Ik voel me juist altijd ineens zo abnormaal als ik met zulke mensen praat.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat scheelt. Ik irriteerde me vooral aan mijzelf! met den mevrouw praten zorgde ervoor dat ik niet zo streng was voor mezelf, zorgde voor opluchting juist
Had ik in het begin ook, maar ze komen toch echt wel gekkere dingen tegen hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voel me juist altijd ineens zo abnormaal als ik met zulke mensen praat.
Klinkt herkenbaar. En zoals je al zei, iedereen heeft wel eens van die weekjes. Komt vast goed.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voel me juist altijd ineens zo abnormaal als ik met zulke mensen praat.
Plus: normale mensen zijn er al genoeg.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Had ik in het begin ook, maar ze komen toch echt wel gekkere dingen tegen hoor![]()
! En je kan ook dit soort dingen bepraten natuurlijk. " ik vind het moeilijk hier te zijn want ik voel me abnormaal".
En dan zegt ze, nee ik heb wel gekkere dingen gehoord, vertel maar gewoon alles, maar af en toe zie je haar zo een wenkbrauw omhoog trekken en weet je dat ze je gewoon stiekem erg raar vindt.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Had ik in het begin ook, maar ze komen toch echt wel gekkere dingen tegen hoor![]()
! En je kan ook dit soort dingen bepraten natuurlijk. " ik vind het moeilijk hier te zijn want ik voel me abnormaal".
Ik weet nog steeds niet precies de definitie van: "normaal". wat is normaal?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Plus: normale mensen zijn er al genoeg.
Dat laatstequote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En dan zegt ze, nee ik heb wel gekkere dingen gehoord, vertel maar gewoon alles, maar af en toe zie je haar zo een wenkbrauw omhoog trekken en weet je dat ze je gewoon stiekem erg raar vindt.
Of misschien ben ik gewoon paranoide, dat kan ook.
Dat op een gegeven moment niet meer hoeven zien geldt toch voor bijna alle mensen in het leven, maar bij die anderen is het weer wel boeiend.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat laatste![]()
. En dan nog... je hoeft dr op een gegeven moment nooit meer te zien
Lekker boeiend!
Ik heb werkelijk waar geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet precies de definitie van: "normaal". wat is normaal?
Ja maar die mensen hoef je toch geen dingen te vertellen die je niet wil vertellen?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat op een gegeven moment niet meer hoeven zien geldt toch voor bijna alle mensen in het leven, maar bij die anderen is het weer wel boeiend.
Dit soort dingen zijn dus precies waarom andere mensen eigenlijk zo lastig zijn.
Knap dat je haar dan kan aankijken dat je dat nog wel opvalt. Volgensmij wilt ze je wel helpen maar weet ze gewoon niet hoe als ze zoiets raars van je hoort en gaat ze daarom zo kijken. Ik haat het om onhelpbaar te zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En dan zegt ze, nee ik heb wel gekkere dingen gehoord, vertel maar gewoon alles, maar af en toe zie je haar zo een wenkbrauw omhoog trekken en weet je dat ze je gewoon stiekem erg raar vindt.
Of misschien ben ik gewoon paranoide, dat kan ook.
Nee, lang geprobeerd erachter te komen. Mijn (persoonlijke) conclusie is dat er geen "normaal" is eigenlijkquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee eigenlijk
Dat alles binnen houden is juist wat je op den duur eenzaam maakt. Tenminste, dat was bij mij het geval.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja maar die mensen hoef je toch geen dingen te vertellen die je niet wil vertellen?
Ik snap het wel hoor. Je vind jezelf raar en bent bang dat andere mensen dat ook gaan vinden en je eenzaam wordt, daarom hou je alles binnen
Ha, tofquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:20 schreef Barbusse het volgende:
Holy shit, een oud collega van me gaat mee doen aan de zweedse versie van expeditie Robinson
https://www.facebook.com/video.php?v=10153135402395535
Geen idee wat ze zegt trouwens, zal wel iets zijn "Hallo, mijn naam is Melissa en ik heb er heel erg veel zin in!"
preciesquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat alles binnen houden is juist wat je op den duur eenzaam maakt. Tenminste, dat was bij mij het geval.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat alles binnen houden is juist wat je op den duur eenzaam maakt. Tenminste, dat was bij mij het geval.
Dat vind ik zo vervelend aan de opvoeding die ik heb gehad. Constant op mij zeiken "hoe dingen horen" terwijl dat eigenlijk gewoon ieder zijn eigen persoonlijke mening is en zo de echte boodschap hoe je moet zijn eigenlijk verloren gaat. Het heeft mij in elk geval geen goeds gedaan. Het heeft me eerder onzeker gemaakt.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee, lang geprobeerd erachter te komen. Mijn (persoonlijke) conclusie is dat er geen "normaal" is eigenlijk
Tuurlijk niet, maar meer het idee dat het soms niet verkeerd is om gedachten / emoties te delen met iemand anders (vrienden). Je krijgt er heel veel voor terugquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Je hoeft toch niet alles aan iedereen te vertellen, of zie ik dat nou verkeerd?
Nee, dat ook niet. Je kunt ook overdrijven natuurlijkquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Je hoeft toch niet alles aan iedereen te vertellen, of zie ik dat nou verkeerd?
Godsgruwelijk lekker zijquote:
Denk dat dat tegenwoordig dat dat hetgeen is wat maatschappelijk aanvaardt is. Maar dat is vooralsnog zeer algemeen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet precies de definitie van: "normaal". wat is normaal?
Andere mensen vinden me ook raar, maar dat is verder geen angst van me volgens mij.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja maar die mensen hoef je toch geen dingen te vertellen die je niet wil vertellen?
Ik snap het wel hoor. Je vind jezelf raar en bent bang dat andere mensen dat ook gaan vinden en je eenzaam wordt, daarom hou je alles binnen
Is ook zoquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:22 schreef Californium het volgende:
[..]
preciesDaarom voel ik me nu minder eenzaam nu ik wel dingen durf te delen
, mensen waarderen het oprecht als je dat doet heb ik gemerkt.
Wij houden van je zoals je bent hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Andere mensen vinden me ook raar, maar dat is verder geen angst van me volgens mij.
Maar waarschijnlijk is mijn levensstijl ook wel redelijk eenzaam te noemen ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |