gericht op zang, niet op het mooiste kontje. Gedraag je en houd het gewoon bij het onderwerp."
Ik denk dat zolang je het ook over andere dingen hebt en doodsbedreigingen achterwege laat, je een heel eind komtquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:01 schreef Fylax het volgende:
Maar het mag dus niet over een kontje.. Wel hoe leuk of mooi een meisje eruit ziet?
Doodsbedreigingen?quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik denk dat zolang je het ook over andere dingen hebt en doodsbedreigingen achterwege laat, je een heel eind komtMaar ik ben niet blauw
Wat denk je zelf..?quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:01 schreef Fylax het volgende:
Maar het mag dus niet over een kontje.. Wel hoe leuk of mooi een meisje eruit ziet?
Ja, je blijft dat maar vergeten hequote:
Zou niet weten waarom het niet zou kunnen. Het gaat natuurlijk ook een beetje om de looks. De WE wordt niet voor niets gepromoot.quote:
Het mag wel aangehaald worden in een post, maar niet steeds dat als reden blijven noemen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom het niet zou kunnen. Het gaat natuurlijk ook een beetje om de looks. De WE wordt niet voor niets gepromoot.
Je mag natuurlijk altijd zeggen: "over 4 jaar wordt zij heel mooi"quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:01 schreef Fylax het volgende:
Hoezo? Ik ben zelf ook minderjarigquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:01 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Je mag natuurlijk altijd zeggen: "over 4 jaar wordt zij heel mooi"
quote:
Ik heb bij dit soort programma's altijd mijn HTS aanstaan. Mijn TV is 42" , groot genoegquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:06 schreef Aspergermeisje het volgende:
Bij mijn ouders, maar ouders zijn er niet. Dus eindelijk een keer kijken op een fatsoenlijk scherm met fatsoenlijk geluid.
klopt, toen werd er door niemand omgedraaidquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:07 schreef Fylax het volgende:
Die Emanuelle ofzo heeft toch al een keer meegedaan?
Ik heb haar volgens mij toen geflowt op ping/Bbmquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:08 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
klopt, toen werd er door niemand omgedraaid
komt zoquote:
Dit gaat echt een beetje te verquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:11 schreef BabeWatcher het volgende:
Toch hoop ik op Kaylee, ik heb gewoon een zwak voor donkere meisjes
Dat inderdaadquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:11 schreef Fylax het volgende:
Vind ze alle 3 niet echt zo goed eigenlijk.
ik wil met een donkere vrouw trouwen, om een mooi melkchocoladekindje mee te makenquote:
quote:
eensquote:
In Irak wint Isis welquote:
Liz is die blondequote:
Ik vind ze wel leuk, over een paar jaar pas natuurlijkquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:23 schreef Fylax het volgende:
Ik heb geen idee wie ik van deze 3 het beste vind zingen, ik vind ze sowieso alle 3 niet mooi.
overtuig haar dat ze met jou moet trouwenquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:34 schreef Fylax het volgende:
Trouwen met Justin Bieber, blijf dromen meisje
4/10 zou niet wifen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:35 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
overtuig haar dat ze met jou moet trouwen
Complotquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:35 schreef iBenny het volgende:
T is vaak zo dat de middelste door gaat. Denk dat dat nu ook het geval zal zijn
Tevens schopje BNW.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:35 schreef iBenny het volgende:
Dit lied past het beste bij Jennifers stem, maar het zijn allen goede zangeressenquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:35 schreef iBenny het volgende:
Jammer joh.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:35 schreef iBenny het volgende:
ik had het hen allen gegundquote:
Zondagschoolquote:
Zo bedoel ik het niet.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:41 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Zondagschool
ik heb het een tijdje gegeven
Beter bart en stef dan bart en lucas...quote:
Brugklas?quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:43 schreef iBenny het volgende:
Sterker nog... Bart spreekt als een acteurtje. Zo eentje uit die middelbare schoolserie op NPO3
Nee, maar omdat je het vraagt... Waarom ga je daarvan stuk?quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:47 schreef Fylax het volgende:
Niemand wil weten waarom ik stuk ga bij het zien van de buitenshot van de studio?
ik heb geprobeerd op te lettenquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:47 schreef Fylax het volgende:
Niemand wil weten waarom ik stuk ga bij het zien van de buitenshot van de studio?
Je ziet dan linksachter een gebouw en daar ging ik met twee vrienden heen. Toen probeerden we binnen te komen en toen ging zo'n soort garagedeur in het groot naar beneden moesten we snel wegrennen anders zaten we vast.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, maar omdat je het vraagt... Waarom ga je daarvan stuk?
De gang naar de studios backstagequote:Op zaterdag 4 april 2015 20:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je ziet dan linksachter een gebouw en daar ging ik met twee vrienden heen. Toen probeerden we binnen te komen en toen ging zo'n soort garagedeur in het groot naar beneden moesten we snel wegrennen anders zaten we vast.![]()
tja, daar hebben wij natuurlijk niks meequote:Op zaterdag 4 april 2015 20:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je ziet dan linksachter een gebouw en daar ging ik met twee vrienden heen. Toen probeerden we binnen te komen en toen ging zo'n soort garagedeur in het groot naar beneden moesten we snel wegrennen anders zaten we vast.![]()
bij een normaal persoon natuurlijk welquote:
dat zou ik nooit doenquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:57 schreef Fylax het volgende:
23 jaar en dan zeggen dat een 14 jarige beter bij hem past
Jezus
Veilig was Bart, qua zang, of noa, qua perfromance...quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:58 schreef BabeWatcher het volgende:
de beste keuze lijkt mij, ook de meest veilige
die baard, dat gaat over 4 maanden opspelen in de finalequote:Op zaterdag 4 april 2015 20:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Veilig was Bart, qua zang, of noa, qua perfromance...
geen idee, ik vind 15 naar 2 in 1 aflevering ook te snelquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:00 schreef Aspergermeisje het volgende:
Mijn zusje vraagt net: 'Gaat die selectie zo snel (van 3 naar 1, van 5 naar 2), omdat kinderen niet zo lang op tv mogen zijn?'
Weet iemand hier daar het antwoord op?
Klopt. Ze beperken de liveshows zoveel mogelijk zodat een eventueel album + promotie daarvan geen problemen opleveren qua regelgeving.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:00 schreef Aspergermeisje het volgende:
Mijn zusje vraagt net: 'Gaat die selectie zo snel (van 3 naar 1, van 5 naar 2), omdat kinderen niet zo lang op tv mogen zijn?'
Weet iemand hier daar het antwoord op?
Tot en met 7 juli 2017 kan ik dit soort dingen blijven zeggen, daarna stop ik er direct mee. Als 23 jarige op een 14 jarige vallen, bahbahquote:
deze discussie voer ik niet in dit topicquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
Tot en met 7 juli 2017 kan ik dit soort dingen blijven zeggen, daarna stop ik er direct mee. Als 23 jarige op een 14 jarige vallen, bahbah
het is heel netjes vanavondquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:03 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nou idd kuttopic is dit geworden zeg
en daarom post ik bijna niet meerquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:03 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nou idd kuttopic is dit geworden zeg
Wij doen heel netjes ja, helaas wil een 23 jarige man dat een 14 jarige jongen bij hem pastquote:
Daar gaat het niet om, het is gewoon rete-irritant om hier allemaal volwassen kerels op kinderen lopen te geilen ook al is het niet met zoveel woordenquote:
ik heb me voorgenomen hier niet meer op in te gaan, behoudens in KLBquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:04 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het is gewoon rete-irritant om hier allemaal volwassen kerels op kinderen lopen te geilen ook al is het niet met zoveel woorden
Dat hoeft ook niet ik zeg alleen waarom ik het voortaan een kuttopic vindquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:05 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik heb me voorgenomen hier niet meer op in te gaan, behoudens in KLB
Daarom is de topicpointer er ookquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:06 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet ik zeg alleen waarom ik het voortaan een kuttopic vind
Ken je haar dan van de eerste auditie twee jaar geleden?quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:06 schreef Fylax het volgende:
Ik ben voor Emanuela, ik ken haar al heel lang. Zij is de beste van deze 3.
het was 1 opmerking, dat moet kunnenquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:06 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet ik zeg alleen waarom ik het voortaan een kuttopic vind
Toen zij optrad heb ik haar opgezocht, en toen gaf ze haar ping en hebben we veel gepraatquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:07 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ken je haar dan van de eerste auditie twee jaar geleden?
[..]
het was 1 opmerking, dat moet kunnen
wat leuk, ze lijkt me ook erg lief.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Toen zij optrad heb ik haar opgezocht, en toen gaf ze haar ping en hebben we veel gepraat
Die topicpointer is er o.a ook door mij, maar ik ben een hysterische puber die overdreven reageertquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:08 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Zie ik nu pas, triest dat dat zo moet
Dat vind jij, het gaat gewoon om het hele sfeertje hier. Maar ik ben weer wegquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:07 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ken je haar dan van de eerste auditie twee jaar geleden?
[..]
het was 1 opmerking, dat moet kunnen
dan zit ik hier volgende week helemaal alleenquote:
ik heb wel eens naar de volwassen Voice UK gekeken, ook naar HGT, daar zijn de meeste deelnemers volwassen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker naar alle programma's met kids erin?
helaasquote:
Told you.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:08 schreef Fylax het volgende:
Heb het gevoel dat die linkse doorgaat omdat ze iets anders eruit ziet...
dat was Carmen ookquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:18 schreef iBenny het volgende:
Was ook wel te verwachten. Ze was opvallend qua uiterlijk
quote:
tja, ik was daar totaal niet mee bezig op die leeftijdquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:22 schreef Fylax het volgende:
Hele tijd dat verliefdheid praatje elke aflevering
Dus? Lekker boeiend.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:23 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wat die zelf al zei, ze is twee koppen groter.
eens, Liz is meer naturel dan Rosy, ik ben voor Lizquote:
zie mijn vorige postquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:24 schreef Fylax het volgende:
Dat blondje is ook niet lelijk btw, maar Liz blijft mijn nummer 1.
quote:
Uh, die jongen had de beste auditie van alle kandidatenquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:24 schreef Fylax het volgende:
Als die jongen doorgaat = positieve discriminatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |