abonnement Unibet Coolblue
pi_157447933
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 14:00 schreef luckass het volgende:

[..]

Mandy Minella wint weer eens een potje op WTA-niveau, als lucky loser zelfs. Laatste keer was in april #broekjesuit
Is geen WTA niveau..challenger/ITF. Op dat niveau haalde ze laatst nog een finale.

Er zijn verder geen WTA toernooien meer dit jaar.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_157448785
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 14:08 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Is geen WTA niveau..challenger/ITF. Op dat niveau haalde ze laatst nog een finale.

Er zijn verder geen WTA toernooien meer dit jaar.
Excuus. Nog steeds broekjes uit.
pi_157448842
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 14:58 schreef luckass het volgende:

[..]

Excuus. Nog steeds broekjes uit.
sowieso :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_158110702
quote:
Serena Williams is al voor de zevende keer in haar carrière door de internationale vrouwentennisfederatie WTA uitgeroepen tot ‘Speelster van het Jaar’. Het is bovendien al het vierde jaar op een rij dat de Amerikaanse nummer één van de wereld de trofee binnenhaalt. Een logische beslissing: Serena won dit jaar drie van de vier Grandslamtoernooien: de Australian Open, Roland Garros en Wimbledon. Serena won ook de prestigieuze toernooien van Miami en Cincinnati, pakte in 2015 53 overwinningen en verloor amper drie wedstrijden.

Martina Hingis en Shania Mirza kegen de prijs voor “beste dubbelpaar van 2015”. De “Comeback van 2015” was voor Venus Williams, Daria Gavrilova was de “Nieuwkomer van 2015” en Timea Bcsinszky kreeg de trofee voor “Grootste vooruitgang in 2015”.
pi_158124802
quote:
Als één atlete weet hoe je een doel moet bereiken, dan is het wel Justine Henin. Haar getuigenis vandaag op het colloquium 'Een partituur voor succes' van de European Sports Academy (ESA) van atletiektrainer Jacques Borlée, was zo begeesterend dat we u de interessantste passages niet willen onthouden.
Henin ging ondermeer in op haar nederlaag tegen Marion Bartoli in de halve finale van Wimbledon in 2007. "Dat was een pijnlijke nederlaag want Wimbledon was de enige titel die ik miste en ik verkeek een gouden kans om dat jaar te winnen", zegt Henin. "Voor ik aan mijn match begon, had Venus Williams zich gekwalificeerd voor de finale en dat is belangrijk. Ik had de match tegen Bartoli in handen maar ik verloor. Waarom? Drie dagen later, nadat de felste emoties bekoeld waren, had ik een debriefing met Carlos. 'Vertel me wat er is gebeurd', vroeg hij. Ik had smoesjes kunnen bedenken, dat ik moe was, of ik had me stoerder kunnen voordoen dan ik was maar ik was eerlijk en heb bekend dat ik bang was om de finale tegen Venus te spelen. Met haar fysieke gestalte maakte ze op gras zoveel indruk op me, dat ik bang was dat ik weinig kans zou maken om te winnen. Dat besef was een keerpunt voor me want ik leerde eruit en vier weken later heb ik dat rechtgezet met mijn zege op de US Open."
http://www.hln.be/hln/nl/(...)nale-Wimbledon.dhtml

wtf :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_158603889
Bartoli is tegenwoordig #engdun

pi_158604087
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 16:12 schreef wimderon het volgende:
Bartoli is tegenwoordig #engdun

[ afbeelding ]
wtf
pi_158607630
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 16:12 schreef wimderon het volgende:
Bartoli is tegenwoordig #engdun

[ afbeelding ]
Eh... :?

What the fuck inderdaad.
pi_158846649
Williams opgegeven in Hopman Cup
Kvitova ook opgegeven in WTA toernooi

Bouchard net aan door 7-5 in derde set
pi_158852041
Halep en Sharapova hadden zich ook al teruggetrokken nadat de loting was geweest in Brisbane :')
pi_158853863
Die Bouchard kan er echt geen hout meer van _O-
Heeft het tegenwoordig al lastig met een nobody van buiten de top 100.
U MAD?
pi_158853881
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 17:45 schreef wimderon het volgende:
Halep en Sharapova hadden zich ook al teruggetrokken nadat de loting was geweest in Brisbane :')
Dit bied kansen voor Kiki en Richel.
U MAD?
pi_158872766
Muguruza ook al opgegeven, gaat lekker met de topvrouwen
pi_158874348
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:39 schreef macca728 het volgende:
Muguruza ook al opgegeven, gaat lekker met de topvrouwen
De top in de WTA is nogal breed. Zowel qua ranking ( 1 t/m 30 ) als in de heupen.
U MAD?
pi_158892553
Samantha Crawford gaat ook lekker in Brisbane, eerst Bencic in 2 sets er af en nu Petkovic ook verslagen met een bagel op het eind.
pi_158893981
Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat het prijzengeld van de WTA tour gelijk getrokken is met die van de ATP tour. Ben nu een half uur de partij tussen Suarez Navarro (13e) en Lepchenko (47e) aan het volgen.
Wat een foutenfestival, echt verschrikkelijk. Het is gewoon niet om aan te gluren. Elke servicegame is een ware worsteling voor de dames en dat op hardcourt waar de service juist een wapen moet zijn.

Wat mij betreft halveren ze het prijzengeld per direct, wat een drama.
U MAD?
pi_158894252
Ik keek gisteren naar Paszek tegen Flipkens en man man man wat had die Pascek een moeite om het af te maken.

Stond zowel in de tweede als derde ser een dubbele break voor (4-1 en in de laatste 5-0 zelfs) en ze verloor toch nog bijna, Flipkens kreeg nog 3 BP\s voor 5-5 in de derde !
pi_158895556
Aza staat wel even te bazen tegen Vinci
pi_158895896
Hoop dat Aza dit jaar weer helemaal terug is.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_158895997
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2016 11:45 schreef Norrage het volgende:
Hoop dat Aza dit jaar weer helemaal terug is.
Ik hoop het ook. Want bovenin is het allemaal erg matig.

Is Williams nou zwanger of niet. Die geruchten gingen toch?
U MAD?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 januari 2016 @ 18:52:06 #271
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_159472188
Vanaf 2017 is alle WTA te zien bij FOX Sports.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_159873990
Wat is er toch met Woz aan de hand ;( die raakt geen pepernoot meer ;(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_159876906
quote:
Dat Cibulkova hier niet gewoon iets van zegt...walgelijk.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')