SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Voor de Garminnerds:
Heeft het voor intervallen (400m) in een bepaalde tijd nut om laps op 400m te zetten? Of loopt dat niet handig?
Nog nooit gedaan
(normaal zet ik dan de intervalfunctie aan, maar ik weet de duur vd pauze nog niet en wil daarvan kunnen afwijken)![]()
Ik zou handmatig de lapknop gebruikenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:33 schreef Quoi het volgende:
Voor de Garminnerds:
Heeft het voor intervallen (400m) in een bepaalde tijd nut om laps op 400m te zetten? Of loopt dat niet handig?
Nog nooit gedaan
(normaal zet ik dan de intervalfunctie aan, maar ik weet de duur vd pauze nog niet en wil daarvan kunnen afwijken)F means you're fucked![]()
Op de baan? Nee, heeft niet zo veel zin omdat GPS niet zo nauwkeurig is, zeker niet op de baan. Gewoon handmatige laps dus.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:33 schreef Quoi het volgende:
Voor de Garminnerds:
Nog nooit gedaan
(normaal zet ik dan de intervalfunctie aan, maar ik weet de duur vd pauze nog niet en wil daarvan kunnen afwijken)![]()
Nee, gewoon bij iedere start en finish van je snelle 400-jes op de knop rammenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:55 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dus lap zetten op 400m en dan na 400m (of 800m) uitzetten tijdens je pauze en dan weer aan?F means you're fucked![]()
Wat de rest zegt dusquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:33 schreef Quoi het volgende:
Voor de Garminnerds:
Nog nooit gedaan
(normaal zet ik dan de intervalfunctie aan, maar ik weet de duur vd pauze nog niet en wil daarvan kunnen afwijken)haske handig!!!
Veel plezier snellie
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Maar ik wil wel dat 'ie bij de start van de 2e 400m weer bij 00:00:00 begint eigenlijk. Ik wil niet hoeven rekenen onderweg. Kan dat?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:55 schreef YUR het volgende:
[..]
Nee, gewoon bij iedere start en finish van je snelle 400-jes op de knop rammen
Fijn, meedenkers![]()
![]()
Volgens mij doet ie dat wel....zou je ff kunnen testen natuurlijkquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:14 schreef Quoi het volgende:
[..]
Maar ik wil wel dat 'ie bij de start van de 2e 400m weer bij 00:00:00 begint eigenlijk. Ik wil niet hoeven rekenen onderweg. Kan dat?
Fijn, meedenkers
F means you're fucked![]()
Heeft op de baan inderdaad geen zin. Ik heb het wel heel veel gebruikt, maar dat was in het open veld. Dan merk je de afwijkingen minder.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:33 schreef Quoi het volgende:
Voor de Garminnerds:
Nog nooit gedaan
(normaal zet ik dan de intervalfunctie aan, maar ik weet de duur vd pauze nog niet en wil daarvan kunnen afwijken)
Er bestaat overigens op een aantal Garmins de optie "lap by position", maar dat zal ook slechts bij benadering werken.![]()
P.S. gebruik als dataveld "lap pace" en je ziet continu wat je gemiddelde snelheid in de huidige ronde is.![]()
Voor het eerst in bijna 2 maanden een 10+ gelopen (10,2 km). Voelt goed! In net iets minder dan een uur gelopen. Ga me inschrijven voor een 10 km wedstrijdje over 3 weken... Heb nu genoeg vertrouwen.
Hardlopen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:30 schreef steffelonio het volgende:
Voor het eerst in bijna 2 maanden een 10+ gelopen (10,2 km). Voelt goed! In net iets minder dan een uur gelopen. Ga me inschrijven voor een 10 km wedstrijdje over 3 weken... Heb nu genoeg vertrouwen.
Hardlopen![]()
topvorm in Tilburg op 6 september![]()
![]()
Op mijn Polar m400 moet ik ook nog puzzelen welke datavelden ik wil hebben.
Welke datavelden gebruiken jullie voor wedstrijden?![]()
Jij hebt hem door!!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:32 schreef thelaudprince het volgende:
[..]![]()
topvorm in Tilburg op 6 september![]()
(Bij 8 km dacht ik wel: in september ben ik nu pas op de helft...- en diep respect voor de km-vreters!!)
![]()
Lap pacequote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:34 schreef steffelonio het volgende:
Op mijn Polar m400 moet ik ook nog puzzelen welke datavelden ik wil hebben.
Welke datavelden gebruiken jullie voor wedstrijden?
Heart rate
Distance
Total Time![]()
Komt helemaal goed, nog een kleine 51/2 maand om te fine-tunenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:37 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Jij hebt hem door!!![]()
(Bij 8 km dacht ik wel: in september ben ik nu pas op de helft...- en diep respect voor de km-vreters!!)
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: