SPOILER: WinterkaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige seizoenen
2007 | Winter | Spring | Summer | Fall
2008 | Winter | Spring | Summer | Fall
2009 | Winter | Spring | Summer | Fall
2010 | Winter | Spring | Summer | Fall
2011 | Winter | Spring | Summer | Fall
2012 | Winter | Spring | Summer | Fall
2013 | Winter | Spring | Summer | Fall
2014 | Winter | Spring | Summer | Fall
Anime News Network (ANN): Nieuws over anime en meer.
Animeinfo.com: Hier vind je alle informatie over een anime.
My Anime List (MAL): Houd je eigen anime- en mangalijst bij. Check ook de FOK! MAL groep.
Veel FOK!kers hebben in deze reeks een MAL. Bekijk ze hier:SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen.
Er zijn Drie verschillende ''Populaire'' codecs waar je anime mee kunt kijken.
Je hebt KCP- Kawaii Codec Pack deze codec pack bevat de meest essentile codecs die nodig zijn voor het bekijken van anime. Bij KCP is ook de media speler MPC-HC aanwezig. Dit is een mediaspeler die uitermate geschikt is voor het bekijken van anime.
Het CCCP-Project is een pakket speciaal ontwikkeld voor anime. Het voordeel van CCCP is dat het al een lang lopend project is. Het biedt ongeveer dezelfde mogelijkheden als KCP. Enig nadeel bij CCCP is wel dat het niet constant wordt gepdatet en er dus lange intervals zijn.
En als laatst heb je ook nog K-lite Codec pack
K-lite kun je het beste gebruiken in combinatie met MPC-HC het biedt vergelijkbare functies aan zoals KCP, en CCCP hebben.
De beste Media speler die wordt aangeraden voor het kijken van anime is MPC-HC Deze speler is geschikt voor het kijken van anime en geeft ook nog eens een betere beeldkwaliteit.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.🐙![]()
Noodaggregaten in die bitch. Yolo.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:19 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Oh, niets, als je momenteel niet in een lift zit tenminste.“An interesting thing is a good thing.”![]()
ちゅうとはんぱはやめて (Tomggg Remix) - KINDAN NO TASUKETSU
https://soundcloud.com/tomggg/kindan-tomggg-remix
(๑˃̵ᴗ˂̵)و![]()
Lekker kunnen door rijden vandaag in haarlem.
Stonk wel in het datacenter met al die diesel aggregaten die aan stonden/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Thermae Romae al gezien?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:52 schreef DeZwabber het volgende:
Inferno Cop is de beste serie ooit. Superhoge animatiekwaliteit ook.
Helemaal super.![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:52 schreef DeZwabber het volgende:
Inferno Cop is de beste serie ooit. Superhoge animatiekwaliteit ook.![]()
![]()
De live action heb ik nog niet gezien helaas.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:00 schreef Qunix het volgende:
[..]
Goeie serie!
Ben ook heel anders naar WC's en badkamers gaan kijken.Helemaal super.![]()
Ik zit nu halverwege e22.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:59 schreef Kyubey het volgende:
Parasyte ook af...
Op naar het volgende seizoen!
🐙![]()
nice...quote:
ik heb vanmiddag maar gebruik gemaakt van een kortingsactie van staples.. nu is mijn nieuwe opslag volume voor anime zo goed als klaar.. volume van 9TB opslag
ben geen hoarder ofzo hoor![]()
![]()
Zijn hele act is dus: ik ben een buitenlander en schreeuw?quote:
KLB / Hentai is voor losersHelemaal super.![]()
Nee...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:39 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Zijn hele act is dus: ik ben een buitenlander en schreeuw?
Hij vind het moeilijk om Kanji's te leren terwijl hem gezegd wordt dat het makkelijk is. Dus hij neemt de proef op de som. Echter zijn er veel onlogische dingen in Kanji en dat laat hij zien. Zo is 1 n streepje, 2 twee strepen en 3 drie strepen. Maar 4 is totaal iets anders. Dat geldt ook voor "ooki" (groot zijn) 大, als je daar een komma onder doet heeft het een totaal andere betekenis wat niets met "groot" te maken heeft, en als de komma boven rechts staat, betekent het weer iets anders.
Ik vind het wel leuk wat hij gevonden heeft![]()
![]()
Het is KLB. De uitlaatklep op het internet van het onnadenkende proletariaat. Ik weet niet waarom je iets genuanceerders verwachtte.quote:🐙![]()
quote:quote:Dit is eigenlijk ecchi, ik mag geen hentai posten maar het punt is hetzelfde
Bij deze goed gekeurd.![]()
Uitgekeken!
Zo'n zoetsappig einde had ik niet verwacht eigenlijk. Wel een OK serie. Zal hem onderaan in het lijstje plaatsen.
Edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke anime is dat danquote:Op zondag 29 maart 2015 12:34 schreef Eyd het volgende:
Nederlandse achternamen in anime zijn niet om aan te horen.
Donkervoort.
wow dit is eng.Helemaal super.![]()
Donkuruvodo!quote:Op zondag 29 maart 2015 12:34 schreef Eyd het volgende:
Nederlandse achternamen in anime zijn niet om aan te horen.
Donkervoort.🐙![]()
Hitsugi no Chaika, denk ikquote:Op zondag 29 maart 2015 16:35 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Welke anime is dat dan
wow dit is eng.![]()
Laten we het niet hopen..quote:Op zondag 29 maart 2015 19:43 schreef MAHL het volgende:
Hmm. Gaat er nog een Log Horizon seizoen 3 komen?Helemaal super.![]()
Over smaak valt niet te twistenquote:Op zondag 29 maart 2015 20:02 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoezo dan. Vond 2 nog best lekker wegkijken eigenlijk.
Of zeg ik nu hele rare dingen
De episode van die langharige blonde gast alleen was doodsaai. De scrub avonturen waren wat leuker, totdat Missu Izusu niet bleek te kunnen zingen.
De gloriedagen van Database zullen helaas niet terugkeren, vrees ik
Helemaal super.![]()
Ik ook, zit nog bij 15. Er is geen reet meer aan.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:07 schreef Qunix het volgende:
Ik loop enorm achter met Log Horizon... S1 was OK, maar S2 is slaapverwekkend
Wil hem wel afkijken.
Ik zou eigenlijk alleen nog een seizoen willen als het verhaal dan ook afloopt. En ze niet het bronmateriaal zoveel moeten verdunnen dat het bijna homeopatisch is om er een heel seizoen mee vol te krijgen. Want de lightnovel loopt nog steeds geloof ik.🐙![]()
Ik moet 9 nog zien. Ik wil graag wat meer actie en dat er ook iets gebeurd.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ook, zit nog bij 15. Er is geen reet meer aan.
Ik zou eigenlijk alleen nog een seizoen willen als het verhaal dan ook afloopt. En ze niet het bronmateriaal zoveel moeten verdunnen dat het bijna homeopatisch is om er een heel seizoen mee vol te krijgen. Want de lightnovel loopt nog steeds geloof ik.![]()
Het wordt niet beter aan het eind van S2.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ook, zit nog bij 15. Er is geen reet meer aan.Helemaal super.![]()
Iemand daar naartoe geweest?quote:De eerste editie van de Dutch Comic Con heeft tot tevreden gezichten bij de organisatoren geleid. Gisteren kwamen ruim 15.000 mensen af op het van oorsprong Amerikaanse evenement, dat bedoeld is voor liefhebbers van comics, films, games en fantasy en cartoons.
Ook vandaag stonden rijen bij de Jaarbeurs in Utrecht. Die bezoekcijfers werden vandaag bekendgemaakt.
"We hadden niet verwacht dat het zo'n succes zou worden. Hier hadden we alleen maar van durven dromen", aldus een woordvoerster van de organisatie, die aangaf dat het evenement ook de komende drie jaar in Utrecht wordt georganiseerd.
De nadruk van de eerste editie in Nederland lag op cosplay; het verkleden als een figuur uit een serie, film of strip. De Jaarbeurs was twee dagen lang het toneel van bezoekers die voor de gelegenheid in de huid van Batman, Pikachu, The Joker en andere populaire filmfiguren, striphelden en game-personages kropen. (ANP)![]()
Overwoog het nog, maar hoorde allemaal berichten over mensen die ze geboekt hadden die afgezegd hadden omdat er nog geen hotels of geld geregeld was e.d. Dus twijfelde of het wel wat was.quote:
Misschien volgend jaar.🐙![]()
quote:
al klopt hij niet helemaal..
HS is gewoon een bagger groep in alle opzichten.. want speedsubs..![]()
dat was een geinige serie.. een vervolg mag er best ooit nog komenquote:![]()
![]()
Ehm, dit is het vervolg.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:41 schreef mschol het volgende:
[..]
dat was een geinige serie.. een vervolg mag er best ooit nog komen/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Het eerste seizoen was ook matig. Het enige verschil was dat je bij het eerste seizoen door de redelijke budgetten nog de hoop zou kunnen koesteren dat ze een degelijke schrijver aan hebben kunnen trekken die iets met al dat potentieel deed, dat lukte niet.quote:De laatste aflevering die ik zag leek wel het begin van iets leuks te worden. Eindelijk leek het of het de kernleden van Log Horizon weer samen in de focus kwamen. Naotsugu, Akatsuki, Shiroe en Nyanta gingen allemaal samen op raid ofzo.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:42 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten
De episode van die langharige blonde gast alleen was doodsaai. De scrub avonturen waren wat leuker, totdat Missu Izusu niet bleek te kunnen zingen.
De gloriedagen van Database zullen helaas niet terugkeren, vrees ik“An interesting thing is a good thing.”![]()
En wat voor mangaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 01:15 schreef DeZwabber het volgende:
Nichijou e20. Ze zijn manga aan het tekenen.
...
Verdomme wat mooi dit![]()
![]()
Vet man. Nog naar Japanners gekeken die naar vallende bloesemblaadjes kijken? Daar is het nu wel het seizoen voor.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 07:41 schreef totalvamp het volgende:
Whoops iets teveel uitgegeven gisteren..
ook 5 dingen gewonnen in een Taito station
[ afbeelding ]“An interesting thing is a good thing.”![]()
Nichijou staat bij mij op nummer 1.quote:
Enige anime wat ik 2 x compleet heb gezien, inc de OVA (episode 0), de opening en ending per episode
Sakamoto beste neko!![]()
Ik heb wel iedere keer de OP en ED meegekeken ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:58 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nichijou staat bij mij op nummer 1.
Enige anime wat ik 2 x compleet heb gezien, inc de OVA (episode 0), de opening en ending per episode
Sakamoto beste neko!
🐙![]()
sicke memequote:/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
De eerste keer dacht ik nog hihaho, grappig. Maar ze hebben consistent in de subs dus human bean staan.quote:
🐙![]()
ja in ueno was het erg mooi!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:33 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Vet man. Nog naar Japanners gekeken die naar vallende bloesemblaadjes kijken? Daar is het nu wel het seizoen voor.
maar superdruk![]()
![]()
Nisekoimonogatari announced! http://www.nisekoi.jp/
Mushishi -Perfect Love- announced! http://www.mushishi-anime.com/
15th Anniversary for Kimi ga Nozomu Eien announced a new TV series and many more(?) http://kiminozo-radio.jp/
Gundam is suspected of a involvement in faked situations and many other controversies that follow http://www.gundam.info/topic/12871
Freiza is now the new Shounen Jump chief editor http://plus.shonenjump.com/
Aldnoah Zero Otome Game announced!To Aru Majutsu no Index season 3 announced!twitter:baichiku_si twitterde op dinsdag 31-03-2015 om 17:02:11こんばんは!2015年発売予定の乙女ゲーム「ALDNOAH.ZEROりたーんず!」開発部です。ゲームの先行カットが届きましたので少しお見せいたします! http://t.co/MecpPBx4k9 reageer retweet
Maar dit is toch wel de beste:twitter:teruya13 twitterde op dinsdag 31-03-2015 om 17:01:50【祝アニメ化!】とあるシリーズ第3弾、『とある科学の鈴科百合子』TVアニメ化決定!公式サイトがオープン、番宣PV公開!http://t.co/xn7mUTdsG2 reageer retweet
Evangelion and Attack on Titan directors team up to create 2016 Godzilla movie
http://en.rocketnews24.co(...)2016-godzilla-movie/
en![]()
![]()
Ik mis nog wat!
Studio TRIGGER announced "Trigger Girls": http://www.st-trigger.co.jp/news/20150401.html![]()
quote:Op woensdag 1 april 2015 10:28 schreef Qunix het volgende:
Maar dit is toch wel de beste:
Evangelion and Attack on Titan directors team up to create 2016 Godzilla movie
[ afbeelding ]
http://en.rocketnews24.co(...)2016-godzilla-movie/godver
Dat was me nog niet eens opgevallen, ik kom die lijst bijna nooit uit.quote:
🐙![]()
quote:Op woensdag 1 april 2015 10:28 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier nog meer grappen:
http://www.animenewsnetwo(...)ol-day-part-1/.86578
[ Bericht 5% gewijzigd door Qunix op 01-04-2015 10:53:25 ]![]()
Oh, mijn profiel is ook anders
http://myanimelist.net/animelist/pmk
Te mooi om waar te zijn... Hajime no Ippo nieuw seizoen!
[ Bericht 25% gewijzigd door Qunix op 01-04-2015 11:02:41 ]![]()
Yay, een anime van Catherinequote:Op woensdag 1 april 2015 10:47 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Te mooi om waar te zijn... Hajime no Ippo nieuw seizoen!,
dat spel was geniaal.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X![]()
Nieuw seizoen Zetsubou Sensei... toen ik dat zag geloofde ik er niet meer in ;_;quote:Op woensdag 1 april 2015 10:47 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Te mooi om waar te zijn... Hajime no Ippo nieuw seizoen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.![]()
Ik vind deze dingen eigenlijk niet eens zo heel leuk meer. Als je naar de wat oudere neppe schema's kijkt dan zie je dat de meeste dingen die er op staan inmiddels al een serie hebben gekregen en dat de dingen die gaan serie gekregen hebben nu al te vaak op neppe schema's zijn verschenen om nog een reactie op te roepen. Denk FMP 3.quote:Op woensdag 1 april 2015 10:47 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Te mooi om waar te zijn... Hajime no Ippo nieuw seizoen!“An interesting thing is a good thing.”![]()
vlikkerquote:Op woensdag 1 april 2015 10:28 schreef Qunix het volgende:
To Aru Majutsu no Index season 3 announced!/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Staat ze tegenwoordig bekend als een 'het'?quote:Op woensdag 1 april 2015 21:35 schreef Arashimashou het volgende:
Kyubey vast in een lift? Dan eet het zichzelf toch gewoon op?Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Je bent terug!quote:Op woensdag 1 april 2015 21:35 schreef Arashimashou het volgende:
Kyubey vast in een lift? Dan eet het zichzelf toch gewoon op?
“An interesting thing is a good thing.”![]()
Crusader tanksquote:
Maar verder:![]()
![]()
zo, wat zijn aanraders om binnen tehengelen.. ik kan de komende paar jaar wel weer vooruit qua opslagruimte denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 1 april 2015 22:10 schreef mschol het volgende:
zo, wat zijn aanraders om binnen tehengelen.. ik kan de komende paar jaar wel weer vooruit qua opslagruimte denk ikEn alles voor directe opslag, niks voor backups zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 1 april 2015 22:12 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
En alles voor directe opslag, niks voor backups zeker?raid 5 opstelling, er mag 1 disk failenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een backup is nu nog, gezien de prijzen, iets te onzinnig.. (6+TB backuppen is niet tof namelijk, tapes zijn dan echt verschrikkelijk duur, en een HDD in cold storage gaat ook nauwelijks omdat die er nog niet echt zijn tegen een leuk tarief)![]()
ik verbaas mij nergens meer overquote:Op woensdag 1 april 2015 22:20 schreef DeZwabber het volgende:
Oh god, terabytes aan anime op tape back-uppen is wel een beetje erg extreem.
kost je met deze drive en bijbehorende tapes slechts 4 tapes:
http://www.amazon.com/LTO(...)tached/dp/B003B4CWWG
beetje jammer dat het apparaat ~$2400 kost
dan kan je beter dit ding kopen Seagate Archive HDD v2 8TB![]()
quote:Op woensdag 1 april 2015 22:10 schreef mschol het volgende:
zo, wat zijn aanraders om binnen tehengelen.. ik kan de komende paar jaar wel weer vooruit qua opslagruimte denk ikLegend of the Galactic HeroesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Eigenlijk zou ik voor een belachelijke bulk drive weer eens de terugkeer van de 5,25" drivebay HDD's willen zien.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:24 schreef mschol het volgende:
[..]
ik verbaas mij nergens meer over
kost je met deze drive en bijbehorende tapes slechts 4 tapes:
http://www.amazon.com/LTO(...)tached/dp/B003B4CWWG
beetje jammer dat het apparaat ~$2400 kost
dan kan je beter dit ding kopen Seagate Archive HDD v2 8TB
Eens kijken hoeveel TB ze daar in kunnen proppen.
[ Bericht 0% gewijzigd door DeZwabber op 01-04-2015 22:50:05 ]🐙![]()
quote:Op woensdag 1 april 2015 21:38 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja, nou... voor zolang het duurt. Is .Cake al wedergekeerd?
Wachten op Keki-chan-sama is als wachten op Godot. Wachten op Arasu is de nieuwe rage.“An interesting thing is a good thing.”![]()
quote:BakaBT sold to Nyaa owners
Posted by Duki3003 at 23:57 pm on March 31st 2015
WEABO Media Group acquires BakaBT!
WEABO Media Group, the company behind Nyaa, has yesterday acquired BakaBT. We had an interview with Frank Simmons, director of operations at WEABO Media Group. "With anime and manga gaining more popularity in the west we see an opportunity for a strong delivery platform. The market is currently heavily fragmented with many small communities. We believe that merging the communities is the right way forward".
For now, the design of the site will shift to Nyaa's design for simplicity and overall consolidation. Descriptions' requirements will be phased out at a later date because we will automatically scrape the required info from AniDB, MAL and similar databases.
Previously anime websites were relying on relatively uncertain methods such as donations. We're currently exploring new opportunities for monetization for a more reliable and steady income.
Over the next few weeks, BakaBT's torrent pool and all its users will be consolidated into Nyaa's existing infrastructure.
Additionally, we will be switching to Nyaa's anime acceptance policy. This includes a global ban on Doki and we will also refrain from accepting anything not from the so-called 'cartel'. Thank you for your understanding.
More updates will be forthcoming.
beetje jammer dat het gisteren wel gewoon normaal werkte en hier pas vandaag een andere style heeft![]()
![]()
Beetje te laatquote:Op donderdag 2 april 2015 10:42 schreef mschol het volgende:
[..]
beetje jammer dat het gisteren wel gewoon normaal werkte en hier pas vandaag een andere style heeft![]()
![]()
Ik hoop maar dat dit een 1 aprilgrap is...quote:Op donderdag 2 april 2015 10:42 schreef mschol het volgende:
[..]
beetje jammer dat het gisteren wel gewoon normaal werkte en hier pas vandaag een andere style heeftHelemaal super.![]()
ik denk dat het helaas waar isquote:Op donderdag 2 april 2015 13:56 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat dit een 1 aprilgrap is...![]()
Goskolere een allerlichtst schokje in de buurt van mijn modem en ik heb weer een halve dag geen internet. UPC een BESTE ISP.
[ Bericht 0% gewijzigd door Repelsteeltju op 02-04-2015 16:33:03 ]“An interesting thing is a good thing.”![]()
niksquote:Op donderdag 2 april 2015 21:12 schreef Arashimashou het volgende:
Help me even, wat was er ook alweer mis met Doki?/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Neat.quote:
Die kamer met dat ronde raam is trouwens uit de Nakagin Capsule Tower. Tof gebouw wel.
http://en.wikipedia.org/wiki/Nakagin_Capsule_Tower🐙![]()
Als je kijkt van 1 minuut, kan je dit toevoegen aan je MAL:
http://myanimelist.net/an(...)Koukashita_R_Keikaku![]()
Euh, AOTS?quote:Op donderdag 2 april 2015 22:39 schreef Qunix het volgende:
http://myanimelist.net/an(...)Koukashita_R_Keikaku
Oh nee, twee jaar geleden al...![]()
Coole animatiequote:Op donderdag 2 april 2015 22:39 schreef Qunix het volgende:
http://myanimelist.net/an(...)Koukashita_R_KeikakuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.![]()
![]()
Dat komt niet vaak voor. Een serie die na een studiowissel tussen twee seizoenen er zo veel beter uit ziet.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Na ep 1 vond ik het niet zo leuk, weer opgepakt met tegenzin en in een keer 5 afleveringen er bij gekekenquote:
Helemaal super.![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:50 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Na ep 1 vond ik het niet zo leuk, weer opgepakt met tegenzin en in een keer 5 afleveringen er bij gekeken
Geen OreGairu op HS trouwens? Wat is dit![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:32 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Momenteel vliegen we over de Atlantische Oceaan. Goed internet hier.
[ afbeelding ]![]()
![]()
GTO is een van de allerbeste anime-series ooit. Hopelijk komt er ooit een goede kwaliteits BR-rip van uit...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: