Doe dicht dat boek ja.quote:
Zeker, al moet het ook een beetje mee zitten. Hij is wel één van de sterkste maar de sterkste wint niet altijd. Zeker niet met de kwaliteit banden bij Lotto NL Jumbo..quote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:59 schreef Wombcat het volgende:
Vanmarcke kan best gaan scoren in PR of RVV, zeker nu Boonen en Cancellara uitgevallen zijn.
Dat kan zeker, maar het gaat hier puur om het feit dat deze ploeg totaal niets laat zien. Buiten Tjallingii die in de kopgroep zat in in M-SR en van Marcke gisteren ondernemen ze totaal niks. Als ze niet van die opvallende gele shirts hadden zouden ze echt onzichtbaar zijn. Pelotonvulling dus, beter staan ze hun plaats in de grote wedstrijden af aan een ploeg die iets avontuurlijker is ingesteld.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:59 schreef Wombcat het volgende:
Vanmarcke kan best gaan scoren in PR of RVV, zeker nu Boonen en Cancellara uitgevallen zijn.
Dat is natuurlijk het grote probleem. Als Vanmarcke en Kelderman tegenvallen dan blijft er weinig over.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:09 schreef Pedroso het volgende:
Het algehele niveau van Lotto NL Jumbo valt me wel erg tegen idd, in de breedte is het sowieso heel erg mager.
Als bv Kelderman tegenvalt dit jaar (zou zomaar kunnen) dan hebben ze in de grote rondes ook weinig te zoeken.
De hoop op een goed klassement of een mooie ritzege in een grote ronde voor Gesink heb ik inmiddels ook al opgegeven.
Jammer dat Nederland geen opleidingsploeg van niveau meer heeft.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:20 schreef TargaFlorio het volgende:
Maar wat Topsport Vlaanderen regelmatig laat zien, dat zouden Nederlanders toch ook moeten kunnen?
Je doelt op continentaal of pro-continentaal niveau?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jammer dat Nederland geen opleidingsploeg van niveau meer heeft.
Waar het er enkele jaren geleden zonnig uit zag voor Nederland met veel talentvolle jonge Nederlandse renners lijkt het nu op te drogen. Bij de Belgen komen er nu juist allerlei jonge renners in beeld dankzij vnl de opleidingsploegen.
Gesink reed nog een hele sterke Vuelta vorig jaar, daar heb ik nog wel vertrouwen in eigenlijk. Als hij fit blijft en er geen rare dingen in de familie gebeuren..quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:09 schreef Pedroso het volgende:
Het algehele niveau van Lotto NL Jumbo valt me wel erg tegen idd, in de breedte is het sowieso heel erg mager.
Als bv Kelderman tegenvalt dit jaar (zou zomaar kunnen) dan hebben ze in de grote rondes ook weinig te zoeken.
De hoop op een goed klassement of een mooie ritzege in een grote ronde voor Gesink heb ik inmiddels ook al opgegeven.
Dat zag er idd goed uit maar meer dan een plek tussen 7 en 10 in een grote ronde (in goede doen) zal ie nooit gaan halen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gesink reed nog een hele sterke Vuelta vorig jaar, daar heb ik nog wel vertrouwen in eigenlijk. Als hij fit blijft en er geen rare dingen in de familie gebeuren..
Mja, als Péraud en Pinot podium kunnen rijden in een grote ronde... je weet maar nooit.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat zag er idd goed uit maar meer dan een plek tussen 7 en 10 in een grote ronde (in goede doen) zal ie nooit gaan halen.
Hesjedal won de Giro en was daarna meestal een koekenbakker in grote ronden maar op de 1 of andere manier lukt het Gesink al jaren om een nog grotere koekenbakker te zijn in grote ronden. Die ene uitschieter wil er maar niet echt komen en met zijn zwakke gestel zal het ook lastig worden om daar snel verbetering in te krijgen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Mja, als Péraud en Pinot podium kunnen rijden in een grote ronde... je weet maar nooit.
quote:BMC Racing Team's Greg Van Avermaet will start Sunday's WorldTour race, Gent-Wevelgem, after crashing Friday during E3-Harelbeke.
"I was a little bit sore today, but I think that is normal," Van Avermaet said after completing a one-hour training ride with the team. "The doctor checked me and said there is nothing broken so I should be OK for tomorrow. We will see how it goes."
Sowieso heel harde wind, en schuin achter in de finale, dus ideaal voor waaiers.quote:Op zondag 29 maart 2015 12:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
3,5 minuut inmiddels. Hoop dat het kutweer blijft, dan wordt het een leuke middag.
Schuin voor is imo beter voor waaiers.quote:Op zondag 29 maart 2015 12:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Sowieso heel harde wind, en schuin achter in de finale, dus ideaal voor waaiers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |