abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151091273
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:48 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Dat is ook alleen maar een aanname op basis van de geluidsopname.

Zolang de FDR niet is gevonden zullen we het niet zeker weten.
Nee hoor, de informatie van de ingestelde waardes is digitaal verstuurd naar ATC. Ik heb de ruwe data in de OP gezet.
Ik heb hier ook een bestand met de techniek voor de liefhebber. ADS-B S-mode, maar misschien is dat wat droge kost voor je.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 13:53:45 #104
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_151091298
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:48 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, zodat in dit onderhavige geval de luchtvaartmaatschappij niet op de hoogte is dat er iets aan de hand is met dat manneke?
Als jij in Nederland gewoon naar een dokter gaat en je niet ziek meldt bij je werkgever weet je werkgever toch ook niet dat er iets aan de hand is?
Je bent ook in Duitsland gewoon zelf verantwoordelijk voor je ziekmelding hoor.

Het grootste verschil zit er in dat je behandelend arts degene is die bepaalt of je weer fit genoeg bent om te werken of niet, en niet een vreemde arboarts die je ziektegeschiedenis nauwelijks kent.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 13:53:54 #105
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_151091301
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:52 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Daar haal ik alleen uit dat de instelling gewijzigd is.
Het blijft een aanname dat het door de co-piloot is gebeurd.
Wat, van buitenaf gehackt op het moment dat de gezagvoerder de cockpit verliet?
Of de boordcomputer die het zelf deed? Wat impliceer je?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_151091325
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:48 schreef Isabeau het volgende:

Je moet niet je eigen belevingswereld los laten op iemand die je totaal niet begrijpt.
Is gewoon boerenverstand.
Ik heb ook al duidelijk gezegd dat je het in deze zieke mensenmaatschappij nooit zeker weet.

Maar als je gewoon logisch nadenkt dan klopt dat gewoon niet. Zelfs al doe je het bewust dan heb je een bepaalde spanning wat te merken is aan iemands ademhaling.
Maar ja uitzonderingen zijn er altijd, maar ik denk even na over wat logisch is.

Die mensjes trekken conclusies uit die opnames, dus die doen dat ook zonder enig begrip daarvan.
pi_151091329
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:52 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Daar haal ik alleen uit dat de instelling gewijzigd is.
Het blijft een aanname dat het door de co-piloot is gebeurd.
Het is een draaiknop. van 38000 naar 100 doe je niet in een seconde. Het kostte hem 3 seconden. Het is echt heel aannemelijk dat de co-piloot daar verantwoordelij voor is. Je ziet namelijk dat er na 2 seconde 13000 wordt doorgegeven. Dat rijmt helemaal met het gebruik van een draaiknop.
Stel, de Flight Management Computer had het gedaan, dan was de ingestelde waarde instantly van 38000 naar 96 gefloept.

[ Bericht 8% gewijzigd door niels0 op 27-03-2015 14:02:19 ]
pi_151091363
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:53 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Als jij in Nederland gewoon naar een dokter gaat en je niet ziek meldt bij je werkgever weet je werkgever toch ook niet dat er iets aan de hand is?
Je bent ook in Duitsland gewoon zelf verantwoordelijk voor je ziekmelding hoor.

Het grootste verschil zit er in dat je behandelend arts degene is die bepaalt of je weer fit genoeg bent om te werken of niet, en niet een vreemde arboarts die je ziektegeschiedenis nauwelijks kent.
Als je bij een luchtvaartmaatschappij werkt en je meldt je ziek bij de arbo-dienst dan zal die arts je onder deze omstandigheden verbieden te vliegen en dit doorgeven aan je werkgever...
I´m back.
pi_151091389
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:44 schreef Pek het volgende:

[..]

Dan had de buitengesloten piloot met een code de deur kunnen openen, dus nee..hij was wakker.
Het is niet bekend of hij de code wist.
Lijkt mij sterk dat die code in alle vliegtuigen hetzelfde is.
Make my day!
  vrijdag 27 maart 2015 @ 13:56:53 #110
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_151091398
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Als je bij een luchtvaartmaatschappij werkt en je meldt je ziek bij de arbo-dienst dan zal die arts je onder deze omstandigheden verbieden te vliegen en dit doorgeven aan je werkgever...
Moet je je alleen wel ziekmelden. Is nu niet anders.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_151091406
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:47 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Zelfs als iemand dit volledig voorbereidt dan gaat je ademhaling omhoog lijkt mij?
Een terrorist bv, die doet het bewust, maar denk je dat zo iemand totaal geen spanning voelt?
En doodleuk een hartslag van 70 heeft?

Tuurlijk in deze zieke mensenmaatschappij weet je het maar nooit, maar dat klinkt mij allemaal onlogisch in de oren. Hoe kan iemand geen spanning hebben als hij zelfmoord pleegt samen met 149 anderen en recht op een grote berg af vliegt?
De angst leeft onder piloten dat hun collegas dit doen. Dat is dus geen absurd iets, maar iets dat voorkomt en waar rekening mee gehouden wordt.
Hoeveel mensen je meesleept kan je niet schelen en soms willen ze juist dat anderen ook boeten. Rationaliteit is nl ver te zoeken als je suïcidaal bent.

Daarbij is het mogelijk dat hij een kalmeringsmiddel heeft genomen of sowieso al aan de meds zat wegens depressie of wat. Huiszoeking zal daar dan aanwijzingen naar vinden.

Persoonlijk is mijn hartslag in rust 40 en dan is 70 dus al verhoogd...

Over dat moment van naar de wc gaan wil ik ook nog wat zeggen. Dat was wellicht een gelukje dat het makkelijker maakte. Anders had hij misschien de piloot gewoon wat aangedaan.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 13:57:55 #112
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_151091432
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:53 schreef DustPuppy het volgende:
Wat, van buitenaf gehackt op het moment dat de gezagvoerder de cockpit verliet?
Of de boordcomputer die het zelf deed? Wat impliceer je?
Ik impliceer niets, maar ik vraag me af of de conclusies niet te snel worden getrokken.

Voor mijn gevoel wordt er nu heel makkelijk gezegd dat het aan de piloot ligt en vooral niet aan het vliegtuig. Dat heb ik eerder gehoord na het neerstorten van een Airbus 320 in Frankrijk.
Ik vind het allemaal verdacht.
So we just called him Fred
  vrijdag 27 maart 2015 @ 13:59:27 #113
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_151091486
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:56 schreef agter het volgende:

[..]

Het is niet bekend of hij de code wist.
Lijkt mij sterk dat die code in alle vliegtuigen hetzelfde is.
Dan zijn er toch nog een aantal stewardessen die de code weten.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_151091533
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:56 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Moet je je alleen wel ziekmelden. Is nu niet anders.
Dat klopt, maar hij had zich ziek gemeld.
I´m back.
pi_151091549
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:56 schreef agter het volgende:

[..]

Het is niet bekend of hij de code wist.
Lijkt mij sterk dat die code in alle vliegtuigen hetzelfde is.
Die code woor bij binnenkomst afgesproken en die weet de crew ook. Dus als jij hem vergeet is er wel een ander die hem nog weet.
pi_151091572
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:59 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Dan zijn er toch nog een aantal stewardessen die de code weten.
Wie weten die code eigenlijk allemaal?
Make my day!
pi_151091619
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je moet niet je eigen belevingswereld los laten op iemand die je totaal niet begrijpt.
Dat gebeurt in het dagelijks leven ook vaak
pi_151091634
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 14:02 schreef agter het volgende:

[..]

Wie weten die code eigenlijk allemaal?
De hele crew. Op elk vliegtuig is die anders. Het aantal stewards M/V kan varieren. Maar altijd meer dan 1 persoon dus.
pi_151091641
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 14:02 schreef agter het volgende:

[..]

Wie weten die code eigenlijk allemaal?
De crew. Die code is ook bedoeld voor als beide piloten onwel zijn. Zie Youtube-filmpje in de OP.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 14:06:25 #120
78918 SeLang
Black swans matter
pi_151091701
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_151091702
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 14:04 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

De crew. Die code is ook bedoeld voor als beide piloten onwel zijn. Zie Youtube-filmpje in de OP.
Dat filmpje heb ik gezien.
Maar mij is niet duidelijk hoe dat werkt. Spreken ze voor iedere start een code met de voltallige crew af en stellen ze die code dan in? Wie stelt die code in? En wie zijn daarbij aanwezig? Checken ze hem ook, voor geval een verkeerde code ingevoerd is als code?
Make my day!
pi_151091708
quote:
Copiloot Andreas Lubitz zou ziek geweest zijn op het moment van de crash, maar verzweeg dat voor zijn werkgever Germanwings. Onderzoekers van het Duitse Openbaar Ministerie doorzochten zijn huis en vonden een verscheurde doktersverklaring. Dat heeft justitie zojuist bekend gemaakt.

Onderzoekers van het Duitse Openbaar Ministerie doorzochten zijn huis en vonden een verscheurde doktersverklaring van Lubitz. Dat maakte justitie zojuist bekend. Ook zijn een computer, papieren en andere spullen meegenomen voor nader onderzoek.

Om welke ziekte het precies ging is nog niet duidelijk. ,,We gaan ervanuit dat hij de ziekte voor zijn werkgever en zijn collega's verzweeg", zeggen de onderzoekers.
Doktersverklaring die verscheurd is.. dus er stond iets in wat hij niet wilde accepteren. Misschien wel schizofrenie..die ziekte schijnt zicht te openbaren als je in de twintig bent. Met zo'n diagnose valt je carrière als piloot wel in duigen
pi_151091742
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 14:06 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Doktersverklaring die verscheurd is.. dus er stond iets in wat hij niet wilde accepteren. Misschien wel schizofrenie..die ziekte schijnt zicht te openbaren als je in de twintig bent. Met zo'n diagnose valt je carrière als piloot wel in duigen
Of hartritmestoornissen... Kan zoveel zijn.
Make my day!
pi_151091780
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 14:07 schreef agter het volgende:

[..]

Of hartritmestoornissen... Kan zoveel zijn.
Of een hersentumor...
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_151091786
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 14:07 schreef agter het volgende:

[..]

Of hartritmestoornissen... Kan zoveel zijn.
Klopt ja.. maar dat het iets is wat hem zijn loopbaan zou kosten lijkt me wel aannemelijk.
pi_151091820
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 14:09 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Klopt ja.. maar dat het iets is wat hem zijn loopbaan zou kosten lijkt me wel aannemelijk.
Waarom?
Make my day!
pi_151091860
pi_151091901
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 14:10 schreef agter het volgende:

[..]

Waarom?
Logisch nadenken

Vliegen is wat hij van jongsaf het liefste doet
Je moet aan strenge medische eisen voldoen om te vliegen
Hij heeft een doktersverklaring dus kennelijk is hij ziek
De doktersverklaring is verscheurd
Waarom verscheur je een doktersverklaring? Mogelijk omdat je de inhoud niet kan accepteren
Waarom kan hij zijn ziekte niet accepteren? Omdat het gevolgen heeft voor zijn loopbaan als piloot

[ Bericht 32% gewijzigd door Pleun2011 op 27-03-2015 14:16:57 ]
pi_151091907
quote:
Hij verfde zijn haar, of wat?
I´m back.
pi_151091910
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:57 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Ik impliceer niets, maar ik vraag me af of de conclusies niet te snel worden getrokken.

Voor mijn gevoel wordt er nu heel makkelijk gezegd dat het aan de piloot ligt en vooral niet aan het vliegtuig. Dat heb ik eerder gehoord na het neerstorten van een Airbus 320 in Frankrijk.
Ik vind het allemaal verdacht.
Mijn eerste vraag in een van de eerste topics was ook de vraag of een en ander gehacked kon worden.

Maar zelfs al ligt het aan het vliegtuig, een heleboel dingen kunnen uiteindelijk opgelost door piloten, daar worden ze juist tot in den treuren op getrained. Normaal vliegen is niet zo moeilijk, dat doet het toestel zelf.
Daarbij worden problemen normaal gesproken meteen doorgegeven zodra ze opgemerkt worden. Daar er goed zicht was, is een daling wel degelijk met het blote oog op te merken zelfs zonder instrumenten. Er worden geen toeters en bellen gehoord van alarmen, behalve op het moment dat de grond te dichtbij komt, dus die deed het in elk geval...
pi_151091912
quote:
Hardlopen. ;(
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_151091939
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 14:06 schreef agter het volgende:

[..]

Dat filmpje heb ik gezien.
Maar mij is niet duidelijk hoe dat werkt. Spreken ze voor iedere start een code met de voltallige crew af en stellen ze die code dan in? Wie stelt die code in? En wie zijn daarbij aanwezig? Checken ze hem ook, voor geval een verkeerde code ingevoerd is als code?
Daar zullen ongetwijfeld procedures voor bestaan. Waarvan het denk ik niet handig is die openbaar te maken voor iedereen. ;)
pi_151092012
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 14:12 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Daar zullen ongetwijfeld procedures voor bestaan. Waarvan het denk ik niet handig is die openbaar te maken voor iedereen. ;)
Dus we weten ook niet of daar mogelijke wijze iets mis gegaan is...
Make my day!
pi_151092038
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 14:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Klopt ja.. maar dat het iets is wat hem zijn loopbaan zou kosten lijkt me wel aannemelijk.
Gezien zijn langdurige zware depressieve periodes die bekend waren bij werkgever moet het wel heel zwaarwegend zijn voordat iets je loopbaan gaat kosten.
pi_151092085
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 14:14 schreef agter het volgende:

[..]

Dus we weten ook niet of daar mogelijke wijze iets mis gegaan is...
Dat weet je ook niet als je wel bekend bent met de exacte procedures, toch ;)

Dat soort dingen zal sowieso onderzoek naar gedaan worden. Als er een code is gebruikt maakt dat best een herrie, dus dat zou al uit de CVR af te leiden moeten zijn.
pi_151092104
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 14:11 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Logisch nadenken
Geen uitleg dus.
Make my day!
  vrijdag 27 maart 2015 @ 14:17:18 #137
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_151092107
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 14:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat klopt, maar hij had zich ziek gemeld.
Nee hoor. Niet bij zijn werkgever.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_151092118
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 14:17 schreef agter het volgende:

[..]

Geen uitleg dus.
Post aangepast (zie boven)
pi_151092152
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 14:15 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Gezien zijn langdurige zware depressieve periodes die bekend waren bij werkgever moet het wel heel zwaarwegend zijn voordat iets je loopbaan gaat kosten.
Depressie is meestal tijdelijk.. als hij een chronische psychische ziekte blijkt te hebben of iets anders dat chronisch is ligt het misschien wel anders en kost het je loopbaan
pi_151092173
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 14:17 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nee hoor. Niet bij zijn werkgever.
Nee idd, omdat-ie door het systeem dat men hanteert in Dld niet bij een arbo-dienst, maar bij de huisarts ziek meldt.
I´m back.
pi_151092192
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 14:18 schreef Pleun2011 het volgende:
Depressie is meestal tijdelijk.. als hij een chronische psychische ziekte blijkt te hebben of iets anders dat chronisch is ligt het misschien wel anders en kost het je loopbaan
Sinds 2009. Dat kun je niet echt meer tijdelijk noemen imo.
pi_151092224
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 14:19 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Sinds 2009. Dat kun je niet echt meer tijdelijk noemen imo.
Er staat toch nergens dat hij sinds 2009 depressief is? Alleen dat hij toen een tijdje onder behandeling is geweest..
pi_151092295
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 14:20 schreef Pleun2011 het volgende:

Er staat toch nergens dat hij sinds 2009 depressief is? Alleen dat hij toen een tijdje onder behandeling is geweest..
quote:
Mehrmals wurde er wegen Depressionen in seinen Flugschulkursen zurückgestuft. 2009 wurde bei Lubitz „eine abgeklungene schwere depressive Episode“ diagnostiziert

http://www.bild.de/news/i(...).bild.html#312121212
.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 14:22:54 #144
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_151092328
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 14:18 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee idd, omdat-ie door het systeem dat men hanteert in Dld niet bij een arbo-dienst, maar bij de huisarts ziek meldt.
Nee. Je meldt je ziek bij je werkgever. Bij je huisarts haal het briefje waarmee je bewijst dat je echt ziek bent. Maar je meldt je dus gewoon ziek bij je werkgever. Net als in Nederland.

Het enige verschil is dat er hier (ja, ik woon in Duitsland) meestal geen arbodienstachtige instantie wordt ingeschakeld.

Maar nogmaals, je meldt je dus gewoon zelf ziek bij je werkgever.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_151092390
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 14:21 schreef Kingstown het volgende:

[..]

[..]

Ja, dus? Dat komt toch overeen met wat ik zeg? Dat hij in 2009 een diagnose depressie kreeg wil niet zeggen dat hij dat al de jaren erna ook is geweest..
pi_151092468
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 14:22 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nee. Je meldt je ziek bij je werkgever. Bij je huisarts haal het briefje waarmee je bewijst dat je echt ziek bent. Maar je meldt je dus gewoon ziek bij je werkgever. Net als in Nederland.

Het enige verschil is dat er hier (ja, ik woon in Duitsland) meestal geen arbodienstachtige instantie wordt ingeschakeld.

Maar nogmaals, je meldt je dus gewoon zelf ziek bij je werkgever.
Maar zou er dus een arbo-dienst tussen hebben gezeten, dan had de arbo-arts adequaat kunnen handelen in dit geval.
I´m back.
pi_151092636
Imo was het gewoon handiger geweest indien ze gisteren op de persconferentie hadden gezegd 'We hebben redenen om aan te nemen dat de co piloot mogelijk etc., verder onderzoek zal zekerheid hieromtrend geven' ipv 'Copiloot liet Germanwings bewust crashen'.

Dat laatste is imo nl nog steeds niet zeker ondanks zijn angststoornis van 6 jaar geleden of verscheurde ziekenbriefje.
pi_151092688
Ze weten zeker dat hij en niemand anders, handelingen heeft verricht die tot de crash hebben geleid.

quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 14:14 schreef agter het volgende:

[..]

Dus we weten ook niet of daar mogelijke wijze iets mis gegaan is...
Hoe kun je een verkeerde code instellen? Er is geen verkeerd.

Hij kan ook niet op dat lock knopje vallen. Het is nl een hendeltje tussen walletjes die hoger zijn. Alleen met vingers te bedienen. Er is overal aan gedacht...
Bovendien tussen de stoelen, of hij zit boven het hoofd, ook lastig tegen aan vallen.

En dan is er vervolgens nog met zijn lijf dat het zogenaamd niet meer (goed) doet aan een ander instrument nogal precies gedraaid?
Lijkt mij dat er eerder bruuske dingen woren gedaan, dat wordt dan gecorrigeerd en toeters en bellen gaan af. En je gaat wel proberen verbaal iets te uiten.

Er is ook nog de mogelijkheid van een psychose. Dat hij dus bewust deed wat hij deed, alleen in zijn wereld die niet klopte met de werkelijkheid.
pi_151092705
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 14:31 schreef Za het volgende:

Dat laatste is imo nl nog steeds niet zeker ondanks zijn angststoornis van 6 jaar geleden of verscheurde ziekenbriefje.
Dat 9-11 geen complot van de CIA is is ook nog niet zeker.. zo kan je overal wel over gaan twijfelen
  Redactie Frontpage vrijdag 27 maart 2015 @ 14:33:42 #150
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_151092718
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 09:24 schreef HiZ het volgende:

[..]

Niemand is verplicht om de website van de Telegraaf te bezoeken of de krant te kopen. Ik schat in dat 99% van de mensen weet wat ze daar kunnen verwachten. Wie er verontwaardigd over gaat doen het te zijn 'tegengekomen' is hypocriet bezig.
Dat mag jij vinden. Ik kom dit echter tegen op een andere site, die laat zien hoe bepaalde kranten het nieuws vanochtend brengen.

quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 09:25 schreef Hadtjememaar het volgende:

[..]

vodje :')

Ze brengen het gewoon op een pakkende manier. Journalistiek is niet gratis dus ze moeten zorgen dat ze opvallen
Bild is telegraaf in het kwadraat, verschrikkelijke sensatiezoekerij die zich kan meten met News of the World. Dus ja, een vodje, het zou beter zijn om het niet te drukken.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_151092774
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 14:32 schreef Alentejana het volgende:
Ze weten zeker dat hij en niemand anders, handelingen heeft verricht die tot de crash hebben geleid.

[..]

Er is ook nog de mogelijkheid van een psychose. Dat hij dus bewust deed wat hij deed, alleen in zijn wereld die niet klopte met de werkelijkheid.
Heb geen ervaring met psychoses maar vertoon je dan geen merkwaardig gedrag? Hij vertoonde geen eigenaardig gedrag als ik het goed begrepen heb.
pi_151092836
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 14:35 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Heb geen ervaring met psychoses maar vertoon je dan geen merkwaardig gedrag? Hij vertoonde geen eigenaardig gedrag als ik het goed begrepen heb.
Nouja, een passagiersvliegtuig moedwillig de alphen in boren kan opgemerkt worden als merkwaardig.
Conscience do cost.
pi_151092897
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 14:32 schreef Pleun2011 het volgende:

Dat 9-11 geen complot van de CIA is is ook nog niet zeker.. zo kan je overal wel over gaan twijfelen
Het doen van zulke uitspraken als gisteren heeft de nodige implicaties, waarom niet wachten tot hun vermoeden gestaafd wordt met feiten (datarecorder), vanwaar de haast het is bijna provocerend om het op zo'n manier mede te delen als gisteren gebeurde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')