Narcistische persoonlijkheidsstoornis dan ook nog?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:03 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
En je wordt niet totaal vergeten, je wordt herinnerd als een enorme eikel, maar iig vergeet de wereld je niet...
Ja dat verandert de zaak natuurlijkquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:03 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Zoals je in de cockpit foto kan zien is het onmogelijk dat hij op beide knopjes tegelijk valt. Daarnaast is de vluchtcomputer hoogte in te stellen met een draaiknop, en daar moet je flink aan draaien om de hoogte op zeeniveau te zetten vanaf kruishoogte.
Volgens mij is de wens er iets toe te doen aanwezig in vrijwel iedereen, narcistisch of nietquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Narcistische persoonlijkheidsstoornis dan ook nog?
Als ik dan in geschiedenisboeken terecht kom, dan graag positief en niet op zo'n manierquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:05 schreef oompaloompa het volgende:
Volgens mij is de wens er iets toe te doen aanwezig in vrijwel iedereen, narcistisch of niet
Naast draaien moet je die knop voor de hoogte eerst ook uittrekken om de AP te overriden.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:03 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Zoals je in de cockpit foto kan zien is het onmogelijk dat hij op beide knopjes tegelijk valt. Daarnaast is de vluchtcomputer hoogte in te stellen met een draaiknop, en daar moet je flink aan draaien om de hoogte op zeeniveau te zetten vanaf kruishoogte.
Dan houdt het helemaal op inderdaad!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Naast draaien moet je die knop voor de hoogte eerst ook uittrekken om de AP te overriden.
Indien zo, op gegeven moment behoort het tot het bereiken van de volwassenheid om te berusten in het gegeven dat je slechts één der talloos vele miljoenen bent, lijkt me.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:05 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Volgens mij is de wens er iets toe te doen aanwezig in vrijwel iedereen, narcistisch of niet
jammer dat dit soort vrouwen nooit aan gepakt worden. als het dus bewezen is dat hij het niet gedaan heeft dan is er nog niets aan de hand voor de vrouw maar de man heeft hier door wel veel last had, dit soort valse beschuldigingen mogen van mij de hoogste staf krijgen minimaal 20 jaarquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Beetje categorietje van vrouw die man van pedofilie beschuldigt om zo de voogdij te eisen, ook al is het ontkracht/bewezen onwaar te zijn, je komt nooit van zo'n stigma af.
Hij heeft iig al de wikipedia gehaald:quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik dan in geschiedenisboeken terecht kom, dan graag positief en niet op zo'n manierDus die wens is er misschien wel, maar denk dat weinig mensen als een gehaat mens herinnerd willen worden.
Staat wat extra info in die nog niet echt bekend was ook.quote:Lubitz was born in Montabaur in the Rhineland-Palatinate area of Germany.[7] His mother was a piano teacher and his father was a business executive. Lubitz attended flying lessons at the local Luftsportclub Westerwald.[8] He trained as a pilot at the Lufthansa Flight Training school in Bremen.[8] Lubitz was a keen runner and ran the Frankfurt half-marathon in 2011, 2012 and 2013.[8]
In the years prior to the crash of Flight 9525, Lubitz had visited the United States at least once, having attended flight training in Arizona. Lubitz took time off from his flight training, due to an onset of depression. He later completed the training, and worked as a flight attendant before becoming a pilot for Lufthansa. During one visit to the US, Lubitz visited San Francisco, where he was photographed posing near the Golden Gate Bridge. Lubitz posted the photo to Facebook.[9]
Lubitz spent a year-and-a-half receiving psychiatric treatment. Several times he was forced to repeat his flying classes because of depression, before he successfully finished his training. In 2009 he was diagnosed with a Major Depressive Disorder. He was given a "special regular medical examination" by a doctor as well as the coding "SIC". This coding also appeared on his Medical Certificate.[10][11][12][13]
Vraag is hoe accuraat dat is natuurlijk. Iedereen roept elkaar na op het moment.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij heeft iig al de wikipedia gehaald:
http://en.wikipedia.org/wiki/Andreas_Lubitz
[..]
Staat wat extra info in die nog niet echt bekend was ook.
Dat staat ook in het guardianartikel dat ik dom niet linkte in mijn eerdere post:quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij heeft iig al de wikipedia gehaald:
http://en.wikipedia.org/wiki/Andreas_Lubitz
[..]
Staat wat extra info in die nog niet echt bekend was ook.
100% dat de passagiers dan ook goed doorhadden wat er gaande was.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:11 schreef Loekie1 het volgende:
De gezagvoerder heeft geprobeerd met een hakbijl de deur te openen.
http://www.ad.nl/ad/nl/34(...)et-een-hakbijl.dhtml
De vraag wordt al gesteld of helemaal van de gesloten deur afgestapt moet worden.
Dus alle Duitse airlines vliegen vanaf heden met drie piloten? Of vliegen ze met twee piloten maar mag niemand meer naar buiten?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:16 schreef Loekie1 het volgende:
German airlines introduced the two-person cockpit rule with immediate effect on Friday. The German Aviation Association (BDL), which represents the airline industry, released a statement saying that the airlines had voluntarily agreed to introduce the rule “following the tragic accident in France.”
Two authorised members of the flight crew must now be in the cockpit at all times. The BDL’s statement said the measure had been taken in coordination with the German transport ministry and the federal aviation office.
Airlines in Europe are not required to have two people in the cockpit at all times, unlike the standard US operating procedure, which was changed after the 9/11 attacks to require a flight attendant to take the spot of a briefly absent pilot.
EasyJet was the first airline in the UK to announce it would implement it rule from Friday. “The safety and security of its passengers and crew is the airline’s highest priority,” an easyJet spokesperson said.
Some experts said even two was not enough, and called for rules to require three.
“The flight deck is capable of accommodating three pilots and there shouldn’t ever be a situation where there is only one person in the cockpit,” said James Hall, a former chairman of the US National Transportation Safety Board, referring to the “jump seats” all airliners are equipped with.
Others questioned the wisdom of sealing off the cockpit at all. “The kneejerk reaction to the events of 9/11 with the ill-thought reinforced cockpit door has had catastrophic consequences,” said Philip Baum, London-based editor of the trade magazine Aviation Security International.
http://www.theguardian.co(...)round-under-scrutiny
Drie man in de cockpit zelfs. Twee lijkt me genoeg, ik weet van geen enkel 'incident' waarbij de ene piloot de andere aanviel of uitschakelde.
Hoe staat het eigenlijk met de KLM? Willen ze nog steeds eerst een onderzoek afwachten?
Er staat met twee personen in de cockpit. Ik bedoelde dat er gesproken wordt om zelfs drie personen in de cockpit te hebben standaard.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:18 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Dus alle Duitse airlines vliegen vanaf heden met drie piloten? Of vliegen ze met twee piloten maar mag niemand meer naar buiten?
Ik denk dat er ergens een interpretatiefout is gemaakt.
twitter:SkyNewsBreak twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 16:12:38Update - Düsseldorf clinic says #Germanwings co-pilot attended hospital in February and March - most recently on 10 March for a diagnosis reageer retweet
" Two authorised members of the flight crew must now be in the cockpit at all times."quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:21 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Er staat met twee personen in de cockpit.
Eigenlijk hadden allen passagiers met gezamelijke kracht tegen de deur moeten aanduwen, dan was ie wel opengegaan.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:12 schreef Blistering het volgende:
[..]
100% dat de passagiers dan ook goed doorhadden wat er gaande was.
Bah bah bah.
En die diagnose was?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:21 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:SkyNewsBreak twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 16:12:38Update - Düsseldorf clinic says #Germanwings co-pilot attended hospital in February and March - most recently on 10 March for a diagnosis reageer retweet
Wachten op de eerste folie à deux dan.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:22 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
" Two authorised members of the flight crew must now be in the cockpit at all times."
Dan moet je dus 3 flight crew leden bij je hebben als iemand naar buiten wil. Waarschijnlijk bedoelen ze ook cabincrew, maar dat is niet wat er staat
quote:
twitter:SkyNewsBreak twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 16:31:05Update - Düsseldorf clinic says #Germanwings co-pilot Andreas #Lubitz was treated there on 10 March but not for depression reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |