quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:46 schreef R0N1N het volgende:
Ok. Toch maar een andere, die "kerstman" ging nog (bij m'n initiele 'skip thru' niet gehoord ), maar "jingle bells" was me net te veel
Ja, mag ik ook eens een nostalgische bui hebbenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:23 schreef Dance99Vv het volgende:
oude gabber, tijd voor wat nieuws (moderner)
try this
ik zeg al niks meer.....quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:49 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ja, mag ik ook eens een nostalgische bui hebben
maar ok, iets moderners...
URL=http://www.millan.net]quote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 22:12 schreef Dance99Vv het volgende:
URL=http://www.millan.net][ afbeelding ][/URL]
Ik wilde weten waar je die smiley's vandaan had, maar gevonden![]()
Ja dat is duidelijk en uitgebreid, dankquote:Op maandag 30 maart 2015 22:49 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Google [ afbeelding ]
"Smiley *[enter]" (* = wat je zoekt: wave, jump, tongue, wink, koffie, whatever)
Klik op "Afbeeldingen"
Klik op "zoekhulpmiddelen" en klik onder het submenu "Grootte" op "Icon"
Zodra je er één gevonden hebt, hangt het van je browser af hoe je de link precies kan kopiëren.
Voor Firefox iig: rechtsklikken op het plaatje en dan "Afbeeldingslocatie kopiëren".
Of anders kun je de URL kopiëren via "Afbeelding Bekijken", mits je de URL's van website's zichtbaar hebt.
En dan met ctrl+v plakken waar je wil.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 maart 2015 23:06 schreef Dance99Vv het volgende:
Ja dat is duidelijk en uitgebreid, dank
Poe, redelijk uitgeput en volgevreten... Maar idd. Jaquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:02 schreef R0N1N het volgende:
Iedereen het vruchtbaarheidsfeest van Eastra weer overleeft?
Nee he, jij weet van niets, jouw naam is haas.quote:Op woensdag 8 april 2015 00:10 schreef Dance99Vv het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nou...
Ik droom de hele tijd dat er iemand op mij aan het schieten is, geen idee waarom....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth may be out there, but the lies are in your head.
quote:Op woensdag 8 april 2015 12:48 schreef R0N1N het volgende:
Weet nu wel hoe die haas aan paaseieren komt...Net mensen heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is only one religion
En je houdt niet van maandagen?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Woensdag... En ik heb een maandaggevoel...
Nee, ik ben ook blij dat er maar één maandag per week is :|quote:
Maar wel iedere keer posten in het ode aan de maan topic.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Nee, ik ben ook blij dat er maar één maandag per week is :|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |