Klinkt hoopgevend. Leuk!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Een huis was top, helemaal af, hoef je echt niks aan te doen. Maar is me denk ik wat te duur (maar weer eens bij een hypotheekboer binnen lopen en horen wat die zeggen). Een ander mooi huis gezien. Alleen gedateerde badkamer en wc, maar verder op zich mooi huis.
Ook 2 huizen gezien die me erg tegenvielen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: En zonder boleroOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zondag 29 maart 2015 10:25 schreef Samzz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: En zonder boleroOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op zondag 29 maart 2015 10:25 schreef Samzz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NiceSPOILER: En zonder boleroOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thanks
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Nu afwachten of ze nog te koop staan tegen de tijd dat ik kan gaan kopenquote:Op zondag 29 maart 2015 09:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klinkt hoopgevend. Leuk!
Heb sowieso wel het idee dat er hier in de buurt ‘ineens' meer te koop staat. Als dat bij jij ook zo is wordt de keuze alleen maar ruimer
Mooi hequote:
in b4 kritiek op paard en verzorgingquote:Op zondag 29 maart 2015 15:51 schreef Belsezar het volgende:
Ik en mijn paard
[ afbeelding ]
Al zit ik erop als een zoutzak
Ik zou het niet weten, ik heb er 0,0 verstand van. Het beestje loopt rond op het erf van wie ik haar cadeau heb gekregen.quote:Op zondag 29 maart 2015 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
in b4 kritiek op paard en verzorging.
Ik ook niet, maar ik ken hier iemand...quote:Op zondag 29 maart 2015 15:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik heb er 0,0 verstand van. Het beestje loopt rond op het erf van wie ik haar cadeau heb gekregen.
D'ahwquote:Op zondag 29 maart 2015 15:51 schreef Belsezar het volgende:
Ik en mijn paard
[ afbeelding ]
Al zit ik erop als een zoutzak
Even een vraagje HW, een vriend van mij heeft een giga overschot aan foto/camera troep en ik had hem verteld over jou en je verkoop met een stand. Hoeveel was je kwijt voor een stand?quote:Op zondag 29 maart 2015 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik ken hier iemand....
30-35 euro afhankelijk van je plek, dus je moet echt wel wat meuk hebben om het lonend te maken.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Even een vraagje HW, een vriend van mij heeft een giga overschot aan foto/camera troep en ik had hem verteld over jou en je verkoop met een stand. Hoeveel was je kwijt voor een stand?
Ja, ze is heel liefquote:
Ok, moet hem wel lukken denk ik. Zijn pa heeft een importzaakje van een japans merk en hij wil de oude showtroep verkopen. Ik zal het doorgeven!quote:Op zondag 29 maart 2015 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
30-35 euro afhankelijk van je plek, dus je moet echt wel wat meuk hebben om het lonend te maken.
Dat gaat wel lukken dan denk ik iddquote:Op zondag 29 maart 2015 16:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, ze is heel lief
[..]
Ok, moet hem wel lukken denk ik. Zijn pa heeft een importzaakje van een japans merk en hij wil de oude showtroep verkopen. Ik zal het doorgeven!
Wie danquote:Op zondag 29 maart 2015 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik ken hier iemand....
Dunno, het is me even ontschotenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |