opgeschoren koppiequote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ken parkzicht alleen nog van m'n zus, die was fullblown gabber ding.
Ja dat haha. Ik was toen.. 12. Beetje meelopers gedrag, want ik had dat ook. Heb nog wel foto ergens.quote:
Oh zo, ja, daar ben ik ook wel bang voor. Gaat echt mis in de wereld. Eigenlijk al jaren, je voelt dat er iets aan zit te komen.quote:
Denk dat L dat ook had. Die stampte vroegah ook op elk hardcore feestjequote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja dat haha. Ik was toen.. 12. Beetje meelopers gedrag, want ik had dat ook. Heb nog wel foto ergens.
Moet wel haastquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:25 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Denk dat L dat ook had. Die stampte vroegah ook op elk hardcore feestje
en pillen klappen onze lavquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:25 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Denk dat L dat ook had. Die stampte vroegah ook op elk hardcore feestje
Hoezo?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:26 schreef Peunage het volgende:
Stelletje faalberen, dat is wat jullie zijn.
En waar denk jij dat jij het recht vandaan te kunnen halen om ons faalberen te noemen?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:26 schreef Peunage het volgende:
ik lijk wel op een beerquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:26 schreef Peunage het volgende:
Er is ook één nieuw hierquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:26 schreef Peunage het volgende:
ff afberenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik lijk wel op een beer
mastru beer
haha
Enkel een vonkje was nodig. Je zei het nog.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En waar denk jij dat jij het recht vandaan te kunnen halen om ons faalberen te noemen?
Héérlijk zo op de vrijdagmiddag. Ik hak hier zo om mijn bureau heenquote:
Ik heb het gelezen. In een tijdschrift.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En waar denk jij dat jij het recht vandaan te kunnen halen om ons faalberen te noemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |