Ben geen Jehovah's getuige, maar er staat toch wel echt de naam van God in de Bijbelquote:Op maandag 30 maart 2015 20:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en welke god maakte van de staf van de dienaren van de farao een slang? jwh? srs
Ja en dus? Welke god maakte van de staf van de dienaren van de farao een slang, niet jwh, dus wie???quote:Op maandag 30 maart 2015 20:55 schreef kookgek13 het volgende:
[..]
Ben geen Jehovah's getuige, maar er staat toch wel echt de naam van God in de BijbelAlleen is die weggelaten. Net zoals die priesters die 1000 jaar lang in het Latijn zitten te lullen wat bijna niemand begrijpt
![]()
[ afbeelding ]
Wasbeerhond is een hondachtige, maar geen hond.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:56 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Een wasbeerhond behoort wel degelijk tot de canidae. Dus formeel heeft hij gelijk
Als er zonde is en je laat mensen vernietigen om te bewijzen dat je de grootste van het hele melkwegstelsel bent, zou je dan niet beter de mensen een keuze maken en laten proeven hoe je nu al gelukkig kunt zijn?quote:Op maandag 30 maart 2015 20:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Let wel, hij is de schepper he, ook van de Egyptenaren, de hypocriete lul dta ie is
Als er maar 1 God is die JHWH heet, wie moet er dan anders zijnquote:Op maandag 30 maart 2015 20:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja en dus? Welke god maakte van de staf van de dienaren van de farao een slang, niet jwh, dus wie???
er is er toch maar 1
of toch????
quote:Op maandag 30 maart 2015 20:59 schreef kookgek13 het volgende:
[..]
Als er maar 1 God is die JHWH heet, wie moet er dan anders zijn
Door een paar gekke is natuurlijk heel het geloof slecht.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:03 schreef kookgek13 het volgende:
Trouwens, ik wou je niet beledigen Working Class Hero, alleen heb ik een kort lontje als het gaat om religie
Paus![]()
Die idiote koningen die iedere indiaan uitmoorde in bevel van de paus![]()
IS![]()
Andere terroristen die zeggen dat zijn de ware religie hebben![]()
Maar nogmaals, als ik je beledigd hebt, dan spijt het me
quote:Op maandag 30 maart 2015 21:03 schreef kookgek13 het volgende:
Trouwens, ik wou je niet beledigen Working Class Hero, alleen heb ik een kort lontje als het gaat om religie
Paus![]()
IS![]()
Sorry hoor, maar denk hierover na: Zie je mijn naam en dan dat cijfer? Dat is mijn leeftijdquote:Op maandag 30 maart 2015 21:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]hou op zeg, je beledigt me in geen manier, ik heb hooguit medelijden met je, medelijden dat je niet zelf denkt... heel treurig
Ooooh ok.... ik ben 3 x zo oud, ik zal rustig met je doenquote:Op maandag 30 maart 2015 21:05 schreef kookgek13 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar denk hierover na: Zie je mijn naam en dan dat cijfer? Dat is mijn leeftijd
waar koop jij je kook?quote:Op maandag 30 maart 2015 21:07 schreef kookgek13 het volgende:
Nee, was maar een grapje. Ik kan vaak mn mond niet houden![]()
. Had ik gewoon als gebruikersnaam ingesteld.
net op tijd gerealiseerd dat WCH hem zou gaan hosselenquote:Op maandag 30 maart 2015 21:07 schreef kookgek13 het volgende:
Nee, was maar een grapje. Ik kan vaak mn mond niet houden![]()
. Had ik gewoon als gebruikersnaam ingesteld.
Haten op de pontifex maximus.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:03 schreef kookgek13 het volgende:
Paus![]()
IS![]()
Nee, er kunnen pausen zijn die gewoon proberen zoveel mogelijk goed te doen. Maar je hebt ook pausen die heksen- indianenvervolgingen deden waarbij duizenden mensen werden gedood. Paus Pius de 12de heeft alleen maar met zn mond gepraat, terwijl hij duidelijk heeft gezegd dat wat de nazi's deden niet goed was. Gevolg: Priesters bidden samen met soldaten aan het front dat de andere soldaten mogen stervenquote:Op maandag 30 maart 2015 21:10 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Haten op de pontifex maximus.![]()
Heer,vergeef het hun want zij weten niet wat zij doen.
Het komt binnen als nepbont en het leer als lams- of koe-leer.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:48 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat veel bontkragen in Nederland daarvan gemaakt zijn. Voor zover ik weet is dat in Nederland niet toegestaan, wat ik onzin vind, maar dat terzijde.
Indianenvervolgingen hebben nooit plaats gevonden.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:14 schreef kookgek13 het volgende:
[..]
Nee, er kunnen pausen zijn die gewoon proberen zoveel mogelijk goed te doen. Maar je hebt ook pausen die heksen- indianenvervolgingen deden waarbij duizenden mensen werden gedood. Paus Pius de 12de heeft alleen maar met zn mond gepraat, terwijl hij duidelijk heeft gezegd dat wat de nazi's deden niet goed was. Gevolg: Priesters bidden samen met soldaten aan het front dat de andere soldaten mogen sterven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |