Nee, nog niet gezien. Klinkt wel als een docu met veel plotwendingen, beetje zoals Dear Zachary?quote:Op zondag 5 april 2015 21:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb je deze docu gezien vorige week? http://www.npo.nl/2doc/03-04-2015/VPWON_1240707
Geen geweldige docu maar wel een redelijk fascinerend verhaal met verrassende ontwikkeling.
Njos, Nebraska is wel een aanradertje hoor, een warme filmquote:Op maandag 6 april 2015 16:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ook nog nietMisschien deze week, ben erg benieuwd.
Hannibalquote:Op maandag 6 april 2015 21:11 schreef picodealion het volgende:
Noem eens wat goede series, mensen. Ik hou van Lost, Heroes, Fringe, Mad Men, Breaking Bad. Het lange verhaal vind ik veel belangrijker dan hap-slik-weg afleveringen. House of Cards en Fargo kon ik niet doorheen komen.
Probeer eens een BBC serie zoals Luther, Call of Duty of Broadchurch. Stuk of 4 episodes per season maar wel 60 minuten vol spanning per keer...quote:Op maandag 6 april 2015 21:11 schreef picodealion het volgende:
Noem eens wat goede series, mensen. Ik hou van Lost, Heroes, Fringe, Mad Men, Breaking Bad. Het lange verhaal vind ik veel belangrijker dan hap-slik-weg afleveringen. House of Cards en Fargo kon ik niet doorheen komen.
Ah goeie, die stond al op mijn wishlist.quote:
En sherlockquote:Op maandag 6 april 2015 21:15 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Probeer eens een BBC serie zoals Luther, Call of Duty of Broadchurch. Stuk of 4 episodes per season maar wel 60 minuten vol spanning per keer...
Niet echt veel plotwendingen. Wel erg persoonlijk omdat het gaat om de vader van de documentairemaakster, het draait ook vooral om haar kijk op de situatie. Dat was soms ook wel een minpunt, imo. Maar vond het toch wel fascinerend, bizar enzo.quote:Op maandag 6 april 2015 20:13 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee, nog niet gezien. Klinkt wel als een docu met veel plotwendingen, beetje zoals Dear Zachary?
Buzzquote:Op maandag 6 april 2015 21:13 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Njos, Nebraska is wel een aanradertje hoor, een warme film. Let vooral op neef Cole, dat is de volwassen Buzz uit Home Alone
.
Toevoeging:
Het zou zomaar een Coen film kunnen zijn...maar dat is het dus niet
The fall vond ik een goede serie, vooral het eerste seizoen.quote:Op maandag 6 april 2015 21:11 schreef picodealion het volgende:
Ik ga gewoon meteen kijkenquote:Op dinsdag 7 april 2015 08:48 schreef Robby87 het volgende:
Njos, deze moet je trouwens zien:
http://www.npo.nl/2doc/06-04-2015/VPWON_1239997
Lekkere wegkijk docu
Dat denk jij.quote:
Wat leuk, hoe was Japan?quote:Op woensdag 8 april 2015 22:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat denk jij.
Ik heb een lange levenslijn. Die heb ik namelijk artificieel laten verlengen door middel van lasertechnologie.
Dat wordt dus écht gedaan, dat zag ik laatst op tv. In Japan uiteraard.
Zoiets wilde Katja Schuurman ook laten doen, hoorde ik laatst in DWDD.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat denk jij.
Ik heb een lange levenslijn. Die heb ik namelijk artificieel laten verlengen door middel van lasertechnologie.
Dat wordt dus écht gedaan, dat zag ik laatst op tv. In Japan uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |