Het verschilt nogal per persoon. Ik denk dat na 6 of 8 weken 560mg altijd wel onderdrukt. Maar ik las van gasten die op 60 - 80mg zaten die nergens last van hadden. Eentje z´n libido ging juist omhoog.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:21 schreef Ethanolic het volgende:
Anavar aromatiseert niet, maar 80mg var = 560mg per week, onderdrukt echt wel hoor.
Misschien moet je eens aan je pa vragen of hij je niet wil genezen. Die kan dat vast wel.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:49 schreef Herqules het volgende:
Ik denk dat ik aan de deca ga incl. aangepast trainingsschema ivm blessure aan de pees in mijn schouder. Hoor op zich redelijk wat positieve verhalen hier over. Loop al een jaar te kloten met die schouder, testen wezen niks uit en fysio helpt ook niet. Wat jullie?
heb ik niequote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:02 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Misschien moet je eens aan je pa vragen of hij je niet wil genezen. Die kan dat vast wel.
nee c60 had niet geholpen blijkbaarquote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:05 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wat? Issie dood? Hij is toch onsterfelijk?
Hij is een god, die worden toch niet oud?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:07 schreef Herqules het volgende:
[..]
nee c60 had niet geholpen blijkbaar
net zeg je nog dat die onsterfelijk isquote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:08 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Hij is een god, die worden toch niet oud?
*Hij is een god, die verouderen toch niet?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:11 schreef Herqules het volgende:
[..]
net zeg je nog dat die onsterfelijk is
oh okquote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:15 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
*Hij is een god, die verouderen toch niet?
GL met je deca dickquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:49 schreef Herqules het volgende:
Ik denk dat ik aan de deca ga incl. aangepast trainingsschema ivm blessure aan de pees in mijn schouder. Hoor op zich redelijk wat positieve verhalen hier over. Loop al een jaar te kloten met die schouder, testen wezen niks uit en fysio helpt ook niet. Wat jullie?
Andere fysio nemen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:49 schreef Herqules het volgende:
Na 1 jaar klote met een schouderblessure die niet overgaat.. Word je niet bepaald vrolijk van. Kwam verschillende topics tegen waar mensen positief reageerde (met name mensen die een pees/schouderblessure hadden) op een deca kuur.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:31 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Andere fysio nemen.Meteen aan de deca gaan... tsja. Leuk voor je vriendin!
Dus je wilt aan de deca om de pijn tijdelijk te verlichten.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:38 schreef Herqules het volgende:
[..]
Na 1 jaar klote met een schouderblessure die niet overgaat.. Word je niet bepaald vrolijk van. Kwam verschillende topics tegen waar mensen positief reageerde (met name mensen die een pees/schouderblessure hadden) op een deca kuur.
Glucosamine (weet niet wat je probleem precies is maar goed), visolie, rust nemen werkt allemaal niet?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:38 schreef Herqules het volgende:
[..]
Na 1 jaar klote met een schouderblessure die niet overgaat.. Word je niet bepaald vrolijk van. Kwam verschillende topics tegen waar mensen positief reageerde (met name mensen die een pees/schouderblessure hadden) op een deca kuur.
Deca zorgt ook voor veel vochtopname, dus zal in het schoudergewricht als een soort smeerolie werken. Daarbij zal ik een aangepast trainingsschema gebruiken met lage gewichten.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:39 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dus je wilt aan de deca om de pijn tijdelijk te verlichten.
Deca betekend krachtttoename dus meer belasting.
Dus nog verneukter uit je kuur komen als dat je er aan begon...
Nee, loop er echt al een jaar mee. Blessure aan de bicepspees maar echo en mri-scan resultaten geven geen problemen aan.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:40 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Glucosamine (weet niet wat je probleem precies is maar goed), visolie, rust nemen werkt allemaal niet?
Door die vochtopname verminderd de pijn ook.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:41 schreef Herqules het volgende:
[..]
Deca zorgt ook voor veel vochtopname, dus zal in het schoudergewricht als een soort smeerolie werken. Daarbij zal ik een aangepast trainingsschema gebruiken met lage gewichten.
Nee hoor. En het gaat me niet om het AAS gedeelte, een deca only kuur zal toch niet voor massa zorgen. Wil gewoon van die blessure af en aangezien ik redelijk wat positieve verhalen heb gelezen van mensen met een pees- of schouderblessure.. Maarja misschien een wanhopige keuze (die nog niet eens besloten is).quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:42 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Door die vochtopname verminderd de pijn ook.
Maar het is tijdelijk, en als je plots veel meer kunt pressen ga je dit toch doen omdat je niets voelt.
Maar hey als jij dat als excuus wil gebruiken voor AAS is er niemand die je tegenhoudt hoor
Deca wordt meestal gestacked met Test, maar is weldegelijk een massa bouwer.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:45 schreef Herqules het volgende:
[..]
Nee hoor. En het gaat me niet om het AAS gedeelte, een deca only kuur zal toch niet voor massa zorgen. Wil gewoon van die blessure af en aangezien ik redelijk wat positieve verhalen heb gelezen van mensen met een pees- of schouderblessure.. Maarja misschien een wanhopige keuze (die nog niet eens besloten is).
Ook zijn de blessures bij veel mensen daarbij niet meer teruggekomen. Dus het klinkt allemaal verleidelijk aangezien niks helpt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |