24kilates, hierzo: http://www.24-kts.net/epa(...)ducts/AsicsMiamiVicequote:
Ligt er aan hoe ze vallen ten opzichte van Adidas. Wil je er vanaf?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:56 schreef Elias3 het volgende:
[..]
24kilates, hierzo: http://www.24-kts.net/epa(...)ducts/AsicsMiamiVice
Toevallig maat US10 nodig?
Vandaag mijn lievelingetjes nieuwe veters gegeven
[ afbeelding ]
De nieuwprijs voor gedragen sneakers betalen? Nee daar kun je me niet echt warm mee maken. Ik bestel ze wel nieuw.quote:Op zondag 29 maart 2015 12:57 schreef Elias3 het volgende:
Moet mijn collectie een beetje uitdunnen en deze heb ik nog maar 1 keer gedragenMogen eventueel weg voor 140, de prijs die ik ervoor betaald heb exclusief de verzendkosten van 20 euro.
Ik vind de gele veters iets too much. Draag ze zelf met de rood/donkerrodequote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:56 schreef Elias3 het volgende:
[..]
24kilates, hierzo: http://www.24-kts.net/epa(...)ducts/AsicsMiamiVice
Toevallig maat US10 nodig?
Vandaag mijn lievelingetjes nieuwe veters gegeven
[ afbeelding ]
quote:
Zoek voor de grap eens op wat een gedragen yeezy, Albert Heijn of patta schoen kost op ebayquote:Op zondag 29 maart 2015 19:23 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
De nieuwprijs voor gedragen sneakers betalen? Nee daar kun je me niet echt warm mee maken. Ik bestel ze wel nieuw.
Dit zijn geen Yeezy sneakers maar ruimschoots verkrijgbare Asics.quote:Op maandag 30 maart 2015 22:28 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Zoek voor de grap eens op wat een gedragen yeezy, Albert Heijn of patta schoen kost op ebay
Waar dan? Een kennis van me zoekt nog een andere maatquote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:00 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dit zijn geen Yeezy sneakers maar ruimschoots verkrijgbare Asics.
http://www.titolo.ch/asicsgellyteiii-p-10370.htmlquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:02 schreef Elias3 het volgende:
[..]
Waar dan? Een kennis van me zoekt nog een andere maatMoet trouwens wel in Europa zijn, VS wordt te duur.
Kan weken zo niet maanden lang totdat de voorraad op is. Vanaf 6 april.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:33 schreef matthijst het volgende:
Hoe werkt Nike iD? Die AM90's die schijnbaar binnenkort komen? Kan je die een paar dagen bestellen, of alleen op de dag zelf tot ze "op" zijn?
Heb geen ervaring met iD
Heb je ooit jason markk geprobeerd? Schijnt de beste te zijn op de markt voor sneakers.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:45 schreef Xurk het volgende:
Onlangs via Amazon cheap een suède / nubuck eraser + borstel gekocht voor niet teveel geld. Deze: Angelus Nubuck & Suede Cleaning Kit. Ik lees vaak dat die van New Balance erg goed is maar die kon ik nergens vinden.
Begin van de week binnengekregen en meteen uitgeprobeerd op een stuk of 4 paar schoenen. Werkt best goed! Het is geen wondermiddel, maar de (donker)grijze vegen en vlekjes die je op den duur op suède sneakers krijgt wanneer je per ongeluk ergens tegenaan komt zijn bijna niet meer te zien. Echt een verbeteringFlink gummen, borsteltje eroverheen en klaar
Ik ken Jason Markk natuurlijk wel en die ligt ook bij genoeg shops, maar dat is (in NL) bijna altijd de normale cleaning pack, dus niet voor suède. Terwijl ik juist een suède eraser wilde. De premium kit van Jason Markk heeft wel iets voor suède maar geen gum geloof ik, en kost dan wel ¤ 20.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:31 schreef shiftsix het volgende:
Heb je ooit jason markk geprobeerd? Schijnt de beste te zijn op de markt voor sneakers.
Ik gebruik dit:quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:45 schreef Xurk het volgende:
Onlangs via Amazon cheap een suède / nubuck eraser + borstel gekocht voor niet teveel geld. Deze: Angelus Nubuck & Suede Cleaning Kit. Ik lees vaak dat die van New Balance erg goed is maar die kon ik nergens vinden.
Begin van de week binnengekregen en meteen uitgeprobeerd op een stuk of 4 paar schoenen. Werkt best goed! Het is geen wondermiddel, maar de (donker)grijze vegen en vlekjes die je op den duur op suède sneakers krijgt wanneer je per ongeluk ergens tegenaan komt zijn bijna niet meer te zien. Echt een verbeteringFlink gummen, borsteltje eroverheen en klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |