Florence and the machine... Zoek maar opquote:
Weer doodsbedreigingen als ze niet door gaat?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:49 schreef Fylax het volgende:
Robin moet door, verder boeit het me niet.
Die maak ik nooit.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Weer doodsbedreigingen als ze niet door gaat?
Vorige week nogquote:
Zeker?quote:
Robin, ja, Redouan, nee.quote:
er komt volgende week nog een battlequote:
Maar Lucas, Bart en Stef... ik hoop dan op de 1e 2,.... maar zul je net zien dat die samen moetenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:54 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
er komt volgende week nog een battle
Die mocro is echt stom. Hij kan helemaal niet zingenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Positieve discriminatie en zo slecht zong hij niet
vorig jaar bleek het een goede keuze te zijn om een allochtoon jongetje naar de finale te laten, maar als ananas ook een jongentje in de finale hebben gaat het om kwaliteitquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij heeft gangsta-attitude. Marco houdt ervanquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Die mocro is echt stom. Hij kan helemaal niet zingen
Das waar, maar hij zong niet het beste op Robin na...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mocroquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:58 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Hij heeft gangsta-attitude. Marco houdt ervan
Bart en Lucas, ballads en die redouan is nergens meer..quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:57 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
vorig jaar bleek het een goede keuze te zijn om een allochtoon jongetje naar de finale te laten, maar als ananas ook een jongentje in de finale hebben gaat het om kwaliteit
Ik noemde hem al Morcoquote:
Alle 3 niets.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:01 schreef Burner82 het volgende:
Volgende week:
(in mijn favoriete volgorde)
Alle 3 alleen beter dan jou crushes bij elkaar (misschien op Robin na)quote:
ditquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |