Vieze homofoben ;squote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:53 schreef madeliefff het volgende:
Ik zit nog steeds in het sterrenbeeld onderwerp jongens. Hier schijn ik op te vallen:
[ afbeelding ]
Asos.com Op aanraden van mortaxx gister een jas gezocht, maar ze hebben daar ook hele leuke schoenen.quote:
Nou nou nou.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet van die afschuelijke zoals jij postte toch?
Een echte shoppingqueen die mortaxx.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Asos.com Op aanraden van mortaxx gister een jas gezocht, maar ze hebben daar ook hele leuke schoenen.
Wil je t-shirt voor mij uitzoekenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Asos.com Op aanraden van mortaxx gister een jas gezocht, maar ze hebben daar ook hele leuke schoenen.
Ga even checken.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan ben je een zeer zinnig persoon.
Dead.quote:
Ik heb geen verstand van mannenkledingquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:59 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Wil je t-shirt voor mij uitzoeken
heeeyquote:
alleen een D ipv die eerste H danquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:59 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Volgende TT wordt Her "Der_Mann" mann
Der "Der_Mann" Mann ziet er toch niet uit man.quote:
Ben wel benieuwd wat je kiest .quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:00 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van mannenkleding
daar beslis ik wel overquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Der "Der_Mann" Mann ziet er toch niet uit man.
ok sorryquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |