abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151101453
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 19:09 schreef Californium het volgende:

[..]

Dat scheelt. Ik irriteerde me vooral aan mijzelf :')! met den mevrouw praten zorgde ervoor dat ik niet zo streng was voor mezelf, zorgde voor opluchting juist :)
Ik voel me juist altijd ineens zo abnormaal als ik met zulke mensen praat. ;(
pi_151101489
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 19:10 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Had ik in het begin ook, maar ze komen toch echt wel gekkere dingen tegen hoor :D :')! En je kan ook dit soort dingen bepraten natuurlijk. " ik vind het moeilijk hier te zijn want ik voel me abnormaal".
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_151101510
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 19:10 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Klinkt herkenbaar. En zoals je al zei, iedereen heeft wel eens van die weekjes. Komt vast goed.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_151101518
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 19:11 schreef Californium het volgende:

[..]

Had ik in het begin ook, maar ze komen toch echt wel gekkere dingen tegen hoor :D :')! En je kan ook dit soort dingen bepraten natuurlijk. " ik vind het moeilijk hier te zijn want ik voel me abnormaal".
Plus: normale mensen zijn er al genoeg.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_151101536
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 19:11 schreef Californium het volgende:

[..]

En dan zegt ze, nee ik heb wel gekkere dingen gehoord, vertel maar gewoon alles, maar af en toe zie je haar zo een wenkbrauw omhoog trekken en weet je dat ze je gewoon stiekem erg raar vindt.
Of misschien ben ik gewoon paranoide, dat kan ook. :)
pi_151101546
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 19:12 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Plus: normale mensen zijn er al genoeg.
Ik weet nog steeds niet precies de definitie van: "normaal". wat is normaal?
pi_151101557
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 19:13 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

En dan zegt ze, nee ik heb wel gekkere dingen gehoord, vertel maar gewoon alles, maar af en toe zie je haar zo een wenkbrauw omhoog trekken en weet je dat ze je gewoon stiekem erg raar vindt.
Dat laatste ;) :*. En dan nog... je hoeft dr op een gegeven moment nooit meer te zien :D Lekker boeiend!
pi_151101647
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 19:13 schreef Californium het volgende:

[..]

Dat laatste ;) :*. En dan nog... je hoeft dr op een gegeven moment nooit meer te zien :D Lekker boeiend!
Dat op een gegeven moment niet meer hoeven zien geldt toch voor bijna alle mensen in het leven, maar bij die anderen is het weer wel boeiend. ;(
Dit soort dingen zijn dus precies waarom andere mensen eigenlijk zo lastig zijn. :r
pi_151101690
quote:

[..]

Ik heb werkelijk waar geen idee eigenlijk :@
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_151101774
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 19:16 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat op een gegeven moment niet meer hoeven zien geldt toch voor bijna alle mensen in het leven, maar bij die anderen is het weer wel boeiend. ;(
Dit soort dingen zijn dus precies waarom andere mensen eigenlijk zo lastig zijn. :r
Ja maar die mensen hoef je toch geen dingen te vertellen die je niet wil vertellen?

Ik snap het wel hoor. Je vind jezelf raar en bent bang dat andere mensen dat ook gaan vinden en je eenzaam wordt, daarom hou je alles binnen ;(
pi_151101780
Holy shit, een oud collega van me gaat mee doen aan de zweedse versie van expeditie Robinson :')

https://www.facebook.com/video.php?v=10153135402395535

Geen idee wat ze zegt trouwens, zal wel iets zijn "Hallo, mijn naam is Melissa en ik heb er heel erg veel zin in!" :')
  vrijdag 27 maart 2015 @ 19:21:05 #262
406871 pluff
albino-negerkat
pi_151101805
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 19:13 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Knap dat je haar dan kan aankijken dat je dat nog wel opvalt. Volgensmij wilt ze je wel helpen maar weet ze gewoon niet hoe als ze zoiets raars van je hoort en gaat ze daarom zo kijken. Ik haat het om onhelpbaar te zijn.
Ik voel mij neger
pi_151101814
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 19:17 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik heb werkelijk waar geen idee eigenlijk :@
Nee, lang geprobeerd erachter te komen. Mijn (persoonlijke) conclusie is dat er geen "normaal" is eigenlijk :@
pi_151101836
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 19:20 schreef Californium het volgende:

[..]

Ja maar die mensen hoef je toch geen dingen te vertellen die je niet wil vertellen?

Ik snap het wel hoor. Je vind jezelf raar en bent bang dat andere mensen dat ook gaan vinden en je eenzaam wordt, daarom hou je alles binnen ;(
Dat alles binnen houden is juist wat je op den duur eenzaam maakt. Tenminste, dat was bij mij het geval. :@
pi_151101868
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 19:20 schreef Barbusse het volgende:
Holy shit, een oud collega van me gaat mee doen aan de zweedse versie van expeditie Robinson :')

https://www.facebook.com/video.php?v=10153135402395535

Geen idee wat ze zegt trouwens, zal wel iets zijn "Hallo, mijn naam is Melissa en ik heb er heel erg veel zin in!" :')
Ha, tof :o
pi_151101871
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 19:21 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat alles binnen houden is juist wat je op den duur eenzaam maakt. Tenminste, dat was bij mij het geval. :@
precies :@ Daarom voel ik me nu minder eenzaam nu ik wel dingen durf te delen :@, mensen waarderen het oprecht als je dat doet heb ik gemerkt.
pi_151101890
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 19:21 schreef Barbusse het volgende:

[..]

:? Je hoeft toch niet alles aan iedereen te vertellen, of zie ik dat nou verkeerd?
  vrijdag 27 maart 2015 @ 19:23:10 #268
406871 pluff
albino-negerkat
pi_151101894
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 19:21 schreef Californium het volgende:

[..]

Nee, lang geprobeerd erachter te komen. Mijn (persoonlijke) conclusie is dat er geen "normaal" is eigenlijk :@
Dat vind ik zo vervelend aan de opvoeding die ik heb gehad. Constant op mij zeiken "hoe dingen horen" terwijl dat eigenlijk gewoon ieder zijn eigen persoonlijke mening is en zo de echte boodschap hoe je moet zijn eigenlijk verloren gaat. Het heeft mij in elk geval geen goeds gedaan. Het heeft me eerder onzeker gemaakt.
Ik voel mij neger
pi_151101926
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 19:23 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

:? Je hoeft toch niet alles aan iedereen te vertellen, of zie ik dat nou verkeerd?
Tuurlijk niet, maar meer het idee dat het soms niet verkeerd is om gedachten / emoties te delen met iemand anders (vrienden). Je krijgt er heel veel voor terug :)
pi_151101937
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 19:23 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Nee, dat ook niet. Je kunt ook overdrijven natuurlijk :P
pi_151101952
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 19:22 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ha, tof :o
Godsgruwelijk lekker zij :@
pi_151101971
quote:

[..]

Denk dat dat tegenwoordig dat dat hetgeen is wat maatschappelijk aanvaardt is. Maar dat is vooralsnog zeer algemeen.
Ook in moeilijke tijden.
pi_151101979
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 19:20 schreef Californium het volgende:

[..]

Andere mensen vinden me ook raar, maar dat is verder geen angst van me volgens mij.
Maar waarschijnlijk is mijn levensstijl ook wel redelijk eenzaam te noemen ja. :')
pi_151102009
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 19:22 schreef Californium het volgende:

[..]

precies :@ Daarom voel ik me nu minder eenzaam nu ik wel dingen durf te delen :@, mensen waarderen het oprecht als je dat doet heb ik gemerkt.
Is ook zo :D
Ook in moeilijke tijden.
pi_151102047
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 19:25 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Andere mensen vinden me ook raar, maar dat is verder geen angst van me volgens mij.
Maar waarschijnlijk is mijn levensstijl ook wel redelijk eenzaam te noemen ja. :')
Wij houden van je zoals je bent hoor O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')