Om 18:00 uur op Veronica.quote:Op zondag 29 maart 2015 15:07 schreef Sounddragon het volgende:
Pfff, ik mis de F1 weer. Is er vanavond ook nog een herhaling?
Veronica gaat hem niet worden, en BBC zal wel niet.. En if so, zijn het miniatuur autootjesquote:Op zondag 29 maart 2015 15:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Om 18:00 uur op Veronica.
Om 20:00 uur op BBC3 (kweetnie of jij dat kunt ontvangen?)
Frontend zal wel flooded zijn, backend zal dan wel OK zijn waardoor de app nog werkt.quote:Op zondag 29 maart 2015 15:16 schreef Paladijn het volgende:
.
Elk moment van de dag kunnen tienduizenden mensen tegelijk aangifte doen. Op dit moment is het maximale aantal mensen ingelogd. Daarom kunt u nu niet inloggen op Mijn Belastingdienst. Wij vragen u het later nog eens te proberen.
U kunt misschien ook aangifte inkomstenbelasting doen met de app, want miljoenen mensen kunnen ook de app Aangifte 2014 gebruiken.
Wtf dat die app wel gewoon werkt...
Gelukkig hebben we nog een maand om de 0 euro inkomsten van vriendin op te geven
Dat is eenieder die in de (enterprise) ICT werkt wel duidelijk.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:42 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
Frontend zal wel flooded zijn, backend zal dan wel OK zijn waardoor de app nog werkt.
quote:
quote:Op zondag 29 maart 2015 19:24 schreef Anne het volgende:
Ik stond bijna op het punt mijn ouders te bellen![]()
..
quote:
Jamaar jamaar dat helpt toch heul niet tegen het weer.quote:
Dawikokwel!quote:Op zondag 29 maart 2015 19:31 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
[..]
Jamaar jamaar dat helpt toch heul niet tegen het weer.
quote:
het ergste is voorbij qua wind danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |