Ziet er lekker uitquote:Op donderdag 9 april 2015 07:01 schreef CountingStars het volgende:
Nieuwe week staat online :
https://www.hellofresh.nl(...)c-box/?week=2015-W17
Iemand (weet niet meer wie) hier had nog aangegeven graag garnalen te willen, nou ze zitten erin!Voor de rest ziet het er goed uit
Wij hebben die gisteren ook gegeten, zaaaalig!quote:Op maandag 6 april 2015 19:20 schreef Bleie het volgende:
Wij vonden de vispakketjes echt heeeeeerlijk! Dat is een blijvertje hoor. Ook van de zomer op de barbecue, denk ik zo.
Heb de box gelijk besteld! Klinkt allemaal heel lekker.quote:Op donderdag 9 april 2015 07:01 schreef CountingStars het volgende:
Nieuwe week staat online :
https://www.hellofresh.nl(...)c-box/?week=2015-W17
Iemand (weet niet meer wie) hier had nog aangegeven graag garnalen te willen, nou ze zitten erin!Voor de rest ziet het er goed uit
Haha begrijpelijk.. kon me jouw opmerking erover inderdaad nog herinneren :-/quote:Op donderdag 9 april 2015 10:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik sla juist over. Garnalen. Toch maar niet doen
Tofquote:Op donderdag 9 april 2015 16:11 schreef PriemGirl het volgende:
Whaoooooo !! Krijg net bericht dat ik gewonnen heb met de paasactieDe volgende 4 boxen ontvang ik gratis
HOE TOF IS DIT
![]()
Wh00t!!quote:Op donderdag 9 april 2015 16:11 schreef PriemGirl het volgende:
Whaoooooo !! Krijg net bericht dat ik gewonnen heb met de paasactieDe volgende 4 boxen ontvang ik gratis
HOE TOF IS DIT
![]()
Soooo...gefeliciteerd !quote:Op donderdag 9 april 2015 16:11 schreef PriemGirl het volgende:
HOE TOF IS DIT
![]()
Wat cool! Gefeliciteerdquote:Op donderdag 9 april 2015 16:11 schreef PriemGirl het volgende:
HOE TOF IS DIT
![]()
Gefeliciteerd! Ik kon die krengen echt niet vinden, waar zaten ze?quote:Op donderdag 9 april 2015 16:11 schreef PriemGirl het volgende:
HOE TOF IS DIT
![]()
Nee. Wij hebben het niet gedaan, want als je naar het eerste plaatje kijkt zit de schil er nog om.quote:Op donderdag 9 april 2015 18:17 schreef VliegTafelVrouw het volgende:
Moeten de aardappelen geschild worden bij de andijviestamppot?
Dringende vraag
Nee.quote:Op donderdag 9 april 2015 18:17 schreef VliegTafelVrouw het volgende:
Moeten de aardappelen geschild worden bij de andijviestamppot?
Dringende vraag
Was toen maar 1 ei, weet nog dat ik een paar minuten aan het klikken was en ik de site - naar mijn idee - al 5 keer had doorgekliktquote:Op donderdag 9 april 2015 18:14 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Ik kon die krengen echt niet vinden, waar zaten ze?
Wat leukquote:Op donderdag 9 april 2015 16:11 schreef PriemGirl het volgende:
HOE TOF IS DIT
![]()
Feliesquote:Op donderdag 9 april 2015 16:11 schreef PriemGirl het volgende:
HOE TOF IS DIT
![]()
Ik ook maar was meer omdat ik al die aarde er niet goed vanaf kreegquote:Ik had de aardappels wel geschild
10quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:50 schreef pl4kkie het volgende:
Na hoeveel boxen kregen jullie dat receptenboekje erbij?
Oh dan moeten we nog wel even. Hoe ziet zo'n boek of map eruit? Kan je er veel receptkaarten in kwijt ?quote:
Heb wel eens foto's ervan geplaatst. Moet je even terugzoekenquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:02 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Oh dan moeten we nog wel even. Hoe ziet zo'n boek of map eruit? Kan je er veel receptkaarten in kwijt ?
Je weet dat je de recepten ook gewoon van de site kunt downloaden?quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:07 schreef Molo het volgende:
Ik maak gewoon printscreens op mobiel en sla die in apart mapje op. Van die papiertjes worden altijd smerig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |