Had ik waarschijnlijk geld toe gekregenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Had je toch die zak over je hoofd moeten trekken voor de korting.
Omdat Flips.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Flips is wel populair hier zeg.
Hoe komt dat?
Omdat Flips +1quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe komt dat?
Omdat flipsquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe komt dat?
Een vrouw op FOK!.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe komt dat?
want dat is gewoon doodslag dan.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:00 schreef DrNick het volgende:
En waarom mag ik geen ketchup bij mijn nuggets_
Huh, duur? Heb je in het zieken.. jij bent te oud.. wat?quote:
denk fastfoodketenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Huh, duur? Heb je in het zieken.. jij bent te oud.. wat?Dacht vrijwilliger maar dan betaal je toch niet.. vertel
het is nickquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat heet geen Ronald McDonald..
Maar, oke.
Dat je dat nou moet vragen kaneel.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe komt dat?
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dacht eerst dat hij naar de hoeren was geweest, "Het was lekker, maar duur"
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Huh, duur? Heb je in het zieken.. jij bent te oud.. wat?Dacht vrijwilliger maar dan betaal je toch niet.. vertel
quote:
hoeren zijn niet duurquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:07 schreef wietparkiet het volgende:
geo heb jij een (of meerdere) justice league films gezien
die animatie films?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja
En Batman en Superman en X-men (films en series)
Jaquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zet net crisis on two earths te kijken
was wel goeie
niet zulke overhaaste conclusies trekkenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:10 schreef Geo4kant het volgende:
Lach me uit of stel je vraag, doe er niet zo lang over.. ik moet boodschappen doen
is coolquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
JaDie is heel goed.
Als je wilt kan ik je wel een lijstje spammen dadelijk van nog meer goede animatie films van dc/marvel
ik kijk the flash maar ik laat spoilers mijn plezier niet verzieken dus dat maakt me niet zo veel uitquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:43 schreef Geo4kant het volgende:
In no particular order:
Justice League The Flashpoint Paradox (niet kijken als je de tv serie The Flash kijkt!)
X-Men (1992 TV Series)
Young Justice (tv series)
Batman: Under the Red Hood
Superman/Batman: Public Enemies
Superman/Batman Apocalypse
Batman: Assault on Arkham
Justice League: War
Superman/Doomsday
DC Showcase: Superman/Shazam!: The Return of Black Adam
Superman Unbound
Wolverine and the X-Men (2008 TV Series)
Justice League: The New Frontier
Hulk vs Thor + Hulk vs Wolverine
Batman: The Dark Knight Returns, Part 1 + 2 (al vond ik ze tegenvallen maar dat kwam door de stem)
Marvel's Avengers Assemble (2013 TV Series)
Justice League: Doom
Matig:
Superman: Brainiac attacks
Planet Hulk (after rader)
Ik moet nog kijken:
Wonderwoman
Superman vs the Elite
Green lantern first flight
Coolquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik kijk the flash maar ik laat spoilers mijn plezier niet verzieken dus dat maakt me niet zo veel uit
en de rest zal ik eens checken
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:11 schreef Geo4kant het volgende:
DAdelijk/straks in de trein maar eens de nieuwe The Blacklist kijken2e keer all the way to Delft
Merci merciquote:
Zeg, ik had je al een tijdje niet gezien!quote:
Ik heb een tijdje minder gepost. Heb een Raspberry PI 2 gekocht en ben daar al een paar week mee aan het spelen. Heb mijn eigen distributie samengesteld en deze werkt een stuk sneller dan de Raspbian distributie die ze zelf aanbieden.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zeg, ik had je al een tijdje niet gezien!
Aight, nicequote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje minder gepost. Heb een Raspberry PI 2 gekocht en ben daar al een paar week mee aan het spelen. Heb mijn eigen distributie samengesteld en deze werkt een stuk sneller dan de Raspbian distributie die ze zelf aanbieden.
Zekers, alles gaat goedquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Zekers, alles gaat goedGewoon beetje drukke periode en de vrije tijd die ik al had heb ik aan de PI besteed
quote:
Wil er nog wel wat mee doen maar had er vandaag niet zo'n zin in, twijfel nog of ik hier blijf of even wat retro games ga spelen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:35 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
[..]![]()
En nu ben je klaar met de pi, of ga je weer MIA?
Ik stem voor de retro gamesquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Wil er nog wel wat mee doen maar had er vandaag niet zo'n zin in, twijfel nog of ik hier blijf of even wat retro games ga spelen.
Ik wacht even totdat de wasmachine klaar is, ga vervolgens douchen en dan gamen. Dat kan natuurlijk ook gewoon op bed met een laptop.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:38 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik stem voor de retro games
Eventueel daag ik je uit.
Mooi plan zo op de vrijdag.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:40 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik wacht even totdat de wasmachine klaar is, ga vervolgens douchen en dan gamen. Dat kan natuurlijk ook gewoon op bed met een laptop.
Kan nu nog lekker rustig aan doen. Morgen ga ik naar vriendin en heb ik voor zowel FOK!, PI als gamen natuurlijk geen tijd. Maar ja, ik heb natuurlijk nog andere hobby's en dat is ook wel leuk om ten uitvoer te brengen.quote:
Gelijk heb je.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan nu nog lekker rustig aan doen. Morgen ga ik naar vriendin en heb ik voor zowel FOK!, PI als gamen natuurlijk geen tijd. Maar ja, ik heb natuurlijk nog andere hobby's en dat is ook wel leuk om ten uitvoer te brengen.
Surge dondersteentjequote:
In slaap gevallenquote:
Sowieso, de hele dag gewerktquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Gelijk heb je.
Altijd een excuus paraat om te gamen.
Gisteren ook al, ik kon maar niet in slaap vallenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |