Wat denk je dat jij per maand kost? Is overigens niks, als je het vergelijkt met op kamers gaan.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:19 schreef Repokrev het volgende:
Ik vind 250 euro, een kwart van mijn salaris, teveel.
zoals het hoort!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:22 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik heb nooit kostgeld hoeven betalen.
Iedereen zou moeten willen dat iedereen kinderen nam... Al was het alleen maar voor de (tijdelijke) werkgelegenheid en de pensioenvoorziening in de toekomstquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:23 schreef boik het volgende:
[..]
zoals het hoort!
hun willen kinderen, moment dat je volwassen wordt willen ze opeens geld zien.. rot op gekken
En je pikt het toch zeker niet dat ze ophouden met betalen als je op jezelf gaat wonen? Hun wilden kinderen dus laat hun dan maar betalen!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:23 schreef boik het volgende:
[..]
zoals het hoort!
hun willen kinderen, moment dat je volwassen wordt willen ze opeens geld zien.. rot op gekken
kopen zal er niet inzitten als die net pas een fulltime baan heeft denk ikquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoe wil je op jezelf gaan wonen, kopen of huren?
huren met zo'n salaris ook niet tenzij hij al 10 jaar staat ingeschreven bij een woningbouwverenigingquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:28 schreef boik het volgende:
[..]
kopen zal er niet inzitten als die net pas een fulltime baan heeft denk ik
kan je lezen? dan weet je dat ik ook gewoon kostgeld heb betaaldquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En je pikt het toch zeker niet dat ze ophouden met betalen als je op jezelf gaat wonen? Hun wilden kinderen dus laat hun dan maar betalen!
Ligt er aan waar je woont dan, ik heb een sociale huurwoning binnen 3 maanden gekregen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hurem
[..]
huren met zo'n salaris ook niet tenzij hij al 10 jaar staat ingeschreven bij een woningbouwvereniging
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:32 schreef boik het volgende:
[..]
kan je lezen? dan weet je dat ik ook gewoon kostgeld heb betaald
en nee dat slaat natuurlijk nergens op wat je zegt, maar er zijn genoeg ouders die meteen vanaf de 18e verhaardag geld willen zien dat is gewoon belachelijk! die 18jhaar ervoor konden ze het toch ook gewoon betalen?
als jij er op een gegeven moment voor kiest om het huis uit te gaan is het logisch dat je ouders niet meer betalen.
Voornamelijk dat eerste denk ik. Ik wil studeren vanaf volgend jaar.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:24 schreef danny081 het volgende:
Is denk ik bij iedereen verschillend. Hangt ook af van de insteek en het inkomen van je ouders. Willen ze extra geld, of willen ze dat je leert om op eigen benen te staan? Straks als je op jezelf gaat kan je er vanuit gaan dat je 1000 euro aan vaste lasten alleen al kwijt bent. Dus wat dat betreft valt 250 dan nog wel mee. Aan de andere kant snap ik jou ook want ja een beetje steun om te sparen voor de stap om op jezelf te gaan is ook wel fijn. Het kan dus afhangen van meerdere factoren of het veel is.
Klopt inderdaad.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Volgens zijn eerdere topics komt hij uit de regio Alkmaar, denk het niet dus.
Tenzij eerder al verhuisd natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |