Normaal is het 's ochtends altijd goedemorgen en dan chatten we. Vaak begin ik dan, omdat ik het vroegst op ben / moet. Dit heb ik vanochtend nog niet gedaan en het is de hele dag al stil.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:09 schreef CherryOnTop het volgende:
Ligt vooral aan de persoon. Maar als jij echt altijd het gesprek begint dan vind jij haar waarschijnlijk leuker dan zij jou.
Heb haar online ontmoet, via Tinderquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:10 schreef peterkailey het volgende:
Je moet ook niet dagelijks chatten, vraag wanneer ze willen afspreken.
Gelegenheid heeft ze wel, dat weet ik eigenlijk wel zekerquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:10 schreef Faux. het volgende:
Ik zou me niet te druk maken. De een is misschien spraakzamer dan de ander of heeft eerder de gelegenheid om te praten.
Dan heeft zij duidelijk minder behoefte aan jullie gesprekken dan jij.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:13 schreef Aapje12345 het volgende:
[..]
Normaal is het 's ochtends altijd goedemorgen en dan chatten we. Vaak begin ik dan, omdat ik het vroegst op ben / moet. Dit heb ik vanochtend nog niet gedaan en het is de hele dag al stil.
Dit, en je geeft ook al aan dat jij altijd begint omdat je vroeg op moet. Misschien is zij daar wel gewend aan geraakt en vind zij het nu juist raar dat je niet begint?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:10 schreef Faux. het volgende:
Ik zou me niet te druk maken. De een is misschien spraakzamer dan de ander of heeft eerder de gelegenheid om te praten.
Jammerquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:16 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dan heeft zij duidelijk minder behoefte aan jullie gesprekken dan jij.
Zou ook heel goed kunnen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:16 schreef 058Meneer het volgende:
[..]
Dit, en je geeft ook al aan dat jij altijd begint omdat je vroeg op moet. Misschien is zij daar wel gewend aan geraakt en vind zij het nu juist raar dat je niet begint?
Een hunk en een IT'er (in spe)... De eerste moet ik nog tegenkomen, hahaquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:22 schreef Puntenjager het volgende:
Absoluut normaal. Tenzij je een superaantrekkelijke hunk bent.
Onzin. Vrouwen beginnen ook gewoon gesprekken als ze iemand leuk vinden.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:24 schreef Mr.Heisenberg het volgende:
Tsja zou zijn vrouwen nou eenmaal. Vrouwenemancipatie, maar een gesprek beginnen of aanhouden ho maar.Initiatief moet nou eenmaal van de man komen. Ze willen zich speciaal voelen
Denkt ze dan niet dat ik geen interesse meer heb?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:23 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Je moet nu niks meer laten horen, en wachten totdat zij weer begint. Doet ze dat niet, of pas over een paar dagen. Dan weet je genoeg.
Mag van mij hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:24 schreef Mr.Heisenberg het volgende:
Tsja zou zijn vrouwen nou eenmaal. Vrouwenemancipatie, maar een gesprek beginnen of aanhouden ho maar.Initiatief moet nou eenmaal van de man komen. Ze willen zich speciaal voelen
Ja, en dan op een heel verhaal reageren met "hihi"quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:25 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Onzin. Vrouwen beginnen ook gewoon gesprekken als ze iemand leuk vinden.
Nee, als je zo vaak het gesprek bent begonnen niet. Als ze jou ook leuk vind komen de twijfels en begint ze het gesprek. Als ze niks doet, ben je simpelweg niet interessant genoeg.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:30 schreef Aapje12345 het volgende:
[..]
Denkt ze dan niet dat ik geen interesse meer heb?
Blijkbaar gaat het bij mij andersom, want ik ben altijd degene die veel zegt en dan krijg ik van de man een antwoord van een paar woorden terugquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:33 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ja, en dan op een heel verhaal reageren met "hihi"
Dan wacht ik nog maar even afquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:34 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Nee, als je zo vaak het gesprek bent begonnen niet. Als ze jou ook leuk vind komen de twijfels en begint ze het gesprek. Als ze niks doet, ben je simpelweg niet interessant genoeg.
Wij gaan vrijwel gelijk opquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:35 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Blijkbaar gaat het bij mij andersom, want ik ben altijd degene die veel zegt en dan krijg ik van de man een antwoord van een paar woorden terug
Het gros van de vrouwen houdt het gesprek nauwelijks gaande. Jij mag als man de vragen stellen en de verhalen ophangen en alles. En nee, dat is niet alleen mijn ervaring.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:35 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Blijkbaar gaat het bij mij andersom, want ik ben altijd degene die veel zegt en dan krijg ik van de man een antwoord van een paar woorden terug
Klopt, valt mij ook op dat het gros van de vrouwen erg passief en reactief is, en verre van creatief of origineel in het op gang houden van een gesprek. Intussen verwachten ze dat wel van jou.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:38 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Het gros van de vrouwen houdt het gesprek nauwelijks gaande. Jij mag als man de vragen stellen en de verhalen ophangen en alles. En nee, dat is niet alleen mijn ervaring.
Eensch.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:38 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Het gros van de vrouwen houdt het gesprek nauwelijks gaande. Jij mag als man de vragen stellen en de verhalen ophangen en alles. En nee, dat is niet alleen mijn ervaring.
Dat vinden ze jou dan als je vierde verhaal niet NOG gaver is dan je eerste drie.quote:
Hmm. Geen ervaring mee.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:10 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dat vinden ze jou dan als je vierde verhaal niet NOG gaver is dan je eerste drie.
Maar zelf niet verder komen dan "ja" en "hihi". Of dat ze vertelt dat ze afgelopen weekend cup cakes heeft gebakken, maar dan heb je wel een erg wild exemplaar te pakken.
Is dat zo? Verhalen over pijpskills en alles?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:43 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Hmm. Geen ervaring mee.
Ik heb wel gave verhalen, maar na jarenlang jagen rest mij de vraag aan de dame: wat maakt jou zo fucking bijzonder?
En dan krijg je leuke verhalen
Optie 1: een ongemakkelijke stilte waarna een 'mee naar huis?' symphatiek klinktquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:44 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Is dat zo? Verhalen over pijpskills en alles?
Hmm, je klinkt als een proquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:47 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Optie 1: een ongemakkelijke stilte waarna een 'mee naar huis?' symphatiek klinkt
Optie 2: ze gaat vertellen over wijntjes drinken met vrienden, festivalletjes en yoga. Leave
Optie 3: ze vertelt over hoe ze de Kilimanjaro heeft bedwongen, hoe ze ook onder water kutscheten kan laten of hoe ze in Swaziland met kinderen heeft gewerkt met AIDS. Blijven staan op eigen risico.
Optie 4: een geheimzinnige zwoele blik. Schakel over naar optie 1.
Maakt het nog uit?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:49 schreef Puntenjager het volgende:
Maarruh, na een ongemakkelijke stilte is mee naar huis vragen niet ongemakkelijk
Dat is normaal. Als man moet je altijd het initiatief nemen ongeacht hoe leuk de vrouw je vindt. Als een vrouw dus niet een gesprek begint betekent het niet gelijk dat ze niet geïnteresseerd is.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:06 schreef Aapje12345 het volgende:
Heey,
Ik chat de laatste tijd dagelijks met een meisje. Nu valt het mij op dat ik altijd degene ben die het gesprek start. Is dat normaal? Doe ik iets verkeerds? Durft zij niet?
We hebben best wel gezellige gesprekken en als ze het niet leuk zou vinden zou ze het niet doen toch?
VrouwenIk snap er nog steeds niets van. Wellicht dat ik daarom een IT studie doe
Wat moet ik verstaan onder kort en simpel? En simpele oke of haha?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:44 schreef Fanest het volgende:
[..]
Dat is normaal. Als man moet je altijd het initiatief nemen ongeacht hoe leuk de vrouw je vindt. Als een vrouw dus niet een gesprek begint betekent het niet gelijk dat ze niet geïnteresseerd is.
Waar je wel voor moet uitkijken zijn gesloten antwoorden; als ze voortdurend heel kort en simpel antwoord geeft zonder jouw een tegenvraag te stellen of het gesprek te hervatten dan kan dat een signaal zijn van desinteresse.
Je kunt proberen te differentiëren tussen antwoorden die een reactie van jou aanmoedigen en gesloten antwoorden waar in principe geen antwoord op is. 'Oké' is inderdaad een voorbeeld van dat laatste.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:29 schreef Aapje12345 het volgende:
[..]
Wat moet ik verstaan onder kort en simpel? En simpele oke of haha?
Mwah, als je het hebt over op een man afstappen, dan doen vrouwen dat zelden.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:25 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Onzin. Vrouwen beginnen ook gewoon gesprekken als ze iemand leuk vinden.
Cherry Oak heeft misschien alleen ervaring met vrouwen die je er voor moet betalen?quote:Op zondag 29 maart 2015 04:30 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Mwah, als je het hebt over op een man afstappen, dan doen vrouwen dat zelden.Bang dat ze dan een slet zijn ofzo.
whut?quote:Op zondag 29 maart 2015 04:30 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Bang dat ze dan een slet zijn ofzo.
Of je bent afhankelijk van welke gast je aandacht geeft en hoopt maar dat je leert inschatten welke wat is en welke niet ( met alle risicos van dien) en eindigt uiteindelijk in bed. Risico: je blijft hangen aan degenen die je aantrekt in plaats van degene die bij je past. Punt: Jouw aandachtsbehoefte en ego worden vervuld en in ruil daarvoor krijgt de man zijn 'sex'. Na de daad voel je je weer ellendig, want je ego en aandachtsbehoefte is wederom resp. laag en hoog.quote:
Onzin, je bent gewoon niet interessant/leuk genoegquote:Op zondag 29 maart 2015 04:30 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Mwah, als je het hebt over op een man afstappen, dan doen vrouwen dat zelden.Bang dat ze dan een slet zijn ofzo.
Ik heb het over afstappen irl.quote:Op zondag 29 maart 2015 15:07 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Onzin, je bent gewoon niet interessant/leuk genoeg
Zoek dan ook eens wat verder. Veel mensen spenderen decennia zonder ook maar de flauwste notie te hebben van wat er te koop is. Zonde, zonde, zonde.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:10 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dat vinden ze jou dan als je vierde verhaal niet NOG gaver is dan je eerste drie.
Maar zelf niet verder komen dan "ja" en "hihi". Of dat ze vertelt dat ze afgelopen weekend cup cakes heeft gebakken, maar dan heb je wel een erg wild exemplaar te pakken.
Vrouwen zijn best brutaal, maar op de boekenclub is de spoeling wellicht wat dunner?quote:
Op datingsites is vooral datgene te koop waar dit topic over gaat, is mijn ervaring.quote:Op zondag 29 maart 2015 15:27 schreef Jibberwism het volgende:
[..]
Zoek dan ook eens wat verder. Veel mensen spenderen decennia zonder ook maar de flauwste notie te hebben van wat er te koop is. Zonde, zonde, zonde.
Ga eens voor iets heel anders dan je gewend bent en laat het idee los dat je denkt te weten wat vrouwen zoeken en vice versa.
Je zult versteld staan.
Woord neger. Zegt het voort.quote:Op zondag 29 maart 2015 15:27 schreef Jibberwism het volgende:
[..]
Zoek dan ook eens wat verder. Veel mensen spenderen decennia zonder ook maar de flauwste notie te hebben van wat er te koop is. Zonde, zonde, zonde.
Ga eens voor iets heel anders dan je gewend bent en laat het idee los dat je denkt te weten wat vrouwen zoeken en vice versa.
Je zult versteld staan.
Datingsites? Vind ik al een verkeerde insteek hebbenquote:Op zondag 29 maart 2015 17:29 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Op datingsites is vooral datgene te koop waar dit topic over gaat, is mijn ervaring.
Amen! Trouwens... Als je het echt gezellig met iemand hebt denk je (of in ieder geval toch ik) er helemaal niet zo bij na wie nou het gesprek begint. Dat loopt dan toch juist vanzelf? Misschien heeft ze het niet eens door.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:59 schreef Moira. het volgende:
Dus:
- Of ze is een panisch pubermeisje die expres niet begint omdat ze niet wanhopig wilt overkomen.
- Of ze vindt je niet interessant genoeg om gesprekken mee te beginnen/heeft gewoon geen zin om elke dag te chatten.
(- Of het is toeval; ze denkt er niet bij na en je bent haar gewoon telkens voor.)
Conclusie: Vraag het haar.
Ajj, de 2 dagen zijn nu om en niets gehoordquote:Op zondag 29 maart 2015 14:09 schreef Deezertje het volgende:
Maar de regel is wel: mocht ze je echt leuk vinden, dan weet ze je wel te vinden voor een gesprek of afspraak. Het kan soms helpen om niks van je te laten horen een dag of 2 dagen, maar als je na een halve week nog niks gehoord hebt en ze wel steeds online is en je bent niet geblokt kun je zelf de uitkomst wel raden..
Vooral als TS gaat merken wanneer hij in de interview-mode komt te zitten.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:16 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dan heeft zij duidelijk minder behoefte aan jullie gesprekken dan jij.
Je kan het ook gewoon vragenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:30 schreef Aapje12345 het volgende:
[..]
Denkt ze dan niet dat ik geen interesse meer heb?
[..]
Mag van mij hoorGeen probleem als ik moet beginnen, maar ik ben erg nieuwsgierig of dat inderdaad betekent dat ze geen interesse heeft.
Je moet jezelf op een gegeven moment afvragen of je nog zin hebt in dat soort spelletjes. Ik voel me daar te oud (quote:Op maandag 30 maart 2015 15:59 schreef Moira. het volgende:
Je hebt van die meisjes die 'niet wanhopig' willen lijken door telkens te berichten en gelijk te reageren, en daarom dus niet een gesprek beginnen of een half uur/paar uur wachten voordat ze pas reageren.
Meestal zijn dit pubermeisjes, heb er persoonlijk een grafhekel aan omdat ik het onzin vind.
Zelf begin ik geen gesprekken met mensen die ik te oninteressant vind om er zelf een gesprek mee te beginnen, hoewel ik wel leuk/aardig meepraat als er eenmaal een gesprek met mij wordt gestart.
Dus:
- Of ze is een panisch pubermeisje die expres niet begint omdat ze niet wanhopig wilt overkomen.
- Of ze vindt je niet interessant genoeg om gesprekken mee te beginnen/heeft gewoon geen zin om elke dag te chatten.
(- Of het is toeval; ze denkt er niet bij na en je bent haar gewoon telkens voor.)
Conclusie: Vraag het haar.
"Ik wil je eerst wat beter leren kennen via whatsapp"quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:10 schreef peterkailey het volgende:
Je moet ook niet dagelijks chatten, vraag wanneer ze willen afspreken.
Interview-modequote:Op woensdag 1 april 2015 15:01 schreef HSG het volgende:
[..]
Vooral als TS gaat merken wanneer hij in de interview-mode komt te zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |