Gisteren was weer zo'n dag dat alles lekker liep

Eerst komt m'n collega een half uur te laat omdat hij in de file stond op de Kennedylaan.
Is hij op het werk wil hij eerst nog wat anders doen; maar ik wilde al 3 kwartier weg zijn. Beetje gemor dus maar uiteindelijk wel weg.
Alsnog rond 10:00u op de locatie aangekomen, dat had ik ook ingeschat. Eerst even de sleutel van de traktor ophalen bij de beheerder.
Deze komt er dan achter hij de sleutel helemaal niet heeft. Door naar de locatie zelf. De mensen die er om 11:00u zouden zijn zijn er natuurlijk al om 10:00u.
Die jongens aan het werk gezet met een vrachtwagen. Sluiten ze de accu aan, schiet dat ding op slot. En uiteraard zijn de sloten zelf kapot/vervangen, dus met sleutel kom je er niet in.
Terwijl ze aan het inbreken zijn gaat de telefoon. De chauffeur die materiaal komt leveren staat zonder brandstof
Hij is wel naar een tankstation weten te komen maar zijn auto staat nog op een räststatte. Na kort overleg kan ik wel even weg om dat te regelen. Vent opgehaald, auto aangesleept (want diesel en die starten niet zomaar als de brandstof op is geweest) met een spanband. Schiet dat ding in noodloop
2,5 uur later weer terug op locatie, die vent komt wat later aankakken. Heeft hij het materiaal wel bij, maar is het niet geboord, wat ik wel besteld had
Daarna stond de traktor nog zonder diesel, gelukkig nadat ze ermee klaar waren op de baan

De middag verder gewoon gewerkt, komen we in het hotel. Is er (voor vandaag) geen ontbijt, want Karfreitag (goede vrijdag)

Eerst nog gegeten en daarna onder de douche, komt er g$%^&*(*&^%$#$%^&* een pisstraaltje uit want er zit een ECO douchekop op. Flikker op met je eco! Ik wil douchen!!!!!!!
Vandaag gaat het wat beter gelukkig. Maar ook niet afhankelijk van anderen
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op
zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.