Was die borstvoeding nu nodig?quote:
Ik zat al op Fok! toen Fylax aan de tiet zatquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voor de jonge FOK!kers onder onsSappige melktiet
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zat al op Fok! toen Fylax aan de tiet zat
Inderdaad, Fok! is ouder dan een Fylax. Een momentje om bij stil te staan.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]![]()
Sowieso bizar om te realiseren dat er kiddos van jaar 2000> op fok kunnen zitten
Herrrrrrmannnn, ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik ben blij dat je er bentquote:
word je in elkaar geslagen als je dat zegt?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Herrrrrrmannnn, ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik ben blij dat je er bent
Die hangjongeren die eerst bij madelieffff zaten, zitten nu hier, dus ja.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
word je in elkaar geslagen als je dat zegt?
wat hebben die vieze kutkoters tegen mij dan? ik ben zo bij je, eerst even wat molotovcocktails makenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die hangjongeren die eerst bij madelieffff zaten, zitten nu hier, dus ja.
Rustig maar, tegen mijn knuppel durven ze niets, ik hoef het alleen maar te laten zien.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat hebben die vieze kutkoters tegen mij dan? ik ben zo bij je, eerst even wat molotovcocktails maken
ik heb alleen maar een kleine knuppel, kan 'm niet eens met 2 handen tegelijk vasthouden.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Rustig maar, tegen mijn knuppel durven ze niets, ik hoef het alleen maar te laten zien.
Ik hoef alleen maar mijn knuppel te laten zien, en dan zijn ze slap van het lachen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb alleen maar een kleine knuppel, kan 'm niet eens met 2 handen tegelijk vasthouden.
ik ben al bedaard, maar als ze je ook maar proberen aan te raken krijgen we zo'n scenario:
[ afbeelding ]
blijkbaarquote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heeft ie een nieuw slachtoffer gevonden?
nog maar helft seizoen 2, ik wacht tot heel seizoen 3 uit is om alles gelijk te kijkenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:24 schreef Remqo het volgende:
Hermann, hoe ver ben jij met Vikings?
De laatste aflevering was keihard
S2 was goed, 3 is beter hoewel het qua sfeer niet veel anders is dat is behouden, maar in S3 komen de vuile spelletjes. Ik zag eerder vanavond een main character dood gaan, is heftig.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nog maar helft seizoen 2, ik wacht tot heel seizoen 3 uit is om alles gelijk te kijken
ik kijk Game of Thrones, main characters die doodgaan is niets nieuws voor mijquote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
S2 was goed, 3 is beter hoewel het qua sfeer niet veel anders is dat is behouden, maar in S3 komen de vuile spelletjes. Ik zag eerder vanavond een main character dood gaan, is heftig.
Maar ik zeg even niet wie
moeite met solliciteren?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 06:58 schreef Hadtjememaar het volgende:
Gezocht: starter met minimaal twee jaar ervaring
Haha jaquote:Op zaterdag 28 maart 2015 06:58 schreef Hadtjememaar het volgende:
Gezocht: starter met minimaal twee jaar ervaring
Gesquatquote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeg dan ook meteen wat je hebt gedaan ipv zieltjes willen winnen
mannen ookquote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
dan doen vrouwen toch altijd voor een dikke kont?
Heb ik dat gezegd ??quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:27 schreef voederbietel het volgende:
Deze idioot is bij verre niet de winnaar van de discussie! Hij kan het niet winnen, zolang hij het in Nederland doet! Wij zullen nimmer voor hen buigen: NIMMER!
De winnaar van het debat is 'ONZE' RITA VERDONK! Luid en duidelijk. Die Mohamed is onbeschoft en gedraagt zich als een klein kind. Hij werd totaal gekleineerd tijdens de discussie: door zijn eigen achterlijke commentaar, zoals schelden en beledigingen in een fatsoenlijke Hollandse discussie: boerenrechter? Wat is hij die onze vrouwen geen hand wil geven? En dat van een Moslim die deel uit maakt van een Islamitische groepering met maar 2% aanhang in ons mooi land!
Hij dreigt Nederland in moslims te verdrinken en wij moeten maar wachten en zien!
Verdonk zegt, Nooit niet!
En ik zeg: hij moet naar zijn land ophoepelen!
Onze rechtstaat zal nooit voor hun veranderen! Nooit niet!
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Had zo van jouw hand kunnen komen ja.
GC / Wat doet Verdonk hier?
Deze man![]()
.
quote:Zooooo, ik zou die Enait een stomp op z'n verotte salafistenkop gegeven als die zo tegen mij deed. Wie denk je dat je bent mafkees... je bent zeker een subhuman mongool. Kom je praatjes hebben dan...
de fuck, zit me op te vreten hier....
Maar wel Holleder in z'n kennissenkring willen hebbenquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:17 schreef Duikbril112 het volgende:
Lijkt me een enig mens om in m'n kennissenkring te hebben, malle wim.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 01:14 schreef Duikbril112 het volgende:
[..]
Nee, moreel juist-geaarde mensen. Dat ik voor de vernietiging van onkruid ben en geen politiek-correct gelul betoog, wil nog niet zeggen dat ik er zelf een ben. Ik ben gewoon voor bikkelharde oplossingen omdat ik niet geloof in de 'beschaafde moderne' aanpak. Ik ben verder voor het heel lief zijn voor wél goede mensen hoor.
Tokkies verenigen zich topic is het. Wat een trieste bedoeningquote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar wel Holleder in z'n kennissenkring willen hebben.
[..]
fucking psychoquote:Moet ik nou helemaal gaan specificeren per mogelijke aard van delict wat wel en niet onder 'onkruid' valt?zoiets als: 'pedo's wel, wiettelers niet, die ook, en die dan weer niet'?
Ik denk dat het niet zinnig is alleen maar naar de daden te kijken (want dat zijn enkel de symptomen van in de meeste gevallen véél meer ellende dat buiten de kijker blijft). In geval van executie zou ik persoonlijk vinden dat er dan ook heel uitgebreid persoonlijkheidsonderzoek gedaan moet worden naar de levenswandel en dat iemands geschiedenis volledig moet worden onderzocht (er zou een manier ontwikkeld moeten worden die zo goed mogelijk uitsluit dat men onderzoekers om de tuin kan leiden met manipulatie en bedrog; eventueel met technologie). Banden met anderen (familie, vrienden, kennissen) zouden grondig onderzocht moeten worden om een accuraat beeld te krijgen van wat voor vlees we in de kuip hebben etc. Alles omtrent een persoon zou volledig uitgezocht moeten worden. Iets dat nu niet of iig veel minder aan de orde is. Want het gaat nu enkel om in hoeverre je de wet overtreden hebt; wie of wat iemand is doet er voor de wet verder niet toe. De term 'evil persoon' is geen argument binnen het huidige systeem. In het systeem dat ik voor ogen heb telt niet alleen de daad, maar ook alles wat eraan bijdraagt dat die daden tot stand kunnen brengen; hetgeen eronder de daden zit. Ik ben dus voor een veel grondigere bestrijding van menselijk kwaad. (maar ook dat mensen om soms dezelfde daad niet te streng worden gestraft, omdat men aantoonbar door omstandigheden gedreven werd en het niet om een kwaadaardig persoon gaat)
Er zouden in ieder geval nog heel wat dingen (beter) ontwikkeld moeten worden, alvorens zo'n systeem goed en rechtvaardig kan werken waarschijnlijk. En de huidige tijd is misschien nog niet het juiste moment. Maar ik ben er zeker van dat dit systeem beter zou zijn dan enkel de symptoombestrijding die er nu is. Misschien klinkt het wreed en beangstigend. Maar dat is het enkel en alleen voor de wreden en de angstaanjagenden zelf. Zij die hier niet onder vallen hebben niets te vrezen.
Plekken zonder islamquote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:42 schreef voederbietel het volgende:
Dat neo-fascistische gelul in bepaalde lagen van de samenleving begint me ook wel aardig de strot uit te hangen. Zijn er plekken op de wereld waar het beter is F-a?
Welke lagen?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:42 schreef voederbietel het volgende:
Dat neo-fascistische gelul in bepaalde lagen van de samenleving begint me ook wel aardig de strot uit te hangen. Zijn er plekken op de wereld waar het beter is F-a?
werk zoekenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:46 schreef Hadtjememaar het volgende:
Zit je op de vroege zaterdagochtend op de bank
Wat zal ik doen vandaag
Als je mij zou vragen zou ik ja zeggen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:58 schreef Hadtjememaar het volgende:
Zullen we een museum bezoeken houses
Jij wil natuurlijk naar boerenmuseumquote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als je mij zou vragen zou ik ja zeggen.
kom naar de Kunsthalquote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:58 schreef Hadtjememaar het volgende:
Linkse hobbies bezoeken. Vieze verrader ben je.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:58 schreef Hadtjememaar het volgende:
Waar is het. Mag ik een vriend meenemenquote:
is hij lekkerquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:15 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Waar is het. Mag ik een vriend meenemen
Hij lijkt wat op gerben van de kameleonquote:
laat maar thuisquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:19 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Hij lijkt wat op gerben van de kameleon
gerben is ook agrariėr en heeft handen als kolenschoppenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je had dan ook Sietse moeten zeggen lul. Wie wil er nu uit met Gerben.
Ja, maar kun je met kolenschoppen een clitoris een beetje fatsoenlijk bepotelen? Ik dacht het niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:24 schreef Hadtjememaar het volgende:
gerben is ook agrariėr en heeft handen als kolenschoppen
Kun jij ook over andere dingen dan kutjes en neuken praten?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, maar kun je met kolenschoppen een clitoris een beetje fatsoenlijk bepotelen? Ik dacht het niet.
welk onderwerpquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:23 schreef housesoftheholy het volgende:
ik moet mijn onderzoeksvoorstel schrijven maar ik wil niet
Dat is inderdaad mogelijk, maar soms vereist de context zulke grappen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:25 schreef housesoftheholy het volgende:
Kun jij ook over andere dingen dan kutjes en neuken praten?
Gewoon interessequote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:29 schreef hoink581 het volgende:
Doorzichtige manier van flirten hoor Mortie.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, maar kun je met kolenschoppen een clitoris een beetje fatsoenlijk bepotelen? Ik dacht het niet.
He Mortaxx. Ja, jij ook?quote:
Ja wel vroeg wakker en veel spierpijnquote:
Wat heb je gedaan dan?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:34 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ja wel vroeg wakker en veel spierpijn
Brede kast aan het worden?quote:
Geen bril haarband. Heb opskeer en normaal shirt. Verder klopt het welquote:
Doe ik ook altijd :$quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mortaxx zat zoals altijd gewoon op zijn mobiel...
Oké.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:48 schreef ScheurGleuf het volgende:
Braddie is weer gezakt.http://www.autoweek.nl/fo(...),5420977#msg-5420977
goedzoquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:48 schreef Willoow het volgende:
Nee grapje, ik ga nooit meer naar de sportschool.
Ja tochquote:
Oud nieuws, maar bedankt voor de bijdrage.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:48 schreef ScheurGleuf het volgende:
gewoon een sport doen is sowieso leukerquote:
Kloptquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon een sport doen is sowieso leuker
Onzinquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar dat doe je zeker ook niet?quote:
neequote:
Dartenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
welquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar dat doe je zeker ook niet?
[..]
nee
Wel.quote:
24 maart belde, ze willen hun link terugquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:48 schreef ScheurGleuf het volgende:
lekker voor jequote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:40 schreef Gridlok het volgende:
gvd wou uitslapen, gaan ze ineens effe straatje leggen ofzo hierachter.
niet dat wij iets beters doenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon geen medelijden met mensen die uitslapen.
Wat staat hier hoink?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:10 schreef SideEffect het volgende:
Only ugly people are able to read this.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:10 schreef SideEffect het volgende:
I'm coming with you.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik heb al een ritje naar de stort gemaakt
Wat staat daar?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:10 schreef SideEffect het volgende:
Naar de stort, gezellig toch? :squote:
Zo'n simpel boeren leven trekt mij best wel op zichquote:
Ik moet zeggen dat de stort hier wel een mooie aangelegenheid is met vriendelijke mensen maar om er nou naar toe te gaan als eerste date weet ik niet.quote:
Als ik m'n tuinderij begonnen ben mag je bij me komen werkenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:17 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Zo'n simpel boeren leven trekt mij best wel op zich
Heb je al je business plan geschreven?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als ik m'n tuinderij begonnen ben mag je bij me komen werken.
ik heb dat niet nodig want ik koop alles cashquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb je al je business plan geschreven?
gaan we wiet verbouwenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als ik m'n tuinderij begonnen ben mag je bij me komen werken.
we kunnen wel hennep verbouwen want dat is het gewas van de toekomstquote:
Wat is hennepquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
we kunnen wel hennep verbouwen want dat is het gewas van de toekomst
Een "wiet"plant met hele lage THC gehaltes die geteeld wordt voor de vezels die er inzitten. Vezels kunnen gebruikt worden voor kleding en verpakkingsmateriaal.quote:
watquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat spul waar ze hoestdrank van maken
siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiidequote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:10 schreef SideEffect het volgende:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik heb dat niet nodig want ik koop alles cash
Is gewoon " een " wiet plant hoor, mannetje / vrouwtje, gaat om de vezels die in de stem zitten.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Een "wiet"plant met hele lage THC gehaltes die geteeld wordt voor de vezels die er inzitten. Vezels kunnen gebruikt worden voor kleding en verpakkingsmateriaal.
Leuk feitje. Tijdens het bombardement in Rotterdam in '40 werd er een grote loods vol met hennep geraakt door een brandbom. Dagenlang rook het in de wijde omtrek naar wiet.
leuke feitje in de hennepteelt in venray waren 2 mocros doodgeknaldquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Een "wiet"plant met hele lage THC gehaltes die geteeld wordt voor de vezels die er inzitten. Vezels kunnen gebruikt worden voor kleding en verpakkingsmateriaal.
Leuk feitje. Tijdens het bombardement in Rotterdam in '40 werd er een grote loods vol met hennep geraakt door een brandbom. Dagenlang rook het in de wijde omtrek naar wiet.
dat staat er toch ookquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is gewoon " een " wiet plant hoor, mannetje / vrouwtje, gaat om de vezels die in de stem zitten.
Andere manieren voor wat?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
" wiet " alsof er andere manieren zijn.
Maar het is helemaal niet goed voor je ;squote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:33 schreef Gridlok het volgende:
Zijn ze al mee bezig sinds 200 jaar geleden, sinds 1930 ergens pas verbannen
hennep wordt al geteeld sinds het ontstaan van landbouw in Europaquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:33 schreef Gridlok het volgende:
Zijn ze al mee bezig sinds 200 jaar geleden, sinds 1930 ergens pas verbannen
al sinds 2004 dus XDquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
hennep wordt al geteeld sinds het ontstaan van landbouw in Europa
Heb het over de industrialisatie van hennep, werden zelfs huizen mee gemaakt.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
hennep wordt al geteeld sinds het ontstaan van landbouw
medelijden met zijn instructeurquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:35 schreef madeliefff het volgende:
dus braddie is weer gezakt voor zijn examen...volgens mij kan hij het beter opgeven, ik voel me niet veilig in het verkeer als hij ineens door stom toeval een keer wel slaagt
Dan slaat het nergens op wat je zegt dat het verbannen is want er wordt in Nederland vrij veel hennep geteeld.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb het over de industrialisatie van hennep, werden zelfs huizen mee gemaakt.
Niet verbannen, wel een stuk moeilijker gemaakt.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan slaat het nergens op wat je zegt dat het verbannen is want er wordt in Nederland vrij veel hennep geteeld.
Zou die dan ook op een gegeven moment zeggen, hou maar op jongen dit gaat niks meer worden.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon vingers in de oren, hard lalala roepen en cashen maar.
De teelt van hennep?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niet verbannen, wel een stuk moeilijker gemaakt.
Zo ver ik weet zijn er qua zaad gebruik wel restricties ja, als er per ongeluk een vrouwtje tussen staat ben je de lul.quote:
Nope.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zo ver ik weet zijn er qua zaad gebruik wel restricties ja, als er per ongeluk een vrouwtje tussen staat ben je de lul.
Ik denk pas op het moment dat hij realiseert dat hij gewoon wajong krijgt van de overheid.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:37 schreef Gridlok het volgende:
Zou die dan ook op een gegeven moment zeggen, hou maar op jongen dit gaat niks meer worden.
Hoe wil je dat onder 0.1% houden, door alleen mannetjes te gebruiken ja.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nope.
1800 hectare staat er in Nederland. Enige remmende kant is de beschikbaarheid van zaad. Vrouwtje/mannetje maakt geen reet uit omdat er enkel planten geteeld worden met THC gehalte lager dan 0,1% meen ik.
Is wel zielig.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou die dan ook op een gegeven moment zeggen, hou maar op jongen dit gaat niks meer worden.
Medelijden met die jongen, hij wil zo graagquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik denk pas op het moment dat hij realiseert dat hij gewoon wajong krijgt van de overheid.
Haha gay, jouw zaadgebruik vindt plaats onder mannenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zo ver ik weet zijn er qua zaad gebruik wel restricties ja, als er per ongeluk een vrouwtje tussen staat ben je de lul.
ettoooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiide
I can read it
duur spulquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:41 schreef voederbietel het volgende:
[ afbeelding ]
Unieke machine van Nederlandse bodem. De vezelarme toppen blijven achter op het land en de vezelrijke stengels gaan mee naar huis.
Ik vertrouw mijn zaad niet toe aan vrouwen :S:S:Ssquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha gay, jouw zaadgebruik vindt plaats onder mannen.
Ik heb niet echt de behoefte om een discussie over plantenteelt aan te gaan met iemand die een grafische opleiding heeft.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoe wil je dat onder 0.1% houden, door alleen mannetjes te gebruiken ja.
Mij ook wel.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:17 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Zo'n simpel boeren leven trekt mij best wel op zich
Kan altijd erger.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de stort hier wel een mooie aangelegenheid is met vriendelijke mensen maar om er nou naar toe te gaan als eerste date weet ik niet.
Lekker elitairquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb niet echt de behoefte om een discussie over plantenteelt aan te gaan met iemand die een grafische opleiding heeft.
Hij is in z'n element hoor, alleen op agrarisch gebied kan meneer excellerenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb niet echt de behoefte om een discussie over plantenteelt aan te gaan met iemand die een grafische opleiding heeft.
Tsja, wat weegt zwaarder, Braddie's wil of de kans dat hij om de haverklap mensen van de invoegstrook duwt.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:40 schreef Gridlok het volgende:
Medelijden met die jongen, hij wil zo graag
Wow elitequote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Met zoveel lessen zal die vast wel kunnen autorijden hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Tsja, wat weegt zwaarder, Braddie's wil of de kans dat hij om de haverklap mensen van de invoegstrook duwt.
En ik wou maar gewoon een gesprek beginnen om je wat beter te laten voelen, pakt expres dit onderwerp om het ijs te breken, krijg je ditquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kom op Griddy, je hebt hier geen verstand van.
zonder agrariėrs was jouw winkel leegquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hij is in z'n element hoor, alleen op agrarisch gebied kan meneer excelleren.
Dat hebben we opgelost met de moestuintjes dus hjbquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:43 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
zonder agrariėrs was jouw winkel leeg
Voederbietel kan in ieder geval concluderen dat hij wel iets aan zijn opleiding heeft gehad in i.t.t. bovenstaande.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hij is in z'n element hoor, alleen op agrarisch gebied kan meneer excelleren.
Gewoon importeren uit Afrika ja toghquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:43 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
zonder agrariėrs was jouw winkel leeg
Dan hoeft niemand meer naar de winkel.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat hebben we opgelost met de moestuintjes dus hjb.
Ik weet anders prima hoe ik jou en je pornosnor kan pimpen, kweenie hoor.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Voederbietel kan in ieder geval concluderen dat hij wel iets aan zijn opleiding heeft gehad in i.t.t. bovenstaande.
Als je me beter wilt laten voelen kunnen we beter over je snorretje pratenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En ik wou maar gewoon een gesprek beginnen om je wat beter te laten voelen, pakt expres dit onderwerp om het ijs te breken, krijg je dit
Als jullie nou eens geld boompjes zouden verkopenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat hebben we opgelost met de moestuintjes dus hjb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |