Grunnigs is al buut'nlandsquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Omrop buitenland is de volgende stap
Anarchie danquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Over tig jaar toch onbewoonbaar gebied
En daarna een lampenkap stelen uit de Ikea en die op z'n kop op haar kop zetten en met 10 mannen tegelijk een bukake gevenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met de hooivork in ieders kutje porren
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En daarna een lampenkap stelen uit de Ikea en die op z'n kop op haar kop zetten en met 10 mannen tegelijk een bukake geven
Ik dacht dat PSV moestquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Goed begin eindelijk beetje wakker te worden.
Bier & voetbal nu. Jij?
Haha ja Nederland - Turkije belangrijke wedstrijdquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik dacht dat PSV moestgoffetomme interlands blijkbaar
Dan is morgen broodje kebab gratis.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:37 schreef Geo4kant het volgende:
Als Turkije wint overal toeterende Turken
Mijn moeder van 57 is fan van dit nummerquote:
Blijft ook een tof nummer.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mijn moeder van 57 is fan van dit nummer
Nee, maar kort gespeeld, gaf nogal veel licht en LB wilde een dutje doenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:21 schreef DrNick het volgende:
[..]
Thanks thanks, al Mario uitgespeeld?
Ik wil Mega Manquote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, maar kort gespeeld, gaf nogal veel licht en LB wilde een dutje doenen ik ben meer fan van Super Mario Bros 3.
Ik wil Kirbyquote:
ej je boii surge is al present jwzquote:
Wat is deze?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:39 schreef GekkePoes het volgende:
http://www.yooouuutuuube.(...)right&yt=rEUxlwb2uFI
mindfuckquote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:39 schreef GekkePoes het volgende:
http://www.yooouuutuuube.(...)right&yt=rEUxlwb2uFI
Ik kan niet verder slapenquote:
We hebben een uur te weinig geslapenquote:
Voel jij je ook zo bestolen?quote:Op zondag 29 maart 2015 11:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
We hebben een uur te weinig geslapen
Ja, gewoon zomaar :s :squote:
Als ik niet zo lui was, was ik een petitie begonnen.quote:
Vroeger had het nog nut maar nu Is het bullshitquote:Op zondag 29 maart 2015 11:28 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Als ik niet zo lui was, was ik een petitie begonnen.
Ik kom daar straks ff op terug, mijn brein doet nog een poging om op te starten.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vroeger had het nog nut maar nu Is het bullshit
quote:Op zondag 29 maart 2015 11:36 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik kom daar straks ff op terug, mijn brein doet nog een poging om op te starten.
Hihi jaquote:
Mogguh varkenquote:
In bed blijven liggenquote:
Oehhhquote:
Meer context pleasequote:
Naar parkeergarage gaan en daar doenquote:Op zondag 29 maart 2015 12:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik had vandaag de zomerbanden onder mijn vehikel willen monteren, het is alleen kutweer
hahahah oomommomomomogquote:Op zondag 29 maart 2015 12:04 schreef DrNick het volgende:
Ik zou eigenlijk de trein van 1139 gehad willen hebben, maar ik heb mijn wekker niet gezet
Het is hier redelijk volgens mij. Ik wil gaan skaten.quote:Op zondag 29 maart 2015 12:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik had vandaag de zomerbanden onder mijn vehikel willen monteren, het is alleen kutweer
slim wel dezequote:Op zondag 29 maart 2015 12:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Naar parkeergarage gaan en daar doen
Zit je al in de trein of ben je net wakkerquote:Op zondag 29 maart 2015 12:04 schreef DrNick het volgende:
Ik zou eigenlijk de trein van 1139 gehad willen hebben, maar ik heb mijn wekker niet gezet
En dat op een zondagquote:
quote:Op zondag 29 maart 2015 12:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Naar parkeergarage gaan en daar doen
Of ik zet mijn auto even in mijn garage en doe het daarquote:Op zondag 29 maart 2015 12:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Het is hier redelijk volgens mij. Ik wil gaan skaten.
Maar wil niet als het gaat regenen
Laatste.quote:Op zondag 29 maart 2015 12:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zit je al in de trein of ben je net wakker
Ohquote:Op zondag 29 maart 2015 12:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
[..]
Of ik zet mijn auto even in mijn garage en doe het daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |