Normaal is het 's ochtends altijd goedemorgen en dan chatten we. Vaak begin ik dan, omdat ik het vroegst op ben / moet. Dit heb ik vanochtend nog niet gedaan en het is de hele dag al stil.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:09 schreef CherryOnTop het volgende:
Ligt vooral aan de persoon. Maar als jij echt altijd het gesprek begint dan vind jij haar waarschijnlijk leuker dan zij jou.
Heb haar online ontmoet, via Tinderquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:10 schreef peterkailey het volgende:
Je moet ook niet dagelijks chatten, vraag wanneer ze willen afspreken.
Gelegenheid heeft ze wel, dat weet ik eigenlijk wel zekerquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:10 schreef Faux. het volgende:
Ik zou me niet te druk maken. De een is misschien spraakzamer dan de ander of heeft eerder de gelegenheid om te praten.
Dan heeft zij duidelijk minder behoefte aan jullie gesprekken dan jij.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:13 schreef Aapje12345 het volgende:
[..]
Normaal is het 's ochtends altijd goedemorgen en dan chatten we. Vaak begin ik dan, omdat ik het vroegst op ben / moet. Dit heb ik vanochtend nog niet gedaan en het is de hele dag al stil.
Dit, en je geeft ook al aan dat jij altijd begint omdat je vroeg op moet. Misschien is zij daar wel gewend aan geraakt en vind zij het nu juist raar dat je niet begint?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:10 schreef Faux. het volgende:
Ik zou me niet te druk maken. De een is misschien spraakzamer dan de ander of heeft eerder de gelegenheid om te praten.
Jammerquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:16 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dan heeft zij duidelijk minder behoefte aan jullie gesprekken dan jij.
Zou ook heel goed kunnen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:16 schreef 058Meneer het volgende:
[..]
Dit, en je geeft ook al aan dat jij altijd begint omdat je vroeg op moet. Misschien is zij daar wel gewend aan geraakt en vind zij het nu juist raar dat je niet begint?
Een hunk en een IT'er (in spe)... De eerste moet ik nog tegenkomen, hahaquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:22 schreef Puntenjager het volgende:
Absoluut normaal. Tenzij je een superaantrekkelijke hunk bent.
Onzin. Vrouwen beginnen ook gewoon gesprekken als ze iemand leuk vinden.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:24 schreef Mr.Heisenberg het volgende:
Tsja zou zijn vrouwen nou eenmaal. Vrouwenemancipatie, maar een gesprek beginnen of aanhouden ho maar.Initiatief moet nou eenmaal van de man komen. Ze willen zich speciaal voelen
Denkt ze dan niet dat ik geen interesse meer heb?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:23 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Je moet nu niks meer laten horen, en wachten totdat zij weer begint. Doet ze dat niet, of pas over een paar dagen. Dan weet je genoeg.
Mag van mij hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:24 schreef Mr.Heisenberg het volgende:
Tsja zou zijn vrouwen nou eenmaal. Vrouwenemancipatie, maar een gesprek beginnen of aanhouden ho maar.Initiatief moet nou eenmaal van de man komen. Ze willen zich speciaal voelen
Ja, en dan op een heel verhaal reageren met "hihi"quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:25 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Onzin. Vrouwen beginnen ook gewoon gesprekken als ze iemand leuk vinden.
Nee, als je zo vaak het gesprek bent begonnen niet. Als ze jou ook leuk vind komen de twijfels en begint ze het gesprek. Als ze niks doet, ben je simpelweg niet interessant genoeg.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:30 schreef Aapje12345 het volgende:
[..]
Denkt ze dan niet dat ik geen interesse meer heb?
Blijkbaar gaat het bij mij andersom, want ik ben altijd degene die veel zegt en dan krijg ik van de man een antwoord van een paar woorden terugquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:33 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ja, en dan op een heel verhaal reageren met "hihi"
Dan wacht ik nog maar even afquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:34 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Nee, als je zo vaak het gesprek bent begonnen niet. Als ze jou ook leuk vind komen de twijfels en begint ze het gesprek. Als ze niks doet, ben je simpelweg niet interessant genoeg.
Wij gaan vrijwel gelijk opquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:35 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Blijkbaar gaat het bij mij andersom, want ik ben altijd degene die veel zegt en dan krijg ik van de man een antwoord van een paar woorden terug
Het gros van de vrouwen houdt het gesprek nauwelijks gaande. Jij mag als man de vragen stellen en de verhalen ophangen en alles. En nee, dat is niet alleen mijn ervaring.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:35 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Blijkbaar gaat het bij mij andersom, want ik ben altijd degene die veel zegt en dan krijg ik van de man een antwoord van een paar woorden terug
Klopt, valt mij ook op dat het gros van de vrouwen erg passief en reactief is, en verre van creatief of origineel in het op gang houden van een gesprek. Intussen verwachten ze dat wel van jou.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:38 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Het gros van de vrouwen houdt het gesprek nauwelijks gaande. Jij mag als man de vragen stellen en de verhalen ophangen en alles. En nee, dat is niet alleen mijn ervaring.
Eensch.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:38 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Het gros van de vrouwen houdt het gesprek nauwelijks gaande. Jij mag als man de vragen stellen en de verhalen ophangen en alles. En nee, dat is niet alleen mijn ervaring.
Dat vinden ze jou dan als je vierde verhaal niet NOG gaver is dan je eerste drie.quote:
Hmm. Geen ervaring mee.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:10 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dat vinden ze jou dan als je vierde verhaal niet NOG gaver is dan je eerste drie.
Maar zelf niet verder komen dan "ja" en "hihi". Of dat ze vertelt dat ze afgelopen weekend cup cakes heeft gebakken, maar dan heb je wel een erg wild exemplaar te pakken.
Is dat zo? Verhalen over pijpskills en alles?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:43 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Hmm. Geen ervaring mee.
Ik heb wel gave verhalen, maar na jarenlang jagen rest mij de vraag aan de dame: wat maakt jou zo fucking bijzonder?
En dan krijg je leuke verhalen
Optie 1: een ongemakkelijke stilte waarna een 'mee naar huis?' symphatiek klinktquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:44 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Is dat zo? Verhalen over pijpskills en alles?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |