En die insert heb je er zeker niet bij?quote:Op woensdag 8 april 2015 21:52 schreef Moppert het volgende:
Met een insert vanaf de geboorte. daarna vanaf maat 68/74 zonder.
Wilde het zelfde zeggen tm maat 86/92 en dan evt verbreders er op zettenquote:Op woensdag 8 april 2015 21:52 schreef Moppert het volgende:
Met een insert vanaf de geboorte. daarna vanaf maat 68/74 zonder.
Nee niet zelf geklikt, maar een maat 5 van Anita. Hij wordt wel direct naar mij verzondenquote:Op woensdag 8 april 2015 19:29 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Had jij er nou een geklikt!ik heb er ook een met bamboe en euhm linnen katoen geloof ik.
Oh nee.. Wil destashen.
Ja, ben best trots op mezelf, met DH! En egk niet eens zoveel meer werk dan een ruckie.
Dan leg je een hydrofiel washandje er tussenquote:Op woensdag 8 april 2015 20:18 schreef Cholula het volgende:
Dat dacht ik al, maar zou het zo sneu vinden als hij later iedere keer niet uitleggen waarom hij zo'n gek hoofd heeft.
Gaat 'ie richting de 10 kg jaquote:Op donderdag 9 april 2015 14:25 schreef Hilmo het volgende:
Is dit herkenbaar? Ik ben geen wandelaar, loop weinig. Had R (bijna 6 maanden, gaat richting 10 kg) op de rug inde manduca. Stukje over de straat naar een stuk verderop en terug. En dat was een half uur in totaal en toen was ik doodmoe en een zere spier in mijn schouder. Had hem goed strak en hij zat wel goed maar uren zo lopen kan ik nietkan ik normaal ook niet, geen idee waarom ik dacht dat nu wel te kunnen haha
maar had gehoopt dat we zo ook wel een dagje dierentuin ofzo kunnen doen maar dat trek ik niet. Man kan ook dragen maar ik vind het dood vermoeiend
vrees dat we dan toch het zit gedeelte van de kinderwagen moeten gebruiken in combi met draagzak.
Ik ben geen wandelaar en ook geen rugzak mens heb dinsdag 3 uur Teun op de rug gehad met de ergobaby. na 3 uur was ik ook wel klaar er mee meequote:Op donderdag 9 april 2015 14:25 schreef Hilmo het volgende:
Is dit herkenbaar? Ik ben geen wandelaar, loop weinig. Had R (bijna 6 maanden, gaat richting 10 kg) op de rug inde manduca. Stukje over de straat naar een stuk verderop en terug. En dat was een half uur in totaal en toen was ik doodmoe en een zere spier in mijn schouder. Had hem goed strak en hij zat wel goed maar uren zo lopen kan ik nietkan ik normaal ook niet, geen idee waarom ik dacht dat nu wel te kunnen haha
maar had gehoopt dat we zo ook wel een dagje dierentuin ofzo kunnen doen maar dat trek ik niet. Man kan ook dragen maar ik vind het dood vermoeiend
vrees dat we dan toch het zit gedeelte van de kinderwagen moeten gebruiken in combi met draagzak.
nee hoor, dat verschil merk ik ook! Met doekbaby leg je echt veel sneller contactquote:Op vrijdag 10 april 2015 09:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wow, Kyara!.
De draagpapa van Franny, poeh..
En die Indio vind ik echt heel mooi!
Ben ik trouwens de enige die echt kan genieten van de aandacht die je (baby) krijgt als je draagt?. Vorige week ben ik voor de eerste keer eens op pad geweest met I in de kinderwagen en niemand maakte een praatje! Echt supersaai. Terwijl ik van de week bij alle draagmomenten echt heel leuke dingen heb meegemaakt, zoals een klein jongetje in de bieb dat wel vijf minuten lang I's wangetje heeft staan aaien.
. En I maar lachen.
.
Ik vind het ook heerlijkquote:Op vrijdag 10 april 2015 09:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wow, Kyara!.
De draagpapa van Franny, poeh..
En die Indio vind ik echt heel mooi!
Ben ik trouwens de enige die echt kan genieten van de aandacht die je (baby) krijgt als je draagt?. Vorige week ben ik voor de eerste keer eens op pad geweest met I in de kinderwagen en niemand maakte een praatje! Echt supersaai. Terwijl ik van de week bij alle draagmomenten echt heel leuke dingen heb meegemaakt, zoals een klein jongetje in de bieb dat wel vijf minuten lang I's wangetje heeft staan aaien.
. En I maar lachen.
.
Beentjes buiten de doek is nog steeds kikkerhouding. Volgens mij staat er in de OP een duidelijk plaatje, met de doorzichtige "doek". 3,5 topic geleden welquote:Op donderdag 9 april 2015 21:23 schreef Cholula het volgende:
Wat is een verse newborn? Twee uur oud of geldt twee weken ook nog als vers? Volgens mij liggen baby's bij voorkeur in de kikker houding, die van mij in ieder geval wel.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gister een oude vrouw bij de supermarkt die vroeg of ik de baby net had gekocht.. Heb maar gezegd dat het een aanbieding was die ik niet kon laten liggen.
wil je m alweer terug? Ik pak m best vaak! Mijn man is er weg vanquote:Op vrijdag 10 april 2015 13:00 schreef Burdie het volgende:
Mooie foto's weer.
En sq ik vroeg me toevallig net af of je de indio nog gebruikte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wrapyouinlovequote:Op vrijdag 10 april 2015 12:56 schreef FlyingFish het volgende:
Thanks voor de tips allemaal! Dan wordt het voorlopig geen drager kopen, dat kan evt altijd nog! En bij een beetje neutrale kleur doek verwacht ik ook niet dat m'n vriend dan problemen met zijn mannelijkheid krijgteerst maar uitproberen of dragen überhaupt bevalt!
Zijn er nog aanraders qua YouTube-kanalen?
Mooi dat de foto's zo herkenbaar zijn dat je meteen ziet van wie ze zijnquote:Op vrijdag 10 april 2015 14:14 schreef elamanilo het volgende:
Mannen kunnen ook goed roze dragen <3
Uit den ouden doosch:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |