Moet je zelf instellen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:10 schreef nickhguitar het volgende:
Wat doe je met volle vuilnisbelten? Heb er nu 2 (1 vol, 1 50%) en zo'n verbrandingsoven. Ik dacht dat het vuil van die vuilnisbelten dan naar die oven ging, maar dat is dus niet zo?
Capaciteit van wat ? de Oven?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet je op empty drukken. Moeten je ovens wel genoeg capaciteit hebben.
Ja, die ovens kunnen niet oneindig veel vuilnis per week verwerken. Net zoals dat waterpompen ook maar zoveel water per week pompen.quote:
5 volle verzamelen voor een achievementquote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:10 schreef nickhguitar het volgende:
Wat doe je met volle vuilnisbelten? Heb er nu 2 (1 vol, 1 50%) en zo'n verbrandingsoven. Ik dacht dat het vuil van die vuilnisbelten dan naar die oven ging, maar dat is dus niet zo?
ik mis een gesloopte fontein, anders had ik je geloofd..quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:41 schreef Scrummie het volgende:
Volgens mij is het matchday;
[ afbeelding ]
Wat niet is, kan nog komen!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ik mis een gesloopte fontein, anders had ik je geloofd..
Een wortel is een kanaal nog welquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:13 schreef Scrummie het volgende:
De Wortel (of eigenlijk is 't een vagina, of een spaanse peper).
[ afbeelding ]
Ik zone dan gewoon even door, als je residential maakt en word volgebouwd, heb je automatisch weer werkplekken nodig, en geld ook voor industrie natuurlijk; bouw je dat; zijn er werkers nodig; dus stijgt je residential.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:40 schreef Zocalo het volgende:
Het aantal inwoners loopt heel langzaam terug, er is ook geen behoefte aan groene, blauwe of gele zones. Hoe zorg ik dat die vraag er weer komt?
dan heb je denk ik een te lange lijn gemaakt.. knip hem eens in 2'en ofzo met overstappuntenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:35 schreef Zocalo het volgende:
Leuk, het toevoegen van een buslijn. Alleen veroorzaken al die bussen (van 1 lijn) nu een opstopping...
[ afbeelding ]
Ging bij mij prima.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:35 schreef Thrilled het volgende:
Hmm heeft iemand wel eens een metrolijn onder het water/een rivier proberen te maken? Krijg het niet voor elkaar...
Paar molens erbij en je hebt de map van een dorpje in Groningen ofzo.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:48 schreef Rezania het volgende:
Waarom parkeren die figuren zo debiel?
Auto staat hier:
[ afbeelding ]
Eigenaar woont daar en is thuis:
[ afbeelding ]
Wel gezond, dat wel.
Kijk eens naar de naam van de stad.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:06 schreef einschtein het volgende:
[..]
Paar molens erbij en je hebt de map van een dorpje in Groningen ofzo.
Ja, kwam hem net tegen in de Steam Workshop.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kijk eens naar de naam van de stad.![]()
Nee nee, bedoel dit.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:10 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, kwam hem net tegen in de Steam Workshop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |