Vraag en aanbod matchen niet in deze markt. Er is vraag, maar het aanbod blijft vaak uit.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien als meer mensen zouden betalen voor hun anime dat ze het dan kunnen veroorloven om alles te tekenen.
Gewoon outsourcen naar India en dan heb je ook meteen een brughoofd waarmee je op die enorme afzetmarkt kan komen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien als meer mensen zouden betalen voor hun anime dat ze het dan kunnen veroorloven om alles te tekenen.
http://www.amazon.co.uk/W(...)lu-ray/dp/B00M97DNR4quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vraag en aanbod matchen niet in deze markt. Er is vraag, maar het aanbod blijft vaak uit.
Maar die wil ik niet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
http://www.amazon.co.uk/W(...)lu-ray/dp/B00M97DNR4
http://myanimelist.net/an(...)onneamise_no_Tsubasa
Eerste werk van Gainax, met Anno als special effects animator. Geremasterd op BD. Hophop.
In Japan is er al een BD van.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze Gun & Diebuster eens opnieuw uitbrengen.
Ja, dat wordt wellicht mijn eerste animeserie op bluray. Toch twijfel ik, want ik wil de DRM niet steunen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:11 schreef DeZwabber het volgende:
En Evangelion, maar er lijkt eindelijk schot in de zaak te zitten omdat deze zomer de NGE serie op BD uit komt in Glorious Nippon. Kwestie van tijd voor hij in het westen ook te krijgen is.
Zei hij, wachtende op de 3.0 BD.
Mijn Chinees is alleen nog niet goed genoeg dat ik zonder subs kan.quote:
Ach. Het is niet alsof ze een keus hebben. Los van alles regiovrij maken op de BD. Wat vaak zo is.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, dat wordt wellicht mijn eerste animeserie op bluray. Toch twijfel ik, want ik wil de DRM niet steunen.
Heel soms zit er bij de Japanse release Engelse subs.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn Chinees is alleen nog niet goed genoeg dat ik zonder subs kan.
Tenzij subs en regiovrij.
Ze kunnen blurays uitgeven zonder DRM, niets staat ze daarvan tegen toch?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ach. Het is niet alsof ze een keus hebben. Los van alles regiovrij maken op de BD. Wat vaak zo is.
Dus ik steun liever de makers, en als er een alternatief is voor fysieke releases spring ik meteen over.
Geen idee eigenlijk. Er staat me bij dat het formaat per definitie gecodeerd is. Net als DVDs oorspronkelijk, maar dat formaat is inmiddels gewoon gekraakt dus daar merk je niets meer dan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze kunnen blurays uitgeven zonder DRM, niets staat ze daarvan tegen toch?
Ja, maar die kan ik niet op de plank zetten.quote:Ze zouden ook betaalde digitale downloads kunnen aanbieden.
Was dat niet die chibimeuk niet gedaan door KyoAni?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
THe disappearance of nagato dropped.
die kwaliteit
Daar gaat het niet omquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Was dat niet die chibimeuk niet gedaan door KyoAni?
Hmm.. Lastig. Ik weet het niet Zwabber. Moet het echt per se gecodeerd zijn? Ik weet dat niet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Er staat me bij dat het formaat per definitie gecodeerd is. Net als DVDs oorspronkelijk, maar dat formaat is inmiddels gewoon gekraakt dus daar merk je niets meer dan.
[..]
Ja, maar die kan ik niet op de plank zetten.
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH????quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:19 schreef De_Dakgoot het volgende:
In de nabije toekomst zal Steam vast ook anime gaan verkopen.
Tja. In het echte leven zal je compromissen moeten maken. Als er keuze was zou ik het wel weten.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm.. Lastig. Ik weet het niet Zwabber. Moet het echt per se gecodeerd zijn? Ik weet dat niet.
Ik probeer als een soort Stallman te leven, maar dat gaat toch niet altijd goed.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:48 schreef Kyubey het volgende:
[..]
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH????
[ afbeelding ]
Niet als Diogenes proberen te levenquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm.. Lastig. Ik weet het niet Zwabber. Moet het echt per se gecodeerd zijn? Ik weet dat niet.
Ik probeer als een soort Stallman te leven, maar dat gaat toch niet altijd goed.
ooit van regio 0 gehoord?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Er staat me bij dat het formaat per definitie gecodeerd is. Net als DVDs oorspronkelijk, maar dat formaat is inmiddels gewoon gekraakt dus daar merk je niets meer dan.
[..]
Ja, maar die kan ik niet op de plank zetten.
Ik heb wel een stapel regiovrije anime blu rays. Maar staat kopieerbeveiliging daar niet los van? Er zijn verschillende lagen beveiliging dacht ik.quote:Op woensdag 8 april 2015 02:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ooit van regio 0 gehoord?
dan is het ook niet beveiligd.. idem voor blu-ray..
ik kon het iig niet zo 1,2,3 vinden.. ik dacht dat de "hoofd" beveiliging het achterhaalde regio gebeuren was..quote:Op woensdag 8 april 2015 02:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb wel een stapel regiovrije anime blu rays. Maar staat kopieerbeveiliging daar niet los van? Er zijn verschillende lagen beveiliging dacht ik.
Ik denk wel dat ik een grotere hekel heb aan de regioblokkering dan aan de kopieerbeveiliging in het alledaags gebruik. Blegh.quote:Op woensdag 8 april 2015 02:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kon het iig niet zo 1,2,3 vinden.. ik dacht dat de "hoofd" beveiliging het achterhaalde regio gebeuren was..
voor al het andere: AnyDVD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |