SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dat merk gegoogled? Want je hebt 924934 verschillende soorten crispy seaweed. Sommigen gefrituurd, anderen gedoopt in tempura en daarna gefrituurd. Scheelt heel veel.quote:
Gewoon op "crispy seaweed calories".quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Op dat merk gegoogled? Want je hebt 924934 verschillende soorten crispy seaweed. Sommigen gefrituurd, anderen gedoopt in tempura en daarna gefrituurd. Scheelt heel veel.
Mijne is geroosterd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:19 schreef Bortecinem het volgende:
Ik kan nog wel een pagina doorgaan denk ik..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:27 schreef Deuce92 het volgende:
[..]Niet zo emotioneel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn 1.5 kilo zak is nog voor 1/3e gevuld maar ik denk niet dat ik die nog ga opeten. Anderhalf kilo was toch iets te veel van het goede, heb genoeg gehad voor de komende 5 jaar.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:45 schreef TheMagnificent het volgende:
Mijn M&M's met pintikaas zijn op...
Dat is best wel veel ja. Ik heb ietsje langer dan een week gedaan met 1 pound (0,45 kg) en ik heb er bijna iedere dag wel van gegeten.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn 1.5 kilo zak is nog voor 1/3e gevuld maar ik denk niet dat ik die nog ga opeten. Anderhalf kilo was toch iets te veel van het goede, heb genoeg gehad voor de komende 5 jaar.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:03 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn moeder zei laatst tegen mijn vader dat die yoghurt moet halen voor ayran, komt die terug met vanille yoghurt.
Vanilla ayran lijkt mij opzich wel een unieke smaakbeleving.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:03 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn moeder zei laatst tegen mijn vader dat die yoghurt moet halen voor ayran, komt die terug met vanille yoghurt.
Blijkbaar heb ik het van hem.
Jazeker! ik ben helemaal bij in de zin dat ik vanavond de meest recente aflevering heb gezien.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:16 schreef TheMagnificent het volgende:
Heb je The Americans gevolgd, Wammes? Ik ben er eergisteren aan begonnen, heb inmiddels twee afleveringen gezien en het bevalt me wel. Gaat over twee Sovjetspionnen die zich tijdens de Koude Oorlog voordoen als een Amerikaans gezin en ondertussen de Amerikaanse overheid bespioneren.
Ohhhhh die rauwe amandelen zoooo lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Hebben we bomen van in Marokkoquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:18 schreef Stimorol- het volgende:
http://i.imgur.com/jMPoN5v.jpg
Weet iemand hoe ik die linker kan eten en wat dat rechter zakje bevat.
Moet ik ze gewoon wassen en eten?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Ohhhhh die rauwe amandelen zoooo lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Hebben we bomen van in MarokkoKga bijna dus weer smullen
Weer die mongool? Die begint mij echt te ergeren.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:47 schreef WammesWaggel het volgende:
Gaat TR vanavond Holland uit het EK houden? Die ex-gedetineerde Turkse schrijver bij Pauw was als expert ()zijnde niet bijzonder positief over het Turkse team..
Vind het wel een leuk kapsel!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:09 schreef Stimorol- het volgende:
Crip hoe is dit
http://www.glamourista.nl(...)/kapsels-2014-14.jpg
Huh, je eet dat hele ding toch?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Vind het wel een leuk kapsel!
Wassen en dan kun je ze gewoon openen en de amandel eten
Huh. Nou ben ik lostquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee is hard man, de vrucht zit binnen in net zoals bij een walnoot
Ik ken het eigenlijk alleen als tursu en jaa ik eet het helemaal op.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Güzel mi? Normalde eet je em helemaal toch?
Annem dedi tuzla ya.
En is Bakla lekker?
Ja die, de huidige resident knuffelbare Turk is datquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Weer die mongool? Die begint mij echt te ergeren.
Nee, want de man is niet knap. Daarnaast is zijn zgn hete aardappel imitatie bijzonder hinderlijk om aan te horen. Verder ben ik niet te spreken over mensen die neerkijkend over anderen doen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja die, de huidige resident knuffelbare Turk is dat
Zou jij hem doen trouwens? Knappe belezen mannen zijn zeldzaam naar het schijnt..
Juistum, ik zou hem ook niet doen op gayday.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, want de man is niet knap. Daarnaast is zijn zgn hete aardappel imitatie bijzonder hinderlijk om aan te horen. Verder ben ik niet te spreken over mensen die neerkijkend over anderen doen.
Doet mij denken aan eergisterenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:12 schreef Stimorol- het volgende:
Sws mannen met baard.
Ik werd vandaag echt lang aangekeken door een man met lange baard, je weet wel, zo'n IS baard. IK vraag me dan altijd af of hij mij aankijkt van ik je doen of meer van: vrouwen zonder hoofddoek
Ik ben niet zo van de fasulye maar wij hebben altijd die platte. Geen idee hoe je die zou moeten klaarmaken. Maar denk gewoon op de normale manier?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:18 schreef Stimorol- het volgende:
http://i.imgur.com/jMPoN5v.jpg
Weet iemand hoe ik die linker kan eten en wat dat rechter zakje bevat.
Oke en wat doe je met rijstemeel.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de fasulye maar wij hebben altijd die platte. Geen idee hoe je die zou moeten klaarmaken. Maar denk gewoon op de normale manier?
Klepon maken natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oke en wat doe je met rijstemeel.
en toen?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dunnow what happened. Ging slijm in mijn luchtgat ofzo.
Had net kauwgom in mijn mond gedaan. Die nieuwe met dropsmaak.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:55 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wat had je in je mond en wat ging er door je heen?
Eerst hoesten. Toen nog meer hoesten. TOEN HOLY SHIT IK KAN NIET ADEMEN. Hoesten. OMG IK GA DOOOD. Wow nee, seriously, IK GA DOOD.quote:
Beter modificeren ze hem nog een beetje zodat die smaak wat langer blijftquote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:11 schreef Bortecinem het volgende:
Had net kauwgom in mijn mond gedaan. Die nieuwe met dropsmaak.
Beter overgaan op vloeibaar voedsel.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:16 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb heel vaak dat ik mij verslik en zo maar dit keer had ik echt het gevoel dat het niet goed zou komen.
Ik vind de smaak nu al prima eigenlijk. Heb ook gelijk een hele voorraad ingeslagen. Is limited edition namelijk.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:17 schreef Fopje het volgende:
[..]
Beter modificeren ze hem nog een beetje zodat die smaak wat langer blijft
Ik stik juist altijd bij het drinken...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:42 schreef Stimorol- het volgende:
Ik was een tijdje bang om te stikken in voedsel
Yavas iC be kadin.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik stik juist altijd bij het drinken...
Srsquote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:06 schreef WammesWaggel het volgende:
Yolanthe is zwanger, hopelijk noemen zij de kleine Turk, net zoals Turk Yilmaz
Weheheh heerlijk hoe je nu niet express gilt Ik ben MAAGD JAAAquote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Misschien. Maar je mag ongetrouwde bitches geen kadin noemen. Al zijn het hoertjes.
Waarom zou ik laquote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Weheheh heerlijk hoe je nu niet express gilt Ik ben MAAGD JAAA
Turkse wijven doen dat soms.quote:
Moet je carsaf van matras niet op balkon hangen?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:18 schreef Bortecinem het volgende:
Ja maar hoef niemand wat te bewijzen gelukkig.
Hebben jullie dat wel gedaan dan?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:19 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Moet je carsaf van matras niet op balkon hangen?![]()
Modern hoor
Gewoon zigeunerstijl doen. Huwelijksnacht doorbrengen terwijl de rest van de gasten nog je bruiloft vieren en vervolgens je (schoon-) familie met het bebloede laken door de zaal laten rennen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:19 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Moet je carsaf van matras niet op balkon hangen?![]()
Modern hoor
Vind je dat gek dan, hoort toch?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hebben jullie dat wel gedaan dan?
Ben je je volgende vakantie al aan het plannen?quote:Op zondag 29 maart 2015 01:36 schreef Bortecinem het volgende:
Omg er is geen Starbucks in Italie.
Italie
Vind je Starbucks echt zo goed? Vind het maar niks.quote:Op zondag 29 maart 2015 01:36 schreef Bortecinem het volgende:
Omg er is geen Starbucks in Italie.
Italie
Wat vrouwonterend dit... Vaak komt er niet eens bloed.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:36 schreef Bortecinem het volgende:
Vanaf 1.22. Laken met bloedvlekken in beeld. Wat een kut leven heb je als je zoiets niet prive mag houden.
En dan meteen na de daad weer verder moeten feesten..![]()
Je gaat toch niet voor de "heerlijke" koffie naar Starbucks?quote:Op zondag 29 maart 2015 04:06 schreef TheMagnificent het volgende:
De simpele gewone koffie die ik bij Dunkin' Donuts heb gedronken was veel lekkerder dan ik ooit heb gedronken bij Starbucks, echt. Starbucks is puur marketing met hun kekke interieurdesign en naam op bekertjes schrijven. Voor de rest weinig bijzonders. Ik vond de Tiramisu Latte wel spannend klinken en dus uitgeprobeerd, maar het smaakte precies zoals hun andere 'speciale smaken' die om de zoveel tijd veranderen. Weer teleurgesteld.
#opendeur
Cool story bro.quote:Op zondag 29 maart 2015 04:06 schreef TheMagnificent het volgende:
De simpele gewone koffie die ik bij Dunkin' Donuts heb gedronken was veel lekkerder dan ik ooit heb gedronken bij Starbucks, echt. Starbucks is puur marketing met hun kekke interieurdesign en naam op bekertjes schrijven. Voor de rest weinig bijzonders. Ik vond de Tiramisu Latte wel spannend klinken en dus uitgeprobeerd, maar het smaakte precies zoals hun andere 'speciale smaken' die om de zoveel tijd veranderen. Weer teleurgesteld.
#opendeur
De fraps vind ikquote:Op zondag 29 maart 2015 06:54 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Vind je Starbucks echt zo goed? Vind het maar niks.
Volgens mij is Starbucks in NL zo speciaal omdat er weinig vestigingen zijn, Alleen in Ankara heb je er al 30+.
Gewoon een beetje nep bloed kopen. Denk dat veel chicks dat doen.quote:Op zondag 29 maart 2015 09:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat vrouwonterend dit... Vaak komt er niet eens bloed.
Sneetje in een teentje schijnt een oude truc te zijn.quote:Op zondag 29 maart 2015 13:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Gewoon een beetje nep bloed kopen. Denk dat veel chicks dat doen.
Niet voor hun hamburgers in ieder geval. Dit heb je al 10 keer eerder gezegd. Bij een keten die gericht is op koffie verwacht je gewoon iets meer ja.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je gaat toch niet voor de "heerlijke" koffie naar Starbucks?
Niet doen.quote:Op zondag 29 maart 2015 14:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet voor hun hamburgers in ieder geval. Dit heb je al 10 keer eerder gezegd. Bij een keten die gericht is op koffie verwacht je gewoon iets meer ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |